MATKA CZUJE NAJLEPIEJ

Data: 2011-04-07 08:17:23
Autor: cytryna
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
Fragment wywiadu Anity Gargas z Jadwigą Kaczyńską:

"Jadwiga Kaczyńska mówi między innymi:
Właściwie nie wiemy nic(blisko rok po katastrofie - przyp.mój).Mogę sobie tylko wyobrażać, co nastąpiło, bo wiedzy nie mam żadnej. Wydaje mi się czasem, i ta myśl mnie przeraża, że to nie była zwykła katastrofa. ...

Jak przenieśli mnie do separatki, przyśnił mi się potworny sen: napaść na samolot w powietrzu. Opowiedziałam ten sen dwóm pielęgniarkom, z których jedna bardzo się przestraszyła...

Gdybym byłam zdrowa, zrobiłabym wszystko, aby żaden z moich synów nie pojechał do Smoleńska. Czy coś bym uzyskała – nie wiem.Ale ja tej ziemi się boję...
Po obejrzeniu zdjęć wraku wszystkim normalnym ludziom musi nasunąć się myśl, że jeżeli coś się tak niszczy, to dlatego, by niczego nie znaleziono, by zostały zatarte wszelkie ślady. Nie rozumiem, jak można tego nie zauważać..
Zginęli ludzie, którzy stali na czele państwa, i państwo się o nich nie upomina. To znaczy, że tego państwa właściwie nie ma, to znaczy nie ma rządu. Bo ten rząd – jaki jest?..."

Spokojnie, bez zbędnych emocji, choć serce pęka z bólu. Ten sen, potworny sen:
napaść na samolot w powietrzu - serce matki czuje najlepiej.

Data: 2011-04-07 08:22:28
Autor: Przemysław W
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Fragment wywiadu...

Dobrze czuła kupując synom dzieła Lenina. Wyrośli na bolszewików.

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-07 02:04:43
Autor: robertbig
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
On 7 Kwi, 08:22, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> napisał

> Fragment wywiadu...

Dobrze czuła kupując synom dzieła Lenina. Wyrośli na bolszewików.

Słaba ma intuicje mamusia. Skoro nie potrafiła rozpoznac , ze lesia
udaje jarus. Dopóki jej nie powiedzieli.
A przeciez nawet wygladem i głosem sie róznili.
Och ,co za mamusia !

Data: 2011-04-07 11:09:22
Autor: obserwator
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a): Robercie Baltazarze Kag....hmmm......

Data: 2011-04-07 10:35:40
Autor: KMA
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:injl78$8n0$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Fragment wywiadu...

Dobrze czuła kupując synom dzieła Lenina. Wyrośli na bolszewików.

Wyp...alaj ŚMIECIU!

Data: 2011-04-07 11:24:08
Autor: WW
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
W dniu 2011-04-07 10:35, KMA pisze:

[...]

Skoro wypowiada się w mediach, to mamy prawo oceniać ją i jej wypowiedzi. Gdyby żal przeżywała, jak na Polkę przystało, w ciszy, nikt by jej nie odpowiadał.
Ostentacyjny, publiczny ból jest obcy naszej narodowej tradycji.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-07 11:04:45
Autor: obserwator
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

w taki sposob sie ocenia wypowiedzi osoby ktora straacila syna?
To chamstwo i nasmiewanie sie z cierpienia po stracie kogos bliskiego, jest
obce naszej kulturze. To jest natomiast charakterystyczne dla sowieckiej dziczy ktora przylazla do
Polski ze wschodu.

Data: 2011-04-07 13:18:21
Autor: WW
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
W dniu 2011-04-07 13:04,  obserwator pisze:

w taki sposob sie ocenia wypowiedzi osoby ktora straacila syna?

Jeśli matka wypowiadała by się o swojej stracie, to wszystko w porządku, choć robienie tego publicznie i tak budzi niesmak.
Natomiast ona wypowiada się o katastrofie i jej przyczynach a nwet sugeruje odpowiedzialnych a to już zwykłe spekulacje.
Skoro sobie na nie pozwala, to niech się nie dziwi, że owe spekulacje są oceniane.

