MATKA CHRZESTNA KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ

Data: 2011-05-14 08:51:07
Autor: HaMMeR
MATKA CHRZESTNA KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ
ciach:wypoty zakompleksialego, a chcacego 'zaistniec'  obrzympaly
stevep

Takiego poheba, to ja jeszcze nie czytalem!
Jak gleboki musi byc ten kompleks obrzympaly, zeby pisac
tak wykasztanione spod doopy wypociny?!
Inzynieruniu, zwiedla kutasino, pohebancu platformiany.., miej litosc
nad soba i nie pastuj tych psychicznych ekskrementow!!

Data: 2011-05-15 03:29:49
Autor: cirrus
MATKA CHRZESTNA KATASTROFY SMOLENSKIEJ
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:7719d7c6-d097-45ff-82d8-7d194ae38724e35g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Hammer przyhamuj, co prawda ladniejszy od malpy nie bedziesz, ale pamietaj, ze nadmiar zólci nawet brzydocie szkodzi.

--
stevep

Data: 2011-05-15 09:31:56
Autor: Andy Niwiński

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:iqnaaf$h9d$1news.vectranet.pl...
[...]

Hammer przyhamuj, co prawda ladniejszy od malpy nie bedziesz, ale pamietaj, ze nadmiar zĂłlci nawet brzydocie szkodzi.

Chyba się zapluł, nasz hitlerowski młoteczek.....

MATKA CHRZESTNA KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