MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

Data: 2009-07-14 07:36:32
Autor: zlotowinfo
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
Konto MOBILE 50 MIN

"Ilość minut promocyjnych
50 MIN

Dziękujemy, że korzystasz aktywnie z produktów oferowanych przez mBank. W zamian proponujemy Ci darmowe minuty w ramach programu premiowego mBank mobile. Szczegóły znajdziesz w Pomocy oraz na stronach mBank mobile.

Zarejestruj numer"

Data: 2009-07-14 08:14:29
Autor: Kamil Jońca
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> writes:

[...]

hehe, dostałem to samo (tylko 60min) moje aktywne korzystanie to wypłaty
z bankomatów :)
KJ

--
 "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

Data: 2009-07-14 08:52:14
Autor: MarekZ
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:877hybhjui.fsfalfa.kjonca...

hehe, dostałem to samo (tylko 60min) moje aktywne korzystanie to wypłaty
z bankomatów :)
KJ

Hahaha, ja mam tak:
50 minut na koncie nie używanym sporadycznie do przepływów, zero produktów kredytowych.
50 minut na koncier używanym sporadycznie do przepływów plus jedna KK plus eMakler.
70 minut na koncie tylko z kartami kredytowymi - zero depozytów, zero przepływów oprócz spłat kart.

Data: 2009-07-14 01:18:46
Autor: Tomek z Wawy
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 08:52, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

[...]

To nie jest nowy rachunek tylko nowa usługa, tak twierdziła mLinka.
Wyłączenie trwa 20 sekund, ale trzeba dzwonić.

Data: 2009-07-14 02:13:56
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 10:18, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:
> [...]

To nie jest nowy rachunek tylko nowa usługa, tak twierdziła mLinka.
Wyłączenie trwa 20 sekund, ale trzeba dzwonić.

mBank mobile wraz z mBankiem wprowadził nową usługę Konto Mobile w
której Klienci mBanku za zbierają darmowe minuty na rozmowy do
wszystkich sieci w Programie Minuty na Bank.Bezpłatne minuty można
otrzymać za transakcje kartami kredytowymi mBanku oraz za terminową
spłatę raty kredytu gotówkowego i kredytu samochodowego oraz za
depozyt na rachunku eKONTO.
Każdy Klient otrzymuje na start na swoim Koncie MOBILE 50 minut,
jeżeli jesteście zainteresowani odebraniem darmowych minut wystarczy
zarejestrować numer mBank mobile i aktywować  minut. Więcej informacji
na nowej stronie www.mBankmobile.pl

Pozdrawiam
EwelinaF <mBank>

Data: 2009-07-14 02:30:13
Autor: Tomek z Wawy
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 11:13, EWELIN FILIPIAK <ewelin.filip...@gmail.com> wrote:

mBank mobile wraz z mBankiem wprowadził nową usługę Konto Mobile w
której Klienci mBanku za zbierają darmowe minuty na rozmowy do

Tylko kto pozwolił bankowi na pokazywanie "nowej usługi" jako kolejny
rachunek i co to ma wspólnego z rachunkiem bankowym?

Data: 2009-07-14 11:32:28
Autor: MarekZ
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:1a052fb0-dc19-4b81-8e90-9734e8c3eafbh30g2000vbr.googlegroups.com...
On 14 Lip, 11:13, EWELIN FILIPIAK <ewelin.filip...@gmail.com> wrote:

Tylko kto pozwolił bankowi na pokazywanie "nowej usługi" jako kolejny
rachunek i co to ma wspólnego z rachunkiem bankowym?

Chyba mniej więcej tyle ma wspólnego z rachunkiem bankowym, co fundusze czy eMakler.

Kto miałby bankowi zezwalać na taką a nie inną prezentację danych, no bez przesady. :)

Data: 2009-07-14 02:55:30
Autor: Tomek z Wawy
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 11:32, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Chyba mniej więcej tyle ma wspólnego z rachunkiem bankowym, co fundusze czy
eMakler.

Ale SFI i eMakler są oddzielone jako produkty inwestycje i w starej
wersji też były oddzielone od rachunków.

Konto MOBILE w systemie wygląda jak kolejny, normalny rachunek bankowy
tylko bez numeru...

Powody umieszczenia tej opcji tu, a nie z boku, gdzie nikt jej nie
zauważyłby są mi znane, na mLinii powiedziałem, żeby mi wyłączyli tą
nową nachalną reklamę, dziwnym trafem od razu wiedzieli o co mi
chodzi...

Data: 2009-07-17 02:13:06
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 11:55, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:
> [...]

zauważyłby są mi znane, na mLinii powiedziałem, żeby mi wyłączyli tą
nową nachalną reklamę, dziwnym trafem od razu wiedzieli o co mi

Konto mobile to nowa funkcjonalność udostępniona w serwisie
transakcyjnym mBanku dzięki której możesz połączyć usługi bankowe z
telekomunikacyjnymi.
Pozdrawiam
Ewelina Filipiak <mBank>

Data: 2009-07-17 11:57:11
Autor: MarekZ
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:f0c8ca65-5f6b-45cb-8b50-c267c689f5c9d23g2000vbm.googlegroups.com...

Ale SFI i eMakler są oddzielone jako produkty inwestycje i w starej
wersji też były oddzielone od rachunków.

