M贸j biegun

Data: 2013-11-02 23:01:17
Autor: FEniks
M贸j biegun
Nie wiem, dlaczego a偶 tak drastycznie zosta艂 potraktowany w niekt贸rych recenzjach. Fakt, fabu艂a nieco zaskakuje, bo cz艂owiek mo偶e spodziewa膰 si臋 czego艣 zupe艂nie innego, ale film i tak ogl膮da si臋 z du偶ym zainteresowaniem. Ja by艂am w kinie z dziesi臋ciolatk膮 i uwa偶am, 偶e to dobra alternatywa dla tych typowych dzieci臋cych kresk贸wek czy jakich艣 fantasy. Hm, mo偶e dlatego moja ocena jest wy偶sza, 偶e ogl膮da艂am go jako film dla troch臋 starszych dzieci. ;)

Czy kto艣 ze zgromadzonych widzia艂 ju偶 "Chce si臋 偶y膰"?

Ewa

M贸j biegun