M贸j Dawidek chce zosta膰 szefem niemieckich bank贸w

Data: 2011-05-02 02:10:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
M贸j Dawidek chce zosta膰 szefem niemieckich bank贸w
niedziela, 1 maja 2011 13:15. carbon entity 'boukun' <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl>

Przyszed艂 do mnie i powiedzia艂, 偶e marzy o studiach ekonomicznych w
Niemczech, 偶eby potem przej膮膰 w艂adz臋 nad bankami w Niemczech. Ja mu na to,
偶e lepiej chyba by膰 kanclerzem Niemiec, a on do mnie: "g艂upi jeste艣 tato,
kanclerz je za bardzo na widoku i ka偶dy mu na r臋ce patrzy, a bankiera nikt
nie tknie."

Dawidek chodzi dopiero do 3 klasy gimnazjum a ju偶 jest m膮drzejszy ode
mnie. Mnie komuna pozbawi艂a mo偶liwo艣ci dzia艂ania, a on mo偶e w ka偶dej
chwili emigrowa膰. Niemieckie obywatelstwo ma ju偶 teraz.

boukun

A such boytshik ten Davidek! A gut kepele far a yidishe bachur! ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

M贸j Dawidek chce zosta膰 szefem niemieckich bank贸w