M贸dlmy si臋 o b艂ogos艂awie艅stwo mojego ojca [1]

Data: 2011-11-18 21:53:36
Autor: wolim
M贸dlmy si臋 o b艂ogos艂awie艅stwo mojego ojca [1]
By艂 cz艂owiekiem prawym i uczciwym. Dba艂 o dzieci. By艂 m膮drym cz艂owiekiem. Nie mia艂 wrog贸w.

Niestety, nie dane mu by艂o prze偶y膰 wi臋cej ni偶 42 lata. Zmar艂 nagle. Osieroci艂 dw贸jk臋 dzieci. Wszyscy byli zaskoczeni. Na pogrzebie by艂y setki ludzi. Zwyk艂ych, prostych ludzi, kt贸rzy cenili go za jego serce i podej艣cie do 偶ycia.

M贸dlmy si臋, bo zrobi艂 dla ludzi wi臋cej, ni偶 niejeden ksi膮dz-katolik. A modlitw膮 mo偶e by膰 postawienie 艣wieczki, wspomnienie, a nawet wypicie kielicha. Zmawianie r贸偶a艅ca - nie bardzo. Nie wierzy艂 w tego boga.

To by艂, naprawd臋, wspania艂y cz艂owiek. Do dzisiaj go brakuje. A min臋艂o ju偶 20 lat.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-19 00:09:27
Autor: sofu
M贸dlmy si臋 o b艂ogos艂awie艅stwo mojego ojca [1]

U偶ytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ja6gkf$5lu$1usenet.news.interia.pl...
[...]

M膮dry to musia艂 by膰 cz艂ek skoro si臋 pozna艂 na wymy艣lonych katolikich bogach.
艢wieczki nie mam pod r臋k膮, ale szczera kr贸tka modlitwa si臋 znajdzie.
Niechaj 艂askawym okiem spogl膮da na niego w niebie B贸g Prawdziwy Wielki Dinozaurus Pan Wszelkiego Stworzenia!

sofu

M贸dlmy si臋 o b艂ogos艂awie艅stwo mojego ojca [1]