MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI 2011 - zagrożony przez najazd helmutów zza Odry, spadkobierców Hitlera

Data: 2011-11-05 09:56:07
Autor: Antenka
MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI 2011 - zagrożony przez najazd helmutów zza Odry, spadkobierców Hitlera
Komu solą w oku  jest MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI 2011'? Czy to się podoba
spalonemu_psowi i jego poplecznikom czy też nie i tak on się odbędzie..
Amen.

http://pl.gloria.tv/?media=211669

Helmuty wara od polskiej flagi! Panie Profesorze, nawet niektórzy
niemieccy płemierzy  PyyReLu-Bis mieli dziadka w wehrmachcie! :-o))

Antenka

Data: 2011-11-05 18:11:21
Autor: Zennon

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b09fe5b6-5afc-4f88-aa4f-1dab460ad5ecg1g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Jeśli zrobią taką zadymę jakie widziałem w Hamburgu, Berlinie i Pradze, to radzę "narodowcom" nie wychodzić z domu.

Zennon

Data: 2011-11-05 10:34:01
Autor: Antenka
MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI 2011 - zagrożony przez najazd helmutów zza Odry, spadkobierców Hitlera

Jeśli zrobią taką zadymę jakie widziałem w Hamburgu, Berlinie i Pradze, to radzę "narodowcom" nie wychodzić z domu.<

Bo co? Bo ty mi każesz?!
Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz!

Antenka

Data: 2011-11-05 11:04:28
Autor: Marek
On Nov 5, 6:34 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> Jeśli zrobią taką zadymę jakie widziałem w Hamburgu, Berlinie i Pradze, to radzę "narodowcom" nie wychodzić z domu.<

> [...]

....ni dzieci nam gejmanil !!!

Data: 2011-11-05 18:35:22
Autor: Zennon

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:99909426-0219-4522-b6b1-d4f56ac903f4n13g2000vbv.googlegroups.com...

Jeśli zrobią taką zadymę jakie widziałem w Hamburgu, Berlinie i Pradze, to radzę "narodowcom" nie wychodzić z domu.<

Bo co? Bo ty mi każesz?!
Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz!

A teraz stań na baczność i zahailuj!!!

Zennon

Data: 2011-11-05 18:49:52
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111051735.UTC.j93s4t$t9s$1tioat.net...

[...]

Opanuj się Zenuś, z jednej strony dokopujesz na scp Żydom Sharonom i Zalkom, a z drugiej strony kibicujesz żydowskim bojówkom z Niemiec, jednocześnie powielasz ich talmudyczne i co tu dużo gadać, hitlerowskie slogany...

boukun

Data: 2011-11-05 19:00:12
Autor: Zennon

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j93t44$52v$1mx1.internetia.pl...

[...]

Wybacz, ale skinyheadzi i ONRowcy to jest gówno, a nie patryjoci. Wszechpolacy, jakby ich ucywilizować, to może by coś z nich było. Jak zwykle w polsce wszystko stacza się w ekstremizm. Nie ma normalnej, rozsądnej, odpowiedzialnej realnej prawicy, tylko bandy psycholi.

Zennon

Data: 2011-11-06 19:04:13
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111051800.UTC.j93tjf$tk6$1tioat.net...

[...]

Marsz niepodległości nie ma nic wspólnego ze skin headami. Będzie w nim uczestniczyć cała patriotyczna Polska. Jest to obowiązkiem każdego Polaka patrioty, nie zwracając uwagi na drugich i kto tam się przyłączy...

Polska, Polsce, pisze się z dużej litery...

boukun

Data: 2011-11-06 04:53:45
Autor: stevep
Dnia 05-11-2011 o 18:34:01 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A po co, przecież i tak za kilka marek będziesz mu językiem czyścić buty?

--
stevep

Data: 2011-11-05 18:46:27
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111051711.UTC.j93qnr$sqv$1tioat.net...

[...]

Tam jeden redaktor mądrze powiedział, jeśli wrogowie Polski zrobią zadymę, to obowiązkiem policji polskiej jest rozprawić się z wrogami Polski...

Żydowskie bojówki z Niemiec powinny zostać niewpuszczone do naszego kraju...

boukun

Data: 2011-11-05 18:48:49
Autor: Leprechaun
[...]

Nie mów, Rajmund był w Wermachcie?

BomBel

Data: 2011-11-05 18:55:09
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-05 17:56, Antenka pisze:
Komu solą w oku  jest MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI 2011'? Czy to się podoba
spalonemu_psowi i jego poplecznikom czy też nie i tak on się odbędzie.
Amen.

http://pl.gloria.tv/?media=211669

Helmuty wara od polskiej flagi! Panie Profesorze, nawet niektĂłrzy
niemieccy płemierzy  PyyReLu-Bis mieli dziadka w wehrmachcie! :-o))

Antenka

A może by im tak zrobić drugi Stalingrad? - te szwaby aż się o to proszą. ;-)

Data: 2011-11-05 18:58:45
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j93td0$lv7$1node2.news.atman.pl...
[...]

To zrób. Ciągle tylko gadasz.

BomBel

Data: 2011-11-05 19:43:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-05 18:58, Leprechaun pisze:

A może by im tak zrobić drugi Stalingrad? - te szwaby aż się o to proszą. ;-)

To zrób. Ciągle tylko gadasz.

BomBel

A ty nie dołączysz?

MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI 2011 - zagrożony przez najazd helmutów zza Odry, spadkobierców Hitlera