Data: 2011-04-07 11:32:40
Autor: obserwator
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Skoro sobie na nie pozwala, to niech się nie dziwi, że owe spekulacje są oceniane.

jakie spekulacje? I czy w taki chamski sposob cywilizowany czlowiek ocenia wypowiedz matki ktora ma prawo miec watpliwosci? To chamstwo w wydaniu prymitywa.
Na filmie wypowiada sie takze oficer rosyjski i o dziwo ma wiecej kultury i
empatii, anizeli tutejsza swolocz bezkarnie grasujaca po tej grupie. To szambo jest, a nie dyskusja.

Data: 2011-04-07 11:36:32
Autor: obserwator
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ

 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): ponadto na filmie wypowiadaja sie rozni Rosjanie, m.innymi pilot ktory rowniez
ma zdanie podobne do matki Prezydenta.

Rosjanie maja wiec wiecej empatii i kultury, anizeli polskojezyczna swolocz,

Data: 2011-04-07 13:41:18
Autor: WW
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
W dniu 2011-04-07 13:36, obserwator pisze:

  WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

ponadto na filmie wypowiadaja sie rozni Rosjanie, m.innymi pilot ktory rowniez
ma zdanie podobne do matki Prezydenta.

Rosjanie maja wiec wiecej empatii i kultury, anizeli polskojezyczna swolocz,

Film, jaki inne "dokumenty" made in Kaczyński, mają bardzo niewielką wartość dowodowa.
Użycie zaś własnej matki w celu osiągnięcia władzy jest godne najwyższej pogardy.
Spisiałeś do reszty.

Data: 2011-04-07 11:48:52
Autor: obserwator
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Film, jaki inne "dokumenty" made in Kaczyński, mają bardzo niewielką wartość dowodowa.
Użycie zaś własnej matki w celu osiągnięcia władzy jest godne najwyższej pogardy.
Spisiałeś do reszty.

film ma wlasnie duza wartosc. Gdyby jej nie mial to wlasnie bydlo a nie ludzie tak by go nie atakowali, a telewizor postkomuszy by go wyemitowal. Nie zrobili
tego, bo strach przed prawda jest przeogromny.

Spisiales? W normalnym cywilizowanym kraju demokratyczntym, nikt nie atakuje opozycji. Media patrza wraz z opozycja na rece ekipie rzadzacej. Odwrocenie tych zaleznosci, swiadczy o ogromnej ciemnocie i zacofaniu Polski.

Data: 2011-04-07 14:11:48
Autor: Azsxse
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ink8b4$e0c$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Chachachachachachachachachachachachachachachachachachachachachacha!!!

Masz sklerozę staruszku? Co wyprawiało się w RP 4 lata temu, co?

AAA

Data: 2011-04-07 14:10:35
Autor: Azsxse
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ink7k0$bp3$1inews.gazeta.pl...

WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

ponadto na filmie wypowiadaja sie rozni Rosjanie, m.innymi pilot ktory rowniez
ma zdanie podobne do matki Prezydenta.

Rosjanie maja wiec wiecej empatii i kultury, anizeli polskojezyczna swolocz,

Mówisz o sobie prawda? To ty jesteś to SZAMBO!

AAA

Data: 2011-04-07 23:11:47
Autor: pluton
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
ponadto na filmie wypowiadaja sie rozni Rosjanie, m.innymi pilot ktory
rowniez
ma zdanie podobne do matki Prezydenta.

A co na to 24 miliony chinskich pilotow ?

Nullification

Data: 2011-04-07 13:44:36
Autor: Azsxse
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ink7co$b0b$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> [...]

Na filmie wypowiada sie takze oficer rosyjski i o dziwo ma wiecej kultury i
empatii, anizeli tutejsza swolocz bezkarnie grasujaca po tej grupie.

Takie szambo z psp robią właśnie zwolennicy PiS. Każda krytka to dla was szambo! Jednocześnie opluwacie PO na każdym kroku. Poczytaj siebie z ostatnich tygodni przyjemniaczku. Zapewne twój ISP jest uszczęśliwiony treścią twoich wynurzeń i językiem gietkim.

AAA

Data: 2011-04-07 13:30:19
Autor: Azsxse
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ink6i3$dtl$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kaczyński Jarosław wykorzystuje do haniebnych celów własną matkę?

