MARZENIE WASZEGO GURU

Data: 2011-10-07 11:40:07
Autor: lupa-honda
MARZENIE WASZEGO GURU
Pewien guru przeczytał książkę o asertywności i postanowił ją wypróbować na żonie. Nie wrócił jak zazwyczaj zaraz po pracy do domu, tylko poszedł z kumplami na piwo. Ok. 19.00 puka do drzwi, żona mu otwiera a on: - Słuchaj, skończyło się babci sranie! JA jestem w tym domu panem! JA mówię, a ty słuchasz, jasne? Zaraz biegusiem podasz mi kapciuszki, obiadek, potem zimne schłodzone piwko, i nie obchodzi mnie skąd je weźmiesz, potem się zdrzemnę a wieczorem napuścisz mi wody do wanny. No, i nie muszę chyba mówić, kto mnie po kąpieli ubierze i uczesze? No???!!! Kto? - Zakład pogrzebowy, s***wysynu!

Data: 2011-10-07 02:44:21
Autor: zbig
MARZENIE WASZEGO GURU
On 7 Paź, 11:40, "lupa-honda" <hond...@onet.eu> wrote:
Pewien guru przeczyta ksi k o asertywno ci i postanowi j wypr bowa na
onie. Nie wr ci jak zazwyczaj zaraz po pracy do domu, tylko poszed z
kumplami na piwo. Ok. 19.00 puka do drzwi, ona mu otwiera a on:
- S uchaj, sko czy o si babci sranie! JA jestem w tym domu panem! JA m wi , a
ty s uchasz, jasne? Zaraz biegusiem podasz mi kapciuszki, obiadek, potem zimne
sch odzone piwko, i nie obchodzi mnie sk d je we miesz, potem si zdrzemn a
wieczorem napu cisz mi wody do wanny. No, i nie musz chyba m wi , kto mnie po
k pieli ubierze i uczesze? No???!!! Kto?
- Zak ad pogrzebowy, s***wysynu!

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Właściwie ostatnio to prawie na PSP nie zaglądam, ale widzę, że nic tu
się nie zmieniło. Nadal hasają tu  przede wszystkim półgłówki pod
sztandarem Pisu. A ten tu chyba jakiś nowy matołek z dużymi szansami
na lidera w nieustającym konkursie na idiotę grupy. Poczucie humoru na
poziomie Antenki i śp. Panslavisty.

Data: 2011-10-07 13:05:04
Autor: obserwator
MARZENIE WASZEGO GURU
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Właściwie ostatnio to prawie na PSP nie zaglądam, ale widzę, że nic tu
[...]

**********************************

no dobra, wiadomo, ze wszyscy ktorzy krytykuja twoje PO, to polglowki.

A teraz udowodnij, ze ty polgowkiem nie jestes i ustosunkuj sie MERYTORYCZNIE
do : piramidalnego zadluzenia kraju przez rzad tuska na kilka pokolen oraz kilkuset AFER ktore sa dzielem tego rzadu.

Data: 2011-10-07 13:28:23
Autor: MH
MARZENIE WASZEGO GURU
On 7 Pa=BC, 11:40, "lupa-honda" <hond...@onet.eu> wrote:
> [...]
e po
> k pieli ubierze i uczesze? No???!!! Kto?

W=B3a=B6ciwie ostatnio to prawie na PSP nie zagl=B1dam, ale widz=EA, =BFe n=
ic tu
si=EA nie zmieni=B3o. Nadal hasaj=B1 tu  przede wszystkim p=F3=B3g=B3=F3wki=
 pod
sztandarem Pisu. A ten tu chyba jaki=B6 nowy mato=B3ek z du=BFymi szansami
na lidera w nieustaj=B1cym konkursie na idiot=EA grupy. Poczucie humoru na
poziomie Antenki i =B6p. Panslavisty.

==================

Wpadaj tu częściej !! Po ciężkim dniu ciężkiej roboty masz tu zarąbisty
kabaret...  I możesz się pośmiać widząc PRAWDZIWE zaangażowanie mentalne
zwolenników jedynego bliźniaka , hehehe...

MH

Data: 2011-10-07 15:52:17
Autor: stevep
MARZENIE WASZEGO GURU
Dnia 07-10-2011 o 11:44:21 zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ostatnio na czoło wysuwają się u2, obserwator i boukun, jadrys nieco z  tyłu.

--
stevep

Data: 2011-10-07 11:56:28
Autor: Zahir

[...]