MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.

Data: 2012-09-14 07:58:50
Autor: emailstuffname@gmail.com
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
http://xiezyc.nowyekran.pl/post/68211,dla-irano-swirow

*Jak cz³owiek wychowany w kulturze chrze¶cijañskiej mo¿e w ogóle czuæ
siê bliski tym oszo³omom??? W czym? I za ile?

"Za pomoc± Boga cywilizacja islamska bêdzie dominowaæ na ¶wiecie.
Takie jest nasze przeznaczenie - powiedzia³ ajatollah Ali Chamenei -
przywódca Iranu.

Jak donosz± irañskie media, w³adze rozpoczê³y rozpowszechnianie
broszury zatytu³owanej "Ostatnie sze¶æ miesiêcy". Otrzymuj± j±
¿o³nierze. Ma ona ich zachêcaæ do przygotowañ na nadej¶cie imama oraz
do walki z Zachodem."

Hej, mu³ki... "Zachód", to MY! Tak, ja i ty, wasze debilne fantazje o
dobrych muzu³manach, którzy wytn± w pieñ strasznych pejsiatych i po
prostu to ich zadowoli to mrzonki.

Jakby to wam ciemniaki powiedzieæ: NIE ZADOWOLI, skoro jest jak
zacytowane powy¿ej. Was te¿ chc± pozbawiæ tych pseudo-endeckich,
pseudo-katolskich g³ówek.

Nawet mi³ej pani z konikami, Kossobor te¿ :).

Wiêc skoñczcie z tymi debilnymi p³aczami nad Iranem i t± kreci± robot±
V kolumny z Rosji. To kretyñskie powtarzanie notek o wojnie z "biednym
Iranem" na NE.

 A mo¿e potrzebujecie szybkiego miliona uchod¼ców z Izraela z polskimi
paszportami, którzy was wydymaj± z resztek w³asno¶ci?

To nazywa siê masochizm i jest zboczeniem.*

Data: 2012-09-14 08:22:52
Autor: Stachu Chebel
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
On 14 Wrz, 16:58, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:
[ciach pierdoly]

Kolejna propagandowa dla mulow z Kanady. Robota Putina
oczywistaoczywistosc.

Data: 2012-09-14 08:50:07
Autor: Stachu Chebel
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
On 14 Wrz, 17:44, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> wrote:
> [ciach pierdoly]

> Kolejna propagandowa dla mulow z Kanady. Robota Putina

gawarit Maskwa:)

No przeciez wyraznie napisalem, ze to robota Putina, MULE JEDEN

Data: 2012-09-14 09:00:28
Autor: emailstuffname@gmail.com
wrote:

> gawarit Maskwa:)

No przeciez wyraznie napisalem, ze to robota Putina, MULE JEDEN

widocznie tak, skoro mendo sowiecka, tak uwazacie...

Data: 2012-09-14 09:39:46
Autor: Stachu Chebel
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
On 14 Wrz, 18:00, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:
On Sep 14, 11:50 am, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:

> No przeciez wyraznie napisalem, ze to robota Putina, MULE JEDEN

widocznie tak, skoro mendo sowiecka, tak uwazacie...

Sok klonowy wam towarzyszu sfermentowal. Tak ja sobie tlumaczymy wasza
niewydolnosc centralnego ukladu nerwowego.

Data: 2012-09-14 09:43:54
Autor: Stachu Chebel
wrote:

> gawarit Maskwa:)

No przeciez wyraznie napisalem, ze to robota Putina, MULE JEDEN

Na kolejnym plenum poruszymu wasza sprawe. Macie problem towarzyszu.

Data: 2012-09-14 20:04:48
Autor: Marek Woydak
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
Dnia Fri, 14 Sep 2012 07:58:50 -0700 (PDT), napisa³(a):

http://xiezyc.nowyekran.pl/post/68211,dla-irano-swirow

Co ty tu nam cytujesz komuszo-agenturalny szmat³awiec?

MW

Data: 2012-09-14 21:48:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
piÄ…tek, 14 wrzeÅ›nia 2012 16:58. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

http://xiezyc.nowyekran.pl/post/68211,dla-irano-swirow

*Jak człowiek wychowany w kulturze chrześcijańskiej może w ogóle czuć
się bliski tym oszołomom??? W czym? I za ile?

"Za pomocą Boga cywilizacja islamska będzie dominować na świecie.
Takie jest nasze przeznaczenie - powiedział ajatollah Ali Chamenei -
przywódca Iranu.

Jak donoszą irańskie media, władze rozpoczęły rozpowszechnianie
broszury zatytułowanej "Ostatnie sześć miesięcy". Otrzymują ją
żołnierze. Ma ona ich zachęcać do przygotowań na nadejście imama oraz
do walki z Zachodem."

