MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI czyli neoPRL vs WOLNA POLSKA

Data: 2012-11-12 14:29:12
Autor: Jusuf
MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI czyli neoPRL vs WOLNA POLSKA
Właśnie wróciłam z Marszu Niepodległości i jestem padnięta zarówno psychicznie (zrozumieć to może tylko ten, kto znalazł się kiedyś w oku policyjnego cyklonu), jak i fizycznie.

Nie będę się silić na wyszukany styl. Na szybko dam co nieco ... w pierwszej kolejności z komórki. Co jakiś czas będę tu jeszcze dziś dodawać nowe filmiki.

http://carcinka.nowyekran.pl/post/79560,marsz-niepodleglosci-czyli-neoprl-vs-wolna-polska -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 15:51:06
Autor: Grzegorz Z.
MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI czyli neoPRL vs WOLNA POLSKA
Jak najbardziej zgadzam się ze stwierdzeniem że w latach 70 byliśmy wolnym
i zamożnym krajem, z którym liczyli się wszyscy w Europie, szczególnie w
zachodniej, ale nie mogę się zgodzić żeby to co się działo wczoraj nazwać
"wolną Polską".

Wyrywanie bruku, tłuczenie okien, rzucanie koszami i racami w Policję to
jest "wolna Polska" ?

Jeśli to była "wolna Polska" to kto dzisiaj W-wę po niej sprząta?

Pedały? :)

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-12 06:59:26
Autor: glob
MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI czyli neoPRL vs WOLNA POLSKA
On 12 Lis, 15:51, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Jak najbardziej zgadzam si ze stwierdzeniem e w latach 70 byli my wolnym
i zamo nym krajem, z kt rym liczyli si wszyscy w Europie, szczeg lnie w
zachodniej, ale nie mog si zgodzi eby to co si dzia o wczoraj nazwa
"woln Polsk ".

Wyrywanie bruku, t uczenie okien, rzucanie koszami i racami w Policj to
jest "wolna Polska" ?

Je li to by a "wolna Polska" to kto dzisiaj W-w po niej sprz ta?

Peda y? :)

--
"Ho dys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa si wi c pyanie,  czy z powodu
ysy, czy z powodu yd?" - mkarwan

Bezkarne antypolskie kurestwo przecież nie zapłaci za zniszczenia.
Zapłacą Polacy. Sprzedajne buractwo nasrało w Warszawie a teraz
jeszcze się drze że media pokazują jak srali. Kto za to zapłaci-
Polacy, bo to kurestwo polakmi nie jest, się powstańcy w grobach
przewracają na ich faszystowskie pozdrowienia i Hitlerjugentowanie, to
miałyby być polacy?- W życiu.

Data: 2012-11-12 16:17:23
Autor: Jusuf
"Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> schrieb im Newsbeitrag news:k7r2du$6sm$1dont-email.me...
[...]

Uspokój się, nie histeryzuj. Wolnej Polski nie ma i nie było wczoraj. Wczoraj co jedynie było upominanie się o wolną Polskę. A skoro reżim broni swoich pozycji gazem łzawiącym i strzelbami, to kostka brukowa jest tym, czym kamienie Palestyńczyków na żołnierzy izraelskich z ostrą amunicją. Przypomini sobie, jak próbowaliśmy wywalczyć wolną Polskę za Jaruzelskiego, tam to dopiero szły całe ulice w ruch. I mimo to nas spacyfikował zbrodniarz i mamy niewolę do dziś. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 07:24:41
Autor: glob
On 12 Lis, 16:17, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Grzegorz Z." <spag...@mare.org> schrieb im Newsbeitragnews:k7r2du$6sm$1dont-email.me...

> [...]

> jest "wolna Polska" ?

> Je li to by a "wolna Polska" to kto dzisiaj W-w po niej sprz ta?

Uspok j si , nie histeryzuj. Wolnej Polski nie ma i nie by o wczoraj.
Wczoraj co jedynie by o upominanie si o woln Polsk . A skoro re im broni
swoich pozycji gazem zawi cym i strzelbami, to kostka brukowa jest tym,
czym kamienie Palesty czyk w na o nierzy izraelskich z ostr amunicj .
Przypomini sobie, jak pr bowali my wywalczy woln Polsk za Jaruzelskiego,
tam to dopiero sz y ca e ulice w ruch. I mimo to nas spacyfikowa zbrodniarz
i mamy niewol do dzi .

