Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.

Data: 2009-12-15 23:45:34
Autor: mocniak
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
Kiedyś pytałem na grupie o mieszczucha moich marzeń :-P. Część z was złapała się za głowę, część wyśmiała, a większość stwierdziła, że czegoś takiego w sklepach nie spotkam.

http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/45341b018298051f/

Ale oto i on, po miesiącach przeglądania katalogów, pytaniu w sklepach, próbie zdobycia części (nieudanej), ujrzał światło dzienne:

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/giant.jpg
(sorry za jakość zdjęcia :P)

Wszystkie zamierzone cele spełnione, łącznie z paroma bonusami:

- biegi w piaście - są (nexus 8)
- hamulce rolkowe - sÄ… (nexave)
- stery ahead - sÄ…
- obłotnikowanie - założone
- sportowa geometria - no, prawie. Muszę zmienić kierę na prostą, bo giant jak zwykle dorzucił giętego pręta długości metra raczej do dh lub samoobrony na meczu niż do jazdy po mieście.
- bagażnik - jest, przerzuciłem się na sakwy.
- osłona łańcucha - jest (hebie chainglider, ustalenie nazwy tej osłony widzianej na rowerze wheeler server to była prawdziwa detektywistyka ;-))
- zmieszczenie się w 2k pln - udało się ;-)

Bonusy:
- zajebisty dzwonek -  robi ding-dong dwa razy gÅ‚oÅ›niej niż każde inne badziewie doczepione do roweru. Co prawda ma dźwiÄ™k bardziej jak dzwon koÅ›cielny niż klasyczny dzwonek w rowerze, wiÄ™c jest ryzyko, że ludzie zamiast zejść z drogi bÄ™dÄ… siÄ™ przeżegnywać ;-)

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/dzwonek.jpg

- zajebisty chlapacz - tak szeroki, że omijające go powietrze wywiewa wodę na boki poza zasięg butów ;-)

Jakieś wady? Przykrótki przedni błotnik, który pójdzie do wymiany i brak dynama w piaście, ale to jakoś przeboleję.

Pozdrawiam życząc każdemu rowerzyście wytrwałości w poszukiwaniu swojego idealnego bicykla ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-12-16 00:17:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
mocniak bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/giant.jpg

Zapomnia³em zapytaæ - gdzie dopad³e¶ tak± fajn± ta¶mê odblaskow±?
Poobkleja³bym siê...

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2009-12-16 00:44:23
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
Szuka³em czego¶ takiego równie¿ dla siebie. Ino zamiast hamulców rolkowych wolê torpedo. By³em sk³onny ju¿ zamawiaæ ramê. Koszt jednak na tyle wysoki, ¿e na razie projekt wstrzyma³em. Ale kiedy¶ te¿ zrobiê sobie co¶ takiego. Gratuluje.

Data: 2009-12-16 01:08:47
Autor: mocniak
Mój nowy, zajebisty, srebrny mi eszczuch.
U¿ytkownik Kuba "inimicus" Stasiak napisa³:
[...]

Torpedo jest fajne do momentu pierwszego gwa³townego hamowania. Tzn jego braku ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-12-16 08:46:58
Autor: pawlin
mocniak pisze:
[...]

ja zlozylem na swoim zeszlorocznym unibike viper zimowke:
tyl nexus 7 biegowy z torpedo niestety rama nie pozwala na zrezygnowanie z napinacza :/ moze w przyszlym roku wymienie
przod dynamo w piascie i bardzo dobre swiatelka
oponki schwalbe snow study
przedni hamulec v-brake

chodzi toto cacy i na torpedo tez nie narzekam

pawlin

Data: 2009-12-16 12:09:23
Autor: Coaster
mocniak wrote:
[...]

Naucz sie hamowac kontra ;-P

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-12-16 17:50:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
Kuba "inimicus" Stasiak bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne
skre¶liæ):
By³em sk³onny ju¿ zamawiaæ ramê. Koszt jednak na tyle wysoki,

Poszukaj firmy z Mielca zajmuj±cej siê spawaniem (?) ram alu. Aluminium ma
ten plus, ¿e nie zardzewieje. :-)

Data: 2009-12-16 01:09:32
Autor: mocniak
Mój nowy, zajebisty, srebrny mi eszczuch.
U¿ytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisa³:
mocniak bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/giant.jpg

Zapomnia³em zapytaæ - gdzie dopad³e¶ tak± fajn± ta¶mê odblaskow±?
Poobkleja³bym siê...