Hej, mułki... "Zachód", to MY! Tak, ja i ty, wasze debilne fantazje o
dobrych muzułmanach, którzy wytną w pień strasznych pejsiatych i po
prostu to ich zadowoli to mrzonki.

Jakby to wam ciemniaki powiedzieć: NIE ZADOWOLI, skoro jest jak
zacytowane powyżej. Was też chcą pozbawić tych pseudo-endeckich,
pseudo-katolskich główek.

Nawet miłej pani z konikami, Kossobor też :).

Więc skończcie z tymi debilnymi płaczami nad Iranem i tą krecią robotą
V kolumny z Rosji. To kretyńskie powtarzanie notek o wojnie z "biednym
Iranem" na NE.

 A może potrzebujecie szybkiego miliona uchodźców z Izraela z polskimi
paszportami, którzy was wydymają z resztek własności?

To nazywa siÄ™ masochizm i jest zboczeniem.*

Dobrze waść prawisz. Chyba pierwszy raz.
Ale jest drugi aspekt. USA finansujące obecnego wroga Iranu, wahabicką Arabię Saudyjską. Wahabityzm nastawia się na jeszcze ostrzejszą wojnę z giaurami niż szyizm! --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-14 22:38:30
Autor: Chiron
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k301li$1uq$1node1.news.atman.pl...
piątek, 14 września 2012 16:58. carbon entity contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Ale jest drugi aspekt. USA finansujÄ…ce obecnego wroga Iranu, wahabickÄ…
ArabiÄ™ SaudyjskÄ…. Wahabityzm nastawia siÄ™ na jeszcze ostrzejszÄ… wojnÄ™ z
giaurami niż szyizm!

Eee- znam osobiście marokańskiego wahabitę- ma poglądy iście europejskie:-). To zależy od kultury narodu. Ale już Ci o tym pisałem.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-14 23:25:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
piątek, 14 września 2012 22:38. carbon entity 'Chiron' <iluminat.eleuzis@gmail.com>

Eee- znam osobiście marokańskiego wahabitę- ma poglądy iście
europejskie:-). To zależy od kultury narodu. Ale już Ci o tym pisałem.

Taki zeń wahabita jak z koziej rytki wuwuzela. W najlepszym wypadku, w najgorszym: okłamywał cię w żywe oczy. W kraju giaurów wiernemu ewszystko weolno, co tylko jest Haram (zakazane) w Domu Islamu: pleść największe dyrdymały o tolerancji, pić alkohol, jeść kabaninę, popierać kult bożków pogańskich, kurwić na prawo i lewo córki, zwalczać energicznie Islam (pozostałych sekt) i różne tam inne rzeczy, coby robić zasłonę dymną dla sprawy dżihadu. To przykazanie kłamstwa nazywa się Taqiyah i jako nakazane przez Muhammada A.S. jest stosowane przez wszystkie gminy muzułmańskie wszystkich odłamów orto- i hjeterodoksyjnych, które patrzą na bezradność pogubionych chrześcijan i śmieją się w kułak. (Jako 119-ty Shaikh-ul-Jabal al-Tariqat-al-Assasiyun wiem coś o tym ;) )

Jeśli chodzi o wahabizm jest tylko jeden wahabizm, założony przez przeklętej pamięci Muhammada Abd-ul-Wahhaba i wywodzący się od jego nazwiska, inaczej znany pod nazwą "salafizm" czasem też występujący dla zmyłki jako "modernizm islamski" (tak przedstawiał go i pod tą nazwą wprowadzał egipski salafista Hassan al-Banna założyciel "Bractw Muzułmańskich"). Tak jak rosyjski komunizm z definicji Lenina to była elektryfikacja plus władza rad, tak saudyjski wahabizm/salafizm to jest z definicji Wahhaba walka z Zakonami Sufi plus wprowadzenie rygorystycznego prawa szariatu. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej, to albo nie ma pojęcia, albo zwyczajnie suczo łże jak łżą wszyscy salafici/wahabici/"moderniści". Ten osobnik jak tylko padnie z Arabii Saudyjskiej hasło "Jihad", poderżnie gardło Twojej matce (jeśli jeszcze żyje), zgwałci Twoje córki jeśli je masz i pod karą miecza zmusi Ciebie i Twoich synów do wypowiedzenia al-Shahadah.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-14 23:53:24
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k307c4$rdg$1node2.news.atman.pl...
[...]

al-Tariqat-al-Assasiyun wiem coÅ› o tym ;) )

[...]