AAA

Data: 2011-04-07 13:25:30
Autor: cytryna
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

> Fragment wywiadu...

Dobrze czuła kupując synom dzieła Lenina. Wyrośli na bolszewików.

Przemek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Buców ci u nas dostatek, import zza wschodniej granicy, bardzo często sosie
cebulowym. Teraz szczekają, a później płaczą z pełnymi portkami na myśl o lustracji. A leninistów szukaj u swoich pracodawców smutny cynglu z GWna.

Data: 2011-04-07 11:43:21
Autor: obserwator
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
[...]

po obejrzeniu filmu na ktorym Rosjania wypowiadaja sie z kultura i ogromna
empatia, jestem zaskoczony. osobiscie nie rozumiem co za lajdactwo pojawilo
sie w Polsce i co to za rodzaj odhumanizowanego bydla.

Wstyd i kompromitacja.

Data: 2011-04-08 07:41:37
Autor: Przemysław W
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Buców ci u nas dostatek....

Uświadamiasz to sobie przy goleniu?

Przemek

Data: 2011-04-07 18:21:53
Autor:
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
On Thu, 07 Apr 2011 08:17:23 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

[...]

 proponuje by mamuska cudownie ozdrowiala opowiedziala co dzialo sie
 z nia 10 kwietnia 2010. gdzie byla, co robila, czy i kiedy zabrano
 jej telefon komorkowy itd itp. jestem ciekaw czy ogarnie ja amnezja.

Data: 2011-04-07 23:10:59
Autor: pluton
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ
Fragment wywiadu Anity Gargas z Jadwigą Kaczyńską:

brawo pisdziele. Najpierw napierdalacie trupkiem, teraz chorą staruszką.

Nullification

Data: 2011-04-08 07:09:15
Autor: cytryna
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ-PROROCZY SEN
> Fragment wywiadu Anity Gargas z Jadwigą Kaczyńską:

brawo pisdziele. Najpierw napierdalacie trupkiem, teraz chorą staruszką.

Nullification

***********************************

Chyba zamachowcy i ich pomocnicy zaczęli na potęgę walić w gacie. Bracia Klichowie nawet biorą się za łby i zamierzają zatrudnić sądy aby ustaliły
któtemu z nich ma być bliżej do więziennej michy. Od listopada ruszy pełną
parą Trybunał Stanu - nie będzie niewinnych cmentarnych hazardzistów oraz "biednych, sponiewieranych prywatyzatorów". Łajdactwa POszubrawców będą ukarane z całą surowością prawa.

Data: 2011-04-08 07:54:10
Autor: Przemysław W
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ-PROROCZY SEN

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Chyba zamachowcy i ich pomocnicy zaczęli na potęgę walić w gacie.

W kontekście katastrofy smoleńskiej, specjalistą najwyższej klasy walenia w gacie jest wasz psychopata donosiciel Antoni Macierewicz, który będąc 14 km od miejsca katastrofy nie miał odwagi tam pojechać. Strach przed widokiem zmarłych był dla tego psychola silniejszy niż potrzeba zobaczenia na własne oczy co tam się stało. Teraz ten autor ponad czterystu donosów, z których tylko pięć prokuratura skierowała do sądu, ma czlność wypowiadać się na temat katastrofy. Skąd teraz ta odwaga we wskazywaniu winnych? Może z faktu, iż zdążył wytrzepać zawartość postranych ze strachu gaci.

Przemek

Data: 2011-04-08 08:14:40
Autor: cytryna

___________________________>
[...]

*********************
Nie każy ma odwagę publicznie pozować do "ocieplanych" zdjęć mając w tle szczątki swoich ofiar. Nie każy ma odwagę patrząc w oczy ofiary pociągać
za spust nagana tak jak to robili protoplaści pułkownika KGB. Trzeba mieć
nie lada odwagę aby zlikwidować jądro zła czyli piątą kolumnę tak kochaną przez gajowego - zięcia zdeklarowanych UBków. Wy Kałecki spłyniecie do szamba a Polska się obroni, nie takie zbiry usiłowały zniszczyć Naród i tylko GWno
pogardzane przez patriotów zostało., stąd ten smród.