Co miesi±c rozdaj± na MK w Waw. Maj± ¶cinki ze znaków drogowych bodaj¿e od firmy Czmuda z Olsztyna.

--
Mocniak

Data: 2009-12-16 11:46:18
Autor: Raffi
On 16 Gru, 01:09, mocniak <mocniak.wyt...@to.tlen.pl> wrote:
> [...]

> Poobkleja³bym siê...

Co miesi±c rozdaj± na MK w Waw. Maj± ¶cinki ze znaków drogowych bodaj¿e

Od WIMEDu nie od Czmudy. Ale fakt, ¿e dostajemy. Folia jest glownie ta
najlepsza - ze resztek ze znakow stosowanych na autostradach. Kolory
to glownie bia³y, nieco ¿ó³tego. Czasem zdarz± siê inne kolory
(kanarkowy, pomarañczowy, czerwony, zielony), ale na to bym siê nie
nastawia³, bo bardzo ma³o tego zazwyczaj jest. Ca³y czas s±. Na
grudniowej, jak nie zapomnimy wzi±æ z siedziby - tr¿ bêd±. A dla tych,
co chc± "ju¿" to jutro o 18 bêdê na Nowogrodziej 46 m6 i mogê daæ
nieco (umownie przyjêli¶my, ¿e nie wiêcej ni¿ gar¶æ na osobê ;-).

Data: 2009-12-16 01:14:09
Autor: mocniak
Użytkownik Tomek Banach napisał:
mocniak wrote:
- osłona łańcucha - jest (hebie chainglider, ustalenie nazwy tej
osłony widzianej na rowerze wheeler server to była prawdziwa
detektywistyka ;-))

ile cos takiego kosztuje ?

Katalogowo rower 2300pln + bagażnik + sakwy + osłona na łańcuch + chlapacz + błotniki + dzwonek ;-)

Mi rower udało się kupić za 1800, reszta za ok. 500pln z sakwami i bagażnikiem, które właściwie dostałem od firmy w której pracuję ;-)

Pozdrawiam.

--
Mocniak

Data: 2009-12-16 01:14:27
Autor: mocniak
mocniak wrote:
- osłona łańcucha - jest (hebie chainglider, ustalenie nazwy tej
osłony widzianej na rowerze wheeler server to była prawdziwa
detektywistyka ;-))

ile cos takiego kosztuje ?

A, pytasz o samą osłonę.

Ok. 130pln.

Data: 2009-12-16 08:55:13
Autor: Sebastian Paw³owski
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisa³(a):
Ok. 130pln

Gdzie kupi³e¶?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bractwo Rowerowe, Radom
http://www.bractworowerowe.ats.pl

Data: 2009-12-16 01:33:28
Autor: Mateusz
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
heheheh dobre to oznakowanie ;)

Jaki¶ czas temu niestety zachcia³o mi siê umyæ rower myjk±
ci¶nieniow±, napêd by³ zdemontowany ca³y i ko³a, wiêc pomy¶la³em -
czemu nie... niestety moje b³otniki tego nie wytrzyma³y i jakie¶
dziwne mazy sie na nich porobi³y :D

Od tego czasu te¿ zaopatrzy³em siê na allegro w ta¶mê odblaskow±:
http://tnij.org/e6j0. muszê przyznaæ ¿e to zajebi¶cie poprawia
widoczno¶æ... nawet da siê odczuæ ró¿nicê, jak poruszasz siê na
drodze, bo kierowcy sobie my¶l±, ¿e ten go¶æ przynajmniej trochê
pomy¶la³, to nie bêdê go traktowa³ jak jakiego¶ batmana itp. Ale moze
to moja nadinterpretacja ;)

BTW fajna fotka nie ;) ?