On (wcześniej też już sie z tą opinią spotkałem) twierdzi, że w krajach islamskich najczęściej jest ogromny rozdźwięk kulturowy. Człowiek od pokoleń mieszkający w Marakeszu nie ma nic wspólnego (łącznie z językiem) z ludźmi pustyni. Jedni i drudzy mogą wyznawać ten sam islam. Jednak pozornie. Ci z miasta żyją bardziej po europejsku. Ci z Sahary gotowi są im (ludziom tej samej wiary!) poderżnąć gardło za coś, co sami uważają za odstępstwo od wiary. Naszej znajomej córka była u niego, jego rodziców- potwierdza, że żyją po europejsku. No cóż- chyba że zmieni mu się po ślubie- ale ona będzie jego jedyną żoną (ponoć prawnie w Maroku nie można mieć kilku żon- przynajmniej w dużym mieście to się nie uda). W każdym bądź razie- on jest Berberem i wahabitą. No przynajmniej sam tak o sobie mówi.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 02:43:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
piątek, 14 września 2012 23:53. carbon entity 'Chiron' <iluminat.eleuzis@gmail.com>

[...]

To mu powiedz, że znasz takiego jednego batiniego (prawdziwego, który dąży do pozbierania 7 kawałków Kamienia ;) ) od lat grającego zaprzysięgłego murtada. Ciekawe, co tobie odpowie ;) Wahabici śmiertelnie nie znoszą apostatów zarówno tych prawdziwych, jak i ezoterycznych Sufi zgłąbiających takemnice ukrytego Kufr w tym Assasynów bawiących się w apostatów. Co nie przeszkadza im samym pozorować apostazji kiedy trzeba ukryć przygotowania jakiegoś saudyjskiego albo pakistańskiego gnojka do wysadzenia bomby w samolocie. Ich wyobrażenie o tym, w jaki sposób Islam ma zapanować nad światem jest naiwne, ponieważ nie uznają dokonania się Qiyamat (głoszonego przez młodszego Hassana al-Sabbah i w wersji dla chrześcijan przez Emanuela Swedenborga) ani autorytetu Ukrytego Imama. Wyobrażają sobie jawne panowanie Szariatu gdy chodzi o ukryte panowanie Tariqatu.

PS. Czytaj Hakim Beya -- - Petera Lamborne Wilsona, to zrozumiesz, dlaczego takiego "islamu" jaki się prezentuje w mediach pod saudyjsko-wahabickim wpływem nie było i być nie może i jaką rolę w zahamowaniu tej obrzydliwości na teraz powinny mieć Kalaczakra i pogaństwo.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-15 10:31:23
Autor: Chiron
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k30ivn$jcs$1node1.news.atman.pl...
[...]

takiego "islamu" jaki siÄ™ prezentuje w mediach pod saudyjsko-wahabickim
wpływem nie było i być nie może i jaką rolę w zahamowaniu tej obrzydliwości
na teraz powinny mieć Kalaczakra i pogaństwo.

Ja wiem, że oni tam u siebie potrafią pokazywać różki. Najwięcej o życiu w kraju islamskim dowiedziałem się od koleżanki z mojej klasy- która wyszła za mąż za siedzącego od lat w Polsce (jako Jugosłowianin) Bośniaka. Jak jeździła do niego- to wszyscy byli dla niej bardzo mili. Bardzo jej się podobało, że są tacy rodzinni, bracia mieszkają razem, prowadzą wspólny interes, etc. Jak się za niego wydała- to zaraz potem wybuchła wojna- i uciekli do Turcji. Tam już bez skrępowania byli muzułmanami- a ona przekonała się, co to znaczy być razem i jak to jest, jak rządzi matka i najstarsza żona braci. Tragedia- mieszkali w Istambule, a jej przez 10 lat nie wolno było wyjść samej zwiedzać miasta! Z mężem wychodziła niezmiernie rzadko, i to tylko w jakimś celu- takze o Istambule wiedziała mniej, niż ja (nie byłem tam). W ogóle to wszystko, co nam opowiadała- to nadaje się na sporą książkę. Dlatego teraz też dajemy do zrozumienia znajomej, że różnice kulturowe mogą być praktycznie nie do pokonania- i skończyć sie może tragedią.

p.s.
Oczywiście- z tym człowiekiem nie będę dyskutował za bardzo na te tematy, które tu podrzucasz- bo może chciałby mi podarować kolekcję sztyletów rodowych:-). Jednak- podkreślam- robi wrażenie całkiem zeuropeizowanego.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 11:00:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
MASOCHIZM I ZBOCZENIE IRANO- SWIROW.
sobota, 15 września 2012 10:31. carbon entity 'Chiron' <iluminat.eleuzis@gmail.com>

[...]

Mówię tylko, że przynajmniej wiem, co prezentuje Iran -- - szyizm jest wystarczająco liberalny, żeby wyrobić u siebie własną (aczkolwiek klerykalnie zabarwioną) demokrację, a nie przyniesioną na bagnetach albo przez agentów CIA. Jeśli Iran grozi dżihadem, to grozi, natomiast wahabiccy Saudyjczycy są jak duży pies, który może ugryźć bez ostrzeżenia. --