Data: 2011-04-08 08:39:07
Autor: Przemysław W
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ-PROROCZY SEN

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Nie każy ma odwagę publicznie pozować do "ocieplanych" zdjęć mając w tle
szczątki swoich ofiar.

Kto pozował do "ocieplanych zdjęć mając w tle  szczątki swoich ofiar"?. Możesz wskazać te zdjęcia?

Przemek

Data: 2011-04-08 10:35:21
Autor: cytryna
> [...]

> szczątki swoich ofiar.

Kto pozował do "ocieplanych zdjęć mając w tle  szczątki swoich ofiar"?. Możesz wskazać te zdjęcia?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Młody wykształciuch z wielkiego miasta i rżnie głupa, jak to u cyngli bywa,
kiedy zabraknie argumentów. To zdjęcie obiegło cały świat:
Tusk i Putin w Smoleńsku, http://fakty.interia.pl/galerie/fakty/tusk-i-putin-w-
smolensku/zdjecie/duze,1241035,3
A oto komentarze pod zdjęciem:
"moja babcia z dziadkiem przeżyli drugą wojnę światową i zawsze mówili, że Rusek gorszy od Niemca. Niemiec nie mógł jeść przy zwłokach i wychodził
A Rosjanin jadł, pił przy zapitym a jeżeli była to na dodatek kobieta to...... resztę sobie dopowiedzcie sami nie ważne, że od dawna była martwa i zimna,
nie ważne czy młoda, czy stara i to nawet na oczach dzieci.
Niemcy się nie kryli ze swoim bestialskimi czynami i jawnie nas wymordowali. Rosjanie robili to cichutko po płaszczykiem pomocy w walce ze znienawidzonym ciemiężcą. A kto wydał wyrok na naszego Papieża!"
I tyle w temacie!

Data: 2011-04-08 13:36:37
Autor: Przemysław W
[...]

To jest ten twój dowód:

Przykro nam, ale strona o podanym adresie nie istnieje.

Przemek

Data: 2011-04-08 14:47:59
Autor: cytryna
> [...]

> bywa,

> kiedy zabraknie argumentów. To zdjęcie obiegło cały świat:

-- -- -- -- -- -- -- -- ->
To jest ten twój dowód:

Przykro nam, ale strona o podanym adresie nie istnieje.

Przemek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kłamiesz jak jak zawsze z tupetem i głupio, wszyscy mogą cię łatwo zdemaskować medialny oszuście. Pozdrpwienia dla szefa - Superoszusta

http://fakty.interia.pl/galerie/fakty/tusk-i-putin-w-    Szukanie zaawansowaneOkoło 40,200 wyników (0,13 s) Wyniki wyszukiwaniaTusk i Putin w Smoleńsku - Galerie - Fakty w INTERIA.PL14 Kwi 2010 ... Tusk uklęknął na chwilę przy szczątkach maszyny. Putin stał obok niego; przeżegnał się, po czym serdecznie objął polskiego premiera. ...
fakty.interia.pl/galerie/fakty/tusk-i-putin-w.../duze,1240925 - Kopia - Podobne

Data: 2011-04-08 15:17:43
Autor: Przemysław W
[...]

Strona się nie otwiera, ale domyślam się o co ci chodzi. Jeśli premier Tusk tam pozował do "ocieplanego zdęcia", to ty jesteś zamrożony skostniały matoł, który patrzy przez pryzmat swoich doświadczeń i wszystkich posądza o fałsz. Nauka nie idzie w las, jesteście zapatrzeni w I kłamce RP i zachowujecie się podobnie.

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/389556,kowal-nie-sadze-by-donald-tusk-w-smolensku-myslal-o-swoim,id,t.html?cookie=1

Przemek

Data: 2011-04-08 17:32:23
Autor: pluton
MATKA CZUJE NAJLEPIEJ-PROROCZY SEN

> brawo pisdziele. Najpierw napierdalacie trupkiem, teraz chorą staruszką.

Chyba zamachowcy i ich pomocnicy zaczęli na potęgę walić w gacie.

No pewnie. Skoro do akcji wkroczyla MATKA Z PROROCZYMI SNAMI,
to nie pozostaje nic innego jak dostac rozwolnienia.

Nullification

MATKA CZUJE NAJLEPIEJ