MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.

Data: 2009-12-16 00:17:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
mocniak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/giant.jpg

Zapomniałem zapytać - gdzie dopadłeś taką fajną taśmę odblaskową?
Poobklejałbym się...

Data: 2009-12-16 00:44:23
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
Szukałem czegoś takiego również dla siebie. Ino zamiast hamulców rolkowych wolę torpedo. Byłem skłonny już zamawiać ramę. Koszt jednak na tyle wysoki, że na razie projekt wstrzymałem. Ale kiedyś też zrobię sobie coś takiego. Gratuluje.

Data: 2009-12-16 01:08:47
Autor: mocniak
Użytkownik Kuba "inimicus" Stasiak napisał:
[...]

Torpedo jest fajne do momentu pierwszego gwałtownego hamowania. Tzn jego braku ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-12-16 08:46:58
Autor: pawlin
mocniak pisze:
[...]

ja zlozylem na swoim zeszlorocznym unibike viper zimowke:
tyl nexus 7 biegowy z torpedo niestety rama nie pozwala na zrezygnowanie z napinacza :/ moze w przyszlym roku wymienie
przod dynamo w piascie i bardzo dobre swiatelka
oponki schwalbe snow study
przedni hamulec v-brake

chodzi toto cacy i na torpedo tez nie narzekam

pawlin

Data: 2009-12-16 12:09:23
Autor: Coaster
mocniak wrote:
[...]

Naucz sie hamowac kontra ;-P

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-12-16 17:50:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.
Kuba "inimicus" Stasiak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Byłem skłonny już zamawiać ramę. Koszt jednak na tyle wysoki,

Poszukaj firmy z Mielca zajmującej się spawaniem (?) ram alu. Aluminium ma
ten plus, że nie zardzewieje. :-)

Data: 2009-12-16 01:09:32
Autor: mocniak
Użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał:
mocniak bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/giant.jpg

Zapomniałem zapytać - gdzie dopadłeś taką fajną taśmę odblaskową?
Poobklejałbym się...

Co miesiąc rozdają na MK w Waw. Mają ścinki ze znaków drogowych bodajże od firmy Czmuda z Olsztyna.

--
Mocniak

Data: 2009-12-16 11:46:18
Autor: Raffi
On 16 Gru, 01:09, mocniak <mocniak.wyt...@to.tlen.pl> wrote:
> [...]

> Poobklejałbym się...

Co miesiąc rozdają na MK w Waw. Mają ścinki ze znaków drogowych bodajże

Od WIMEDu nie od Czmudy. Ale fakt, że dostajemy. Folia jest glownie ta
najlepsza - ze resztek ze znakow stosowanych na autostradach. Kolory
to glownie biały, nieco żółtego. Czasem zdarzą się inne kolory
(kanarkowy, pomarańczowy, czerwony, zielony), ale na to bym się nie
nastawiał, bo bardzo mało tego zazwyczaj jest. Cały czas są. Na
grudniowej, jak nie zapomnimy wziąć z siedziby - trż będą. A dla tych,
co chcą "już" to jutro o 18 będę na Nowogrodziej 46 m6 i mogę dać
nieco (umownie przyjęliśmy, że nie więcej niż garść na osobę ;-).

MĂłj nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.