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Jak narazie widzimy bandytów atakujących wolną polskę, co im się marzy
sprzedać się jakiemuś nowemu Hitlerowi.

Data: 2012-11-12 16:38:00
Autor: Jusuf
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8f9b786f-0b9f-41b3-a484-9f0af5b9c5cbh16g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

i mamy niewol do dzi .

Jak narazie widzimy bandytów atakujących wolną polskę, co im się marzy

Polska jest zniewolona i sprzedana, mamy republikę okrągłego stołu. I dlatego musimy się odrodzić. Tu już nie ma nic polskiego, a naród wyganiany na cztery strony świata. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 07:48:56
Autor: glob
On 12 Lis, 16:40, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:8f9b786f-0b9f-41b3-a484-9f0af5b9c5cbh16g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

Polska jest zniewolona i sprzedana, mamy republikę okrągłego stołu. I
dlatego musimy się odrodzić. Tu już nie ma nic polskiego, a naród wyganiany

A i przynależność do bandytów Hitlerjugentowskich ma tą polskę
wyzwolić?. Nie , powstańcy w grobach się przeracają, jak antypolacy
niszczą dorobek Polaków , zwykłe śmiecie i bandyci.

Data: 2012-11-12 17:07:45
Autor: Jusuf
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:09aa3350-64b7-4bc9-b7db-dadf8770e146b12g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

wyzwolić?. Nie , powstańcy w grobach się przeracają, jak antypolacy
niszczą dorobek Polaków , zwykłe śmiecie i bandyci.

Nic tu nie da wyzywanie i ubliżanie na Polaków. Ten reżim okrągłostołowy trzeba obalić. Polacy są zniewoleni, poniżani o okradani, pozbawiani pracy i ojczyzny. Rozumiem, że twój tatuś u władzy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 08:43:16
Autor: glob
On 12 Lis, 17:07, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:09aa3350-64b7-4bc9-b7db-dadf8770e146b12g2000vbg.googlegroups.com...

> A i przynale�no�� do bandyt�w Hitlerjugentowskich ma t� polsk�
> wyzwoli�?. Nie , powsta�cy w grobach si� przeracaj�, jak antypolacy
> niszcz� dorobek Polak�w , zwyk�e �miecie i bandyci.

Nic tu nie da wyzywanie i ubli�anie na Polak�w. Ten re�im okr�g�osto�owy
trzeba obali�. Polacy s� zniewoleni, poni�ani o okradani, pozbawiani pracy i
ojczyzny. Rozumiem, �e tw�j tatu� u w�adzy.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Jakich polaków, tylko ktoś kto pojęcia o Polskości nie ma, będzie
Polaków obrażał antypolskimi, faszystowskimi symbolami. Czyli ktoś kto
polakiem nie jest , tylko zwykłym bardziorem, za którego ekscesy
zapłacą Polacy.

Data: 2012-11-12 17:46:49
Autor: Jusuf
[...]

Męczysz mnie koleś, nie zagłuszysz prawdy, a im bardziej będziesz obrażał Polaków, tym mniej masz szans na to, by cię wysłuchano.

Tu masz prowokatorów
http://pietkun.nowyekran.pl/post/79641,to-byla-prowokacja-zdjecia-policjantow -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 08:51:35
Autor: glob
On 12 Lis, 17:46, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
> Jakich polak w, tylko kto kto poj cia o Polsko ci nie ma, b dzie
> Polak w obra a antypolskimi, faszystowskimi symbolami. Czyli kto kto
> polakiem nie jest , tylko zwyk ym bardziorem, za kt rego ekscesy
> zap ac Polacy.

M czysz mnie kole , nie zag uszysz prawdy, a im bardziej b dziesz obra a
Polak w, tym mniej masz szans na to, by ci wys uchano.

Tu masz prowokator whttp://pietkun.nowyekran.pl/post/79641,to-byla-prowokacja-zdjecia-pol...

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Jakieh prawdy? Polacy to pod tymi symbolami faszystowskimi umierali i
z nimi walczyli. Pokazywanie takich symboli to obraza walczących,
ginących, gwałconych. Pokazuje to ktoś kto kpi z Polskiej śmierci.

Data: 2012-11-13 10:35:46
Autor: mkarwan
MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI czyli neoPRL vs WOLNA POLSKA
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k7r2du$6sm$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI czyli neoPRL vs WOLNA POLSKA