MB w Play Fresh

Data: 2011-11-14 23:04:58
Autor: Karol MARCHEWKA
MB w Play Fresh
Od jakiegoś czasu wykupuję kolejne pakiety MB w Play Fresh tylko po to aby nie stracić zgromadzonych już MB z poprzednich pakietów/
Czy jest jakiś sposób na przedłużenie ich ważności inny aniżeli zakup kolejnego pakietu

Karol

Data: 2011-11-14 23:55:48
Autor: sunwick
MB w Play Fresh
no chyba taniej jak 3 zl na miesiac sie nie da a to daje 25MB
dodatkowego netu na miesiac

Data: 2011-11-15 00:30:13
Autor: Piotr M
MB w Play Fresh
W dniu 14-11-2011 23:55, sunwick pisze:
no chyba taniej jak 3 zl na miesiac sie nie da a to daje 25MB
dodatkowego netu na miesiac

To autor wątku tak przedłuża sobie te dane i przedłuża, a nuż np za pół roku na coś się przyda 500MB ;P

--
Pozdrawiam, Piotr

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-16 20:47:26
Autor: Karol MARCHEWKA
MB w Play Fresh
W dniu 2011-11-14 23:55, sunwick pisze:
no chyba taniej jak 3 zl na miesiac sie nie da a to daje 25MB
dodatkowego netu na miesiac

Mam jeszcze jedno pytanie - ponieważ można kupić tylko jeden pakiet na miesiąc zakładając, że jestem po zakupie 1 pakietu- zatem czy w ostatnim dniu ważności moich MB już będę miał aktywny przycisk KUP.

Innymi słowy - czy ktoś już praktykował zakup dokładnie takiego samego pakietu MB po miesiącu tak aby nie przepadły mu już zgromadzone dobra?

Karol

Data: 2011-11-16 23:15:26
Autor: sunwick
MB w Play Fresh

Mam jeszcze jedno pytanie - poniewa¿ mo¿na kupiæ tylko jeden pakiet na miesi±c zak³adaj±c, ¿e jestem po zakupie 1 pakietu- zatem czy w ostatnim dniu wa¿no¶ci moich MB ju¿ bêdê mia³ aktywny przycisk KUP.
TAK

Innymi s³owy - czy kto¶ ju¿ praktykowa³ zakup dok³adnie takiego samego pakietu MB po miesi±cu tak aby nie przepad³y mu ju¿ zgromadzone dobra?
niestety to padaka ich systemu i tylko 1 ostatnie 24h mozna wlaczyc
ten sam pakiet i jest aktywny przycisk kup.
jak sie zgapisz to bye bye zgromadzone srodki, czasem mi sie zdarzalo
:)

Data: 2011-11-17 13:35:34
Autor: ALEX
MB w Play Fresh
W dniu Pn 14 11 2011 23:04, Karol MARCHEWKA pisze:
Od jakiegoÅ› czasu wykupujÄ™ kolejne pakiety MB w Play Fresh tylko po to
aby nie stracić zgromadzonych już MB z poprzednich pakietów/
Czy jest jakiś sposób na przedłużenie ich ważności inny aniżeli zakup
kolejnego pakietu

A nie możesz przejść na nielimitowany internet?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

MB w Play Fresh