(MARKET) last minute kurs podstawowy

Data: 2010-07-19 10:16:43
Autor: piotrusmcn
(MARKET) last minute kurs podstawowy
Witam,
W terminie 26-30.07.2010 mamy jeszcze 2 wolne miejsca!!! Cena kursu to 795 zł,
żadnych kosztów ukrytych!!! Dodatkowy koszt to wyżywienie i badania lekarskie.
Chętnych zapraszam na www.mcn.mazury.pl

Data: 2010-07-19 02:00:45
Autor: Vlodek
On 19 Lip, 10:16, "piotrusmcn" <piotrus...@onet.pl> wrote:
[...]

Proponuję kolego, żebyś robił kursy za 300 PLN, będziesz miał masę
chętnych, możesz opisac dokładnie co wchodzi w cenę kursu, jeżeli nie
ma kosztów ukrytych ????
Vlod.

Data: 2010-07-19 12:29:13
Autor: piotrusmcn
> [...]

Proponuję kolego, żebyś robił kursy za 300 PLN, będziesz miał masę
chętnych, możesz opisac dokładnie co wchodzi w cenę kursu, jeżeli nie

Otóż kolego, w cenie kursu jest też wypożyczenie sprzętu, nocleg w schronisku,
parking, toalety, prysznice, dokumenty, po pozytywnym ukończeniu. Cena, kolego, last minute!!! Wiesz co to jest??? A Ty nie korzystasz z
promocji??? Nigdy nie kupiłeś nic taniej???? ZUCH !!!!!!

Data: 2010-07-19 13:19:01
Autor: PesTYcyD
(MARKET) last minute kurs podstawowy
Tutaj każdy ciebie zjebie bo:

Nie nurkujesz na CCR
Nie obliczysz dekompresji na białej kartce
Promujesz niebezpieczne hobby
Jesteś z PADI a powinieneś być z harcerskiego związku kijanka

Data: 2010-07-19 14:14:47
Autor: piotrusmcn
[...]

Hehe, masz rację :) Bawię się komentarzami mądrali. A tak w ogóle, poradzę sobie
z obliczeniem dekompresji, jestem instruktorem CMAS, żaden z moich kursantów nie
miał wypadku nurkowego (tfu tfu) więc nurkowanie zgodnie z regułami jest hobby
bezpiecznym i radosnym :)))    --

Data: 2010-07-19 16:16:00
Autor:
piotrusmcn@onet.pl napisał(a):
> [...]

z obliczeniem dekompresji, jestem instruktorem CMAS, żaden z moich kursantów ni

To w ramach jajarstwa sprawdź który z instruktorów "IANTD Żabierek"
upieczonych 2-3 lata temu, zapoznał się z komorą. Dodam że nie umiał policzyć z jakiej głębokości można się wynurzyć po dowolnie
długim czasie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 21:32:15
Autor: piotrusmcn
piotrusmcn@onet.pl napisał(a): > > Tutaj każdy ciebie zjebie bo:
> [...]

upieczonych 2-3 lata temu, zapoznał się z komorą.
Dodam że nie umiał policzyć z jakiej głębokości można się wynurzyć po dowolnie

Nie chce mi się szukać, i nie wiem gdzie, możesz pomóc?

Data: 2010-07-19 16:25:52
Autor:
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Tutaj każdy ciebie zjebie bo:

Prawie każdy z IANTD, jeśli jesteś z PADI.

Nie nurkujesz na CCR

Dupami się nie warto zajmować, masz coś do powiedzenia w konstrukcji to jesteś
ktoś, nie masz to Ciebie nie ma, ilość plastiku bez znaczenia.

Nie obliczysz dekompresji na białej kartce

Dosyć upierdliwe zadanie ale tyle umiesz ile możesz policzyć.

Promujesz niebezpieczne hobby

Rosyjska ruletka ? Tirówki bez gumki ?

Jesteś z PADI a powinieneś być z harcerskiego związku kijanka

Kiedyś uważałem że W PADI to są jełopy, ale jak bliżej poznałem ludzi z "IANTD
Żabierek". To trudno jednoznacznie wskazać przodownika.
Znowu nie każdy z "IANTD Żabierek" jest jełopem jak "paróweczka", lecz brak
umiejętności dyskusji jest faktem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 19:16:43
Autor: PesTYcyD
(MARKET) last minute kurs podstawowy
Szacunek na grupie znajdziesz kiedy twój patent będzie osiągalny w obrocie komercyjnym. Póki co nie masz się czym chwalić po za znoszonymi majtkami. Swoja drogą to twardziel jesteś, że nurasz w samych slipkach. Obiecuję, że zjem te majty od razu kiedy będę mógł wejść do sklepu i kupić twój wyprzedzający nasze czasy aparat oddechowy.

