Mój śmietnik

Data: 2019-06-16 11:15:41
Autor: u2
Mój śmietnik
W dniu 16.06.2019 o 08:57, Wiesiaczek pisze:
Niejako przy okazji chcę zapoznać wszystkich z jego zwartością, żeby uniknąć niepotrzebnego zaśmiecania grup przez pensjonariuszy mojego kibelka i/lub odwołania do nich.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

Symptomami trollowania mogą być poniższe sposoby zachowania w dyskusjach:

[...]

ceremonialne używanie filtrów (np. killfile'a) - troll uroczyście obwieszcza, że jego oponent ma znaleźć się w filtrze trolla, przy czym bardzo często i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem tylko próbuje udawać, że je filtruje);

[...]

--
I love love

Data: 2019-06-16 11:39:50
Autor: Jacek Bialy
Mój śmietnik
[...]

A gdy wiesiaczek już kogoś wsadzi do KF-a, to myśli, że naprawdę go zabił..   Buuu ha-ha!
Towarzyszu Piszczyk kopnijcie go w dupę!

_kolektyw

Mój śmietnik