Data: 2009-12-16 23:09:30
Autor: szaman
Mój nowy, zajebisty, srebrny mi eszczuch.
Mateusz wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ elektroniczn± to, co nastêpuje::

czemu nie... niestety moje b³otniki tego nie wytrzyma³y i jakie¶
dziwne mazy sie na nich porobi³y :D

pêk³y:P
MSPANC

BTW fajna fotka nie ;) ?

a gdzie zrobiona?

sz

Data: 2009-12-17 07:41:37
Autor: nb
at Wed 16 of Dec 2009 10:33, Mateusz wrote:

heheheh dobre to oznakowanie ;)

Jakiś czas temu niestety zachciało mi się umyć rower myjką
ciśnieniową, napęd był zdemontowany cały i koła, więc pomyślałem -
czemu nie... niestety moje błotniki tego nie wytrzymały i jakieś
dziwne mazy sie na nich porobiły :D

Od tego czasu też zaopatrzyłem się na allegro w taśmę odblaskową:
http://tnij.org/e6j0. muszę przyznać że to zajebiście poprawia
widoczność... nawet da się odczuć różnicę, jak poruszasz się na
drodze, bo kierowcy sobie myślą, że ten gość przynajmniej trochę
pomyślał, to nie będę go traktował jak jakiegoś batmana itp. Ale moze
to moja nadinterpretacja ;)

BTW fajna fotka nie ;) ?

Proszę się nie nabijać z kolegi! ;-)
Swoją drogą, właśnie taki sposób skopania kolorów najbardziej mnie irytuje (histogram kanału niebieskiego przycupnięty w lewym kąciku), więc próbowałem natychmiast to naprawić. Nie udało się.

--
nb

Data: 2009-12-17 00:37:06
Autor: rymo
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
Chcialem zapytac, gdzie taki sliczny chlapacz mozna dostac?

Data: 2009-12-16 10:41:33
Autor: Tomasz Minkiewicz
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
On Wed, 16 Dec 2009 08:55:13 +0000 (UTC)
"Sebastian  PawÅ‚owski" <pitagor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a): > Ok. 130pln

Gdzie kupiłeś?

Przyłączam się. Gdzie kupiłeś?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-16 11:49:23
Autor: Tomek Banach
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

google na szybko znalazl tutaj

http://www.rowerystylowe.pl/oslona-lancucha-hebie-chainglider-p-4123.html

90zl

Tomek

Data: 2009-12-16 20:45:26
Autor: mocniak
[...]

O tu właśnie. 90pln to tylko przednia część, trzeba jeszcze kupić końcówkę zależnie od rozmiaru tylnej zębatki.

--
Mocniak

Data: 2009-12-17 12:06:36
Autor: Tomasz Minkiewicz
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
On Wed, 16 Dec 2009 20:45:26 +0100
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> wrote:

> [...]

O tu właśnie. 90pln to tylko przednia część, trzeba jeszcze kupić końcówkę zależnie od rozmiaru tylnej zębatki.

Dzięki. Bardzo się przyda. Myślałem, że będę musiał sprowadzać.
Tylko szkoda, że nie mają osłonek do mniejszych tarcz. Z przodu
mam zaledwie 32 zÄ…bki.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-16 17:08:55
Autor: Tomek Banach
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczu ch.
mocniak wrote:
A, pytasz o samą osłonę.

Jeszcze pociągnąłbym temat tej osłony. Dobrze wyczytałem w jakimś teście ze ona nie jest mocowana do ramy tylko leży bezpośrednio na łańcuchu i zębatkach ?

Tomek

Data: 2009-12-16 20:45:45
Autor: mocniak
mocniak wrote:
A, pytasz o samą osłonę.

Jeszcze pociągnąłbym temat tej osłony. Dobrze wyczytałem w jakimś teście
ze ona nie jest mocowana do ramy tylko leży bezpośrednio na łańcuchu i
zębatkach ?

Tak, zgadza siÄ™.

--
Mocniak

Data: 2009-12-16 10:51:48
Autor: kenubi
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
mocniak wrote:

Kiedy¶ pyta³em na grupie o mieszczucha moich marzeñ :-P. Czê¶æ z was
z³apa³a siê za g³owê, czê¶æ wy¶mia³a, a wiêkszo¶æ stwierdzi³a, ¿e czego¶
takiego w sklepach nie spotkam.

