Mój nowy, zajebisty, srebrny mieszczuch.

Data: 2009-12-16 15:56:15
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-15, mocniak wrote:

Bonusy:
- zajebisty dzwonek -  robi ding-dong dwa razy gÅ‚oÅ›niej niż każde inne badziewie doczepione do roweru. Co prawda ma dźwiÄ™k bardziej jak dzwon koÅ›cielny niż klasyczny dzwonek w rowerze, wiÄ™c jest ryzyko, że ludzie zamiast zejść z drogi bÄ™dÄ… siÄ™ przeżegnywać ;-)

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/dzwonek.jpg

Skąd można wziąć taki dzwonek?

Data: 2009-12-16 19:44:22
Autor: stefandora
On 2009-12-15, mocniak wrote:

Bonusy:
- zajebisty dzwonek -  robi ding-dong dwa razy g³o¶niej ni¿ ka¿de inne badziewie doczepione do roweru. Co prawda ma d¼wiêk bardziej jak dzwon ko¶cielny ni¿ klasyczny dzwonek w rowerze, wiêc jest ryzyko, ¿e ludzie zamiast zej¶æ z drogi bêd± siê prze¿egnywaæ ;-)

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/dzwonek.jpg

Sk±d mo¿na wzi±æ taki dzwonek?

Mój nie jest taki lustrzany, ale te¿ uwa¿am, ¿e jest gites. Ma ¶w. Krzysztofa i dzwoni tradycyjnie. A znalaz³am go na Allegro.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-17 20:01:07
Autor: Marcin Hyła
On 2009-12-16 16:56, Jan Srzednicki wrote:

http://www.rowerowy.bialystok.pl/temp/dzwonek.jpg

Skąd można wziąć taki dzwonek?

W ostatni weekend był zjazd Miast dla Rowerów we Wrocławiu. No i towarzystwo napadło na pobliski sklep http://www.rowerystylowe.pl/ i wykupiło wszystko co się dało: chlapacze, osłony na łancuch i dzwonki :-)

(ja kupiłem, uwaga, odblask na bagażnik na rozstaw 5 cm, NIE 8 cm jak w standardzie, nigdzie w PL nie był do dostania, do tubusa - za jedyne 3,99 PLN :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-12-17 19:08:23
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-17, Marcin Hyła wrote:
On 2009-12-16 16:56, Jan Srzednicki wrote:

[...]

Ale tam nie ma takiego wielkiego gongu... a przynajmniej ja nie widzÄ™.
:/

Data: 2009-12-17 20:13:43
Autor: Marcin Hyła
On 2009-12-17 20:08, Jan Srzednicki wrote:

[...]

No bo Mocniak wykupił wszystko. I dzwonił potem cały czas na msze, pardonsik: na MdR :-P

marcin ha
PS. Może to inny, ale wydaje mi się, że ten. Widziałem tam w tej kopalni rowerów holenderskich takie. Nie wszystko pewnie mają na www, albo obrazki nie pokazują wielkości poprawnie :-P