MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczu ch.

Data: 2009-12-16 01:14:27
Autor: mocniak
MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczu ch.
Użytkownik Tomek Banach napisał:
mocniak wrote:
- osłona łańcucha - jest (hebie chainglider, ustalenie nazwy tej
osłony widzianej na rowerze wheeler server to była prawdziwa
detektywistyka ;-))

ile cos takiego kosztuje ?

A, pytasz o samą osłonę.

Ok. 130pln.

Data: 2009-12-16 08:55:13
Autor: Sebastian Pawłowski
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a):
Ok. 130pln

Gdzie kupiłe¶?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bractwo Rowerowe, Radom
http://www.bractworowerowe.ats.pl

Data: 2009-12-16 01:33:28
Autor: Mateusz
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
heheheh dobre to oznakowanie ;)

Jaki¶ czas temu niestety zachciało mi się umyć rower myjk±
ci¶nieniow±, napęd był zdemontowany cały i koła, więc pomy¶lałem -
czemu nie... niestety moje błotniki tego nie wytrzymały i jakie¶
dziwne mazy sie na nich porobiły :D

Od tego czasu też zaopatrzyłem się na allegro w ta¶mę odblaskow±:
http://tnij.org/e6j0. muszę przyznać że to zajebi¶cie poprawia
widoczno¶ć... nawet da się odczuć różnicę, jak poruszasz się na
drodze, bo kierowcy sobie my¶l±, że ten go¶ć przynajmniej trochę
pomy¶lał, to nie będę go traktował jak jakiego¶ batmana itp. Ale moze
to moja nadinterpretacja ;)

BTW fajna fotka nie ;) ?

Data: 2009-12-16 23:09:30
Autor: szaman
Mój nowy, zajebisty, srebrny mi eszczuch.
Mateusz wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

czemu nie... niestety moje błotniki tego nie wytrzymały i jakie¶
dziwne mazy sie na nich porobiły :D

pękły:P
MSPANC

BTW fajna fotka nie ;) ?

a gdzie zrobiona?

sz

Data: 2009-12-17 07:41:37
Autor: nb
at Wed 16 of Dec 2009 10:33, Mateusz wrote:

heheheh dobre to oznakowanie ;)

Jakiś czas temu niestety zachciało mi się umyć rower myjką
ciśnieniową, napęd był zdemontowany cały i koła, więc pomyślałem -
czemu nie... niestety moje błotniki tego nie wytrzymały i jakieś
dziwne mazy sie na nich porobiły :D

Od tego czasu też zaopatrzyłem się na allegro w taśmę odblaskową:
http://tnij.org/e6j0. muszę przyznać że to zajebiście poprawia
widoczność... nawet da się odczuć różnicę, jak poruszasz się na
drodze, bo kierowcy sobie myślą, że ten gość przynajmniej trochę
pomyślał, to nie będę go traktował jak jakiegoś batmana itp. Ale moze
to moja nadinterpretacja ;)

BTW fajna fotka nie ;) ?

Proszę się nie nabijać z kolegi! ;-)
Swoją drogą, właśnie taki sposób skopania kolorów najbardziej mnie irytuje (histogram kanału niebieskiego przycupnięty w lewym kąciku), więc próbowałem natychmiast to naprawić. Nie udało się.

--
nb

Data: 2009-12-17 00:37:06
Autor: rymo
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
Chcialem zapytac, gdzie taki sliczny chlapacz mozna dostac?

Data: 2009-12-16 10:41:33
Autor: Tomasz Minkiewicz
MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
On Wed, 16 Dec 2009 08:55:13 +0000 (UTC)
"Sebastian  PawĹ‚owski" <pitagor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a): > Ok. 130pln

Gdzie kupiłeś?

Przyłączam się. Gdzie kupiłeś?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-16 11:49:23
Autor: Tomek Banach
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

google na szybko znalazl tutaj

http://www.rowerystylowe.pl/oslona-lancucha-hebie-chainglider-p-4123.html

90zl

Tomek

Data: 2009-12-16 20:45:26
Autor: mocniak
[...]

O tu właśnie. 90pln to tylko przednia część, trzeba jeszcze kupić końcówkę zależnie od rozmiaru tylnej zębatki.

--
Mocniak

Data: 2009-12-17 12:06:36
Autor: Tomasz Minkiewicz
MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
On Wed, 16 Dec 2009 20:45:26 +0100
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> wrote:

> [...]

O tu właśnie. 90pln to tylko przednia część, trzeba jeszcze kupić końcówkę zależnie od rozmiaru tylnej zębatki.

Dzięki. Bardzo się przyda. Myślałem, że będę musiał sprowadzać.
Tylko szkoda, że nie mają osłonek do mniejszych tarcz. Z przodu
mam zaledwie 32 zÄ…bki.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-16 17:08:55
Autor: Tomek Banach
MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczu ch.
mocniak wrote:
A, pytasz o samą osłonę.

Jeszcze pociągnąłbym temat tej osłony. Dobrze wyczytałem w jakimś teście ze ona nie jest mocowana do ramy tylko leży bezpośrednio na łańcuchu i zębatkach ?

Tomek

Data: 2009-12-16 20:45:45
Autor: mocniak
mocniak wrote:
A, pytasz o samą osłonę.

Jeszcze pociągnąłbym temat tej osłony. Dobrze wyczytałem w jakimś teście
ze ona nie jest mocowana do ramy tylko leży bezpośrednio na łańcuchu i
zębatkach ?

Tak, zgadza siÄ™.

--
Mocniak

MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczu ch.