Noo, nie Ty jeden wymy¶li³e¶ co¶ takiego ;)

Mam pytanko, rozumiem, ¿e mo¿esz krêciæ peda³ami do ty³u (nie poda³e¶ modelu) no i masz rolkowe, to czy nie pro¶ciej by³o szukaæ ramy z pionowymi hakami i dodaæ prosty napinacz?  Mnie jako¶ bardziej przekonuje rozwi±zanie z napinaczem a to dlatego, ¿e zdejmowanie/ustawianie ko³a na poziomych hakach jest wg. mnie niewygodne i d³ugotrwa³e (vide guma zim± w nieciekaw± pogodê). Co prawda nie wiem jak tam wygl±da sprawa mocowania rolkowego(bo sam± piastê niby siê da w pionowych).

Czy probowa³e¶ rozwi±zaæ taki wariant wykonania?
pozdrawiam

Data: 2009-12-16 11:19:41
Autor: kenubi
kenubi wrote:

mocniak wrote:

takiego w sklepach nie spotkam.

p.s. ~ Takie rowerki s± dostêpne w UK (lub net), niestety nie mam zdjêcia ca³ego roweru ale to sztywniak, z przodu te¿ rolkowe, b³otniki, baga¿nik, no ale na nexus-7 by³ z³o¿ony. Ma takiego moja szwagierka (je¼dzi³em na nim nawet chwilê ale by³a malutka rama dla mnie)
Cena by³a atrakcyjna (co¶ wychodzi³o 1200 pln? w promocji,ze dwa lata temu.)

http://migrol.pl/temp/p1010180-2.jpeg

Data: 2009-12-16 11:35:31
Autor: kenubi
kenubi wrote:

http://migrol.pl/temp/p1010180-2.jpeg

O to bêdzie taki. Przypomnia³em sobie, ¿e baga¿nik by³ dokupiony.
http://tinyurl.com/ycopjwy

Data: 2009-12-16 12:24:49
Autor: Micha³ Pysz
[...]

Ja mam nexusa8 wolnobiegowego z pionowymi hakami i to niestety jest kiepski pomys³.
Elegancki napinacz, który mia³em wkrêci³ siê w ³añcuch po kilku jazdach w zimie.
Teraz u¿ywam pancernej stalowej przerzutki Shimano (jaki¶ SIS  czy Y) i dzia³a OK ale zdarza siê, ¿e ³añcuch spada. Przy jakich¶ gwa³townych manewrach.

Szukam w³a¶nie ramy z poziomymi hakami i sterami 1 1/8 i nie mogê nic znale¼æ. To rower do miasta wiêc musi byæ damka, ¿eby ³atwiej wsiadaæ no i musi mieæ lekko sportowa geometriê, typowe mieszcuchy/holendry odpadaj± bo nie pasuje mi pozycja.

Gdyby to co poda³e¶ http://tinyurl.com/ycopjwy
by³o damk± to niewykluczone, ¿e bym siê skusi³.

mp.

Data: 2009-12-16 12:41:01
Autor: Jan Cytawa
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
mocniak napisa³:

Kiedy¶ pyta³em na grupie o mieszczucha moich marzeñ :-P. Czê¶æ z was z³apa³a siê za g³owê, czê¶æ wy¶mia³a, a wiêkszo¶æ stwierdzi³a, ¿e czego¶ takiego w sklepach nie spotkam.

http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/45341b018298051f/

Jak dla mnie stanowczo mocno pochylona pozycja  kierownicy jest wielkim
minusem jak na rower miejski.

Jan Cytawa

Data: 2009-12-16 20:47:38
Autor: mocniak
Mój nowy, zajebisty, srebrny mi eszczuch.
U¿ytkownik Jan Cytawa napisa³:
[...]

Bo ten rower s³u¿y do jazdy po mie¶cie, a nie zadawania szyku na Nowym ¦wiecie / Krakowskim Rynku / D³ugim Rynku / ...

--
Mocniak

Data: 2009-12-17 19:58:26
Autor: Marcin Hy³a
On 2009-12-16 20:47, mocniak wrote:
[...]

Tak, dziesiêæ milionów holendrów siê myli, jeden Mocniak wie od nich lepiej.