Data: 2010-07-19 19:16:05
Autor:
(MARKET) last minute kurs podstawowy
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Szacunek na grupie znajdziesz kiedy twój patent będzie osiągalny w obrocie komercyjnym.

Kiedyś prof Komandor R Kłos powiedział "że życzy spełnienia marzeń" i
spełniają się systematycznie.

Póki co nie masz się czym chwalić po za znoszonymi majtkami.

Tu mam zdanie zupełnie odmienne. Nikt na świecie nie wpadł na to że wymiana
tylko 2 elementów w długo znanym SCR CVR daje tak wiele.
To otwarcie zrobiłem ja i dlatego jest to zgłoszone. Nikt nie zmieni tego
stanu. To nowa droga w nieznanych dotąd górach.

Swoja drogą to twardziel jesteś, że nurasz w samych slipkach.

Rok temu znalazłem platformę która uciekła z bazy. W tym roku określiłem
pozycję wtedy i teraz było ciepło, to po co miałem się ubierać w suchy
skafander (suchą piankę).

Obiecuję, że zjem te majty od razu kiedy będę mógł wejść do sklepu i kupić twój wyprzedzający nasze czasy aparat oddechowy.

Wiesz jak denerwująca jest sytuacja w której wiesz, a nie możesz powiedzieć
nic. Czego i Tobie życzę.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 22:05:45
Autor: mcgregorius
(MARKET) last minute kurs podstawowy
Obiecuję, że zjem te majty od razu kiedy będę mógł wejść do sklepu i kupić twój wyprzedzający nasze czasy aparat oddechowy.

chyba będziesz musiał się obyć smakiem,tfuuu

Data: 2010-07-20 05:29:00
Autor:
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> Obiecuję, że zjem te majty od razu kiedy będę mógł wejść do sklepu i > kupić twój wyprzedzający nasze czasy aparat oddechowy.

chyba będziesz musiał się obyć smakiem,tfuuu

Może jednak nie.
http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=2
Widzisz to można było wymienić u producenta, nie było możliwości otrzymania i
samodzielnej wymiany. To co widać dostałem po kilku e-mailach Sales Invoice 0,00.
Nie widziałem człowieka na oczy, ale znał oba zgłoszenia.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 22:16:35
Autor: Daniel Kowalski
(MARKET) last minute kurs podstawowy
Obiecuję, że zjem te majty od razu kiedy będę mógł wejść do sklepu i kupić twój wyprzedzający nasze czasy aparat oddechowy.

Rysiu - wyprodukuj choć jedną sztukę i wystaw w sklepie ;-) Chciałbym zobaczyć ten "event" z jedzeniem gaci. Pzdr

Data: 2010-07-20 05:15:00
Autor:
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Rysiu - wyprodukuj choć jedną sztukę i wystaw w sklepie ;-) Chciałbym zobaczyć ten "event" z jedzeniem gaci. Pzdr

ZN albo CE da się coś wyprodukować zgodnie z zakładową normą, CE to trwa 1,5
roku. Faser i AMW nie zamknęli cyklu badań APW -3M i GAN.
Sam proces certyfikacji to przedni urzędniczy cyrk, PCBC->PRS->AMW->PRS->PCBC.
Możliwe że poza SCR SMS jeszcze coś innego robię(bimy), kilka osób chyba wie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-19 13:37:47
Autor: SHARMDIVER.PL
On 19/07/2010 11:00 Řľ, Vlodek wrote:
On 19 Lip, 10:16, "piotrusmcn"<piotrus...@onet.pl>  wrote:
Witam,
W terminie 26-30.07.2010 mamy jeszcze 2 wolne miejsca!!! Cena kursu to 795 zł,
Ĺźadnych kosztĂłw ukrytych!!! Dodatkowy koszt to wyĹźywienie i badania lekarskie.
Chętnych zapraszam nawww.mcn.mazury.pl

Proponuję kolego, żebyś robił kursy za 300 PLN, będziesz miał masę
chętnych, możesz opisac dokładnie co wchodzi w cenę kursu, jeżeli nie
ma kosztĂłw ukrytych ????
Vlod.

Witaj,

tak, w promocji bazy dlaczego nie.