MSPANC, :-P

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-12-17 22:52:46
Autor: mocniak
Mój nowy, zajebisty, srebrny mi eszczuch.
U¿ytkownik Marcin Hy³a napisa³:
On 2009-12-16 20:47, mocniak wrote:
[...]

Przeciêtny Holender nie robi dziennie 80km w ruchu ulicznym...

--
Mocniak

Data: 2009-12-17 22:50:07
Autor: Marcin Hy³a
On 2009-12-17 22:52, mocniak wrote:

Przeciêtny Holender nie robi dziennie 80km w ruchu ulicznym...

_¬dziwi³by¶_ sie. Ten kraj jest dziwny. S± tacy, którzy robi± wiêcej ni¿ 80 km.

BTW - przy 80 km dziennie to raczej nie ta przerzutka/piasta tylna. Bo to u Ciebie nie jest rohloff :-)

A, jeszcze jedno: jak ci sie uda³o ten chlapacz z rowerówstylowych za³o¿yæ na przedni b³otnik? Mnie ca³y czas spada, bo b³otnik za w±ski i bêdê musia³ na chama kropelk± czy innym ¶rubunkiem go zainstalowaæ?

marcin ha
PS. Na jutro jeste¶ ju¿ gotowy z obrazkami, czy dzisiaj je¼dzi³e¶ 90 km i nie zd±¿y³e¶? :-P Przypominam o duñskich linkach (pdfy wektorowe) które wrzuca³em na R2!
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-12-16 13:15:57
Autor: zibike
On 15 Gru, 23:45, mocniak <mocniak.wyt...@to.tlen.pl> wrote:
Kiedy¶ pyta³em na grupie o mieszczucha moich marzeñ :-P.

Witam

Bardzo ³adny chlapacz.
Kiedy¶ du¿o eksperymentowa³em z chlapaczami (dlatego doceniam ten
Twój :)  ) i najlepszy jest taki, który siêga do ziemi. W przeciwnym
razie buty bêd± nara¿one na prysznic b³otny. Ale przy d³ugim
elastycznym  chlapaczu pojawia siê problem podnoszenia go ku górze
przy szybkiej je¼dzie i nogi doznaj± du¿ego uszczerbku. Pokona³em ten
problem czê¶ciowo, stosuj±c chlapacz podwójny: wewnêtrzny d³ugi z
kalosza i zewnêtrzny krótki - mniej wiêcej po³owa d³ugo¶ci - z butelki
PET. Przy szybkiej je¼dzie guma siê odgina³a ale tylko od miejsca
gdzie koñczy³a siê butelka PET.
I je¶li bêdziesz szuka³ nowego b³otnika przedniego: powinien jak
najdalej siêgaæ do przodu. W zwyk³ym b³otniku, który siêga do
najwy¿szego punktu opony, woda, która leci do przodu (z góry ko³a)
wyhamowuje i l±duje na kolarzu. Trzeba j± zmusiæ b³otnikiem, ¿eby
szybciej wraca³a do ziemi. Mo¿na by zaadaptowaæ b³otnik tylny, sam
nigdy tego pomys³u nie wcieli³em w ¿ycie :)

pozdrawiam
zibike

Data: 2009-12-16 21:21:32
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-16, zibike wrote:
On 15 Gru, 23:45, mocniak <mocniak.wyt...@to.tlen.pl> wrote:
Kiedyś pytałem na grupie o mieszczucha moich marzeń :-P.

Witam

Bardzo Å‚adny chlapacz.
Kiedyś dużo eksperymentowałem z chlapaczami (dlatego doceniam ten
Twój :)  ) i najlepszy jest taki, który siÄ™ga do ziemi. W przeciwnym
razie buty będą narażone na prysznic błotny. Ale przy długim
elastycznym  chlapaczu pojawia siÄ™ problem podnoszenia go ku górze
przy szybkiej jeździe i nogi doznają dużego uszczerbku. Pokonałem ten
problem częściowo, stosując chlapacz podwójny: wewnętrzny długi z
kalosza i zewnętrzny krótki - mniej więcej połowa długości - z butelki
PET. Przy szybkiej jeździe guma się odginała ale tylko od miejsca
gdzie kończyła się butelka PET.

A mogę zapytać, czym mocujesz taki chlapacz? Ja mam z tym problem -
szukałem w Obi czy Castoremie płaskich nitów, ale ni ma.

Data: 2009-12-17 10:27:42
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.

A mogê zapytaæ, czym mocujesz taki chlapacz? Ja mam z tym problem -
szuka³em w Obi czy Castoremie p³askich nitów, ale ni ma.
I gdzie mo¿na dostaæ taki chlapacz?

Data: 2009-12-17 10:54:23
Autor: Coaster
Kuba "inimicus" Stasiak wrote:
A mogê zapytaæ, czym mocujesz taki chlapacz? Ja mam z tym problem -
szuka³em w Obi czy Castoremie p³askich nitów, ale ni ma.
I gdzie mo¿na dostaæ taki chlapacz?

To holenderskie chlapacze:
http://www.rowerystylowe.pl/akcesoria-chlapacze-c-24_107.html

Data: 2009-12-26 00:13:33
Autor: zibike
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
On 16 Gru, 22:21, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

A mogê zapytaæ, czym mocujesz taki chlapacz? Ja mam z tym problem -
szuka³em w Obi czy Castoremie p³askich nitów, ale ni ma.

Witam

Nic wyszukanego: najpierw jedna, potem dwie ¶ruby z jak najwiêkszymi
podk³adkami / kombinacjami podk³adek. A i tak po jakim¶ czasie
wyrywa³o je z miêsem :)

pozdrawiam
zibike

Data: 2009-12-16 15:56:15
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-15, mocniak wrote:

Bonusy:
[...]

Skąd można wziąć taki dzwonek?

Data: 2009-12-16 19:44:22
Autor: stefandora
On 2009-12-15, mocniak wrote:

Bonusy:
- zajebisty dzwonek -  robi ding-dong dwa razy g³o¶niej ni¿ ka¿de inne badziewie doczepione do roweru. Co prawda ma d¼wiêk bardziej jak dzwon ko¶cielny ni¿ klasyczny dzwonek w rowerze, wiêc jest ryzyko, ¿e ludzie zamiast zej¶æ z drogi bêd± siê prze¿egnywaæ ;-)

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/dzwonek.jpg

Sk±d mo¿na wzi±æ taki dzwonek?

Mój nie jest taki lustrzany, ale te¿ uwa¿am, ¿e jest gites. Ma ¶w. Krzysztofa i dzwoni tradycyjnie. A znalaz³am go na Allegro.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-17 20:01:07
Autor: Marcin Hyła
On 2009-12-16 16:56, Jan Srzednicki wrote:

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/dzwonek.jpg

Skąd można wziąć taki dzwonek?

W ostatni weekend był zjazd Miast dla Rowerów we Wrocławiu. No i towarzystwo napadło na pobliski sklep http://www.rowerystylowe.pl/ i wykupiło wszystko co się dało: chlapacze, osłony na łancuch i dzwonki :-)

(ja kupiłem, uwaga, odblask na bagażnik na rozstaw 5 cm, NIE 8 cm jak w standardzie, nigdzie w PL nie był do dostania, do tubusa - za jedyne 3,99 PLN :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-12-17 19:08:23
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-17, Marcin Hyła wrote:
On 2009-12-16 16:56, Jan Srzednicki wrote:

[...]

Ale tam nie ma takiego wielkiego gongu... a przynajmniej ja nie widzÄ™.
:/

Data: 2009-12-17 20:13:43
Autor: Marcin Hyła
On 2009-12-17 20:08, Jan Srzednicki wrote:

[...]

No bo Mocniak wykupił wszystko. I dzwonił potem cały czas na msze, pardonsik: na MdR :-P

marcin ha
PS. Może to inny, ale wydaje mi się, że ten. Widziałem tam w tej kopalni rowerów holenderskich takie. Nie wszystko pewnie mają na www, albo obrazki nie pokazują wielkości poprawnie :-P
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-12-16 19:51:52
Autor: stefandora
Mój nowy, zajebisty, srebrny mi eszczuch.
mocniak wrote:

[superfajnie]

A mo¿na zobaczyæ na ¿ywo?*
Bo z ostatnich postów wywnioskowa³am, ¿e jeste¶ na "moim" miejscu.

--
Dorota,
Szprota.

Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.