Konto MOBILE w systemie wygląda jak kolejny, normalny rachunek bankowy
tylko bez numeru...

W sumie to masz rację, powinno to trafić do menu po lewej stronie.

Data: 2009-07-14 12:50:17
Autor: Mr.FX
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
[...]

tzn. ze jak mam telefon w orange dla firm to mbank bedzie mi
dokładał bezpłatne minuty do mojego konta w orange?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2009-07-14 05:20:01
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 12:50, Mr.FX <m...@wla.pl> wrote:
> [...]

tzn. ze jak mam telefon w orange dla firm to mbank bedzie mi
dokładał bezpłatne minuty do mojego konta w orange?

 Bardzo mi przykro ale  nie. Darmowe minuty zbierają się na Koncie
mobile jeżeli chcesz skorzystać z bezpłatnych minut można je aktywować
jedynie na numerze należącym do sieci mBank mobile i zarejestrowanym w
serwisie. W związku z tym nie aktywujesz ich na numerze należącym do
sieci innej niż mBank mobile
Pozdrawiam
Ewelina Filipiak <mBank>

Data: 2009-07-14 19:15:32
Autor: RobertS
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

[...]

Czyli jeżeli ktoś nie ma numeru w mBank mobile to tych minut nie wykorzysta? Czy one nadal będą się naliczać?

RobertS

Data: 2009-07-17 02:05:07
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 19:15, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> Ewelina Filipiak <mBank>

Czyli jeżeli ktoś nie ma numeru wmBankmobile to tych minut nie
wykorzysta? Czy one nadal będą się naliczać?

Darmowe minuty można aktywować z konta mobile na numer w sieci mBank
mobile. Jeżeli nie zarejestrujesz numeru w mBank mobile  to dane
minuty uzbierane za transakcje bezgotówkowe kartami mBanku za
terminową spłatę kredytu gotówkowego  i samochodowego i za posiadanie
depozytu są z w ostatni dzień miesiąca kasowane. Natomiast na start do
momentu zarejestrowania numeru masz na start 50 minut.
Pozdrawiam
Ewelina Filipiak <mBank>

Data: 2009-07-14 14:53:15
Autor: michaça
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
witam,
a ja z innej beczki, mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres rozliczeniowy to 16-20.10.2008 (date zamkniecia cyklu mam na 20-tego) a karta wazna jest do
31-10-2011
moje pytanie jest trywialne:
- do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby uniknac oplaty rocznej za nastepny rok?
a) czy 60 dni wczesniej?
b) czy 30 dni wczesniej?
wczesniej od czego? 20.10.2009 (20 - bo to data zamkniecia cyklu?) a moze rok uplynie 16.10.2009 (data aktywacji karty) a moze 31.10?

prosze o odpowiedz w postaci 8 cyfr i dwoch kropek np:

14.08.2009

pozdrawiam,
michal

Data: 2009-07-14 21:04:36
Autor: Ianus
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:h3hv3r$j8i$1news.wp.pl...
witam,
a ja z innej beczki, mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres

To jak z innej beczki to sobie nowy wątek załóż bo tu to jest OT

JS

Data: 2009-07-15 02:47:56
Autor: travis
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
ciekawy bonus 50minut hehe, nawet jak do wszystkich to ja podziękuje,
wolę moją opcję z numerem nielimitowanym w orange, niby tylko po sieci
ale bez żadnych ograniczeń

Data: 2009-07-14 16:58:31
Autor: pwz
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
zlotowinfo pisze:
Konto MOBILE 50 MIN
(...)

OK, czy jest gdzieś łopatologiczna "instrukcja obsługi" tej nowej usługi? Pytam, ponieważ nie chce mi się przedzierać przez kolejne regulaminy (np. tu: http://tinyurl.com/myhzd2 - jest ich z 10 i nie wiem, który stosuje się do mnie), szukanie "haczyków" i innych gwiazdek itp... A wiedząc, że nie ma niczego za darmo, spodziewam się, że kiedy już to aktywuję, to np. będę musiał płacić np. abonament czy inną tego typu opłatę itd.
Jednym słowem: czy gdzieś jest opis "za" i "przeciw" korzystaniu z tych "darmowych" minut?
pwz

Data: 2009-07-14 17:55:41
Autor: corner
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

Użytkownik "pwz" <grupy_dyskusyjnetowytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:h3i6eq$n3m$1inews.gazeta.pl...

Jednym słowem: czy gdzieś jest opis "za" i "przeciw" korzystaniu z tych "darmowych" minut?

A co to jest za filozofia? Musisz mieć telefon w mBank mobile. Musisz numer telefonu sprząc z kontem. Za korzystanie z usług dostaniesz minuty do wykorzystania. mBank mobile to usługa telefonii na kartę (ale jest też taki niby-mix). mBank mobile to jedna z lepszych ofert na rynku, jeśli chodzi o cenę minuty.

Data: 2009-07-14 18:55:08
Autor: pwz
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
corner pisze:
(...)
> mBank mobile to jedna z lepszych ofert na rynku, jeśli chodzi o
cenę minuty.

Dzięki za podpowiedź w sprawie samej telefonii. Co się zaś tyczy (nie)konkurencyjności, to mam mieszane uczucia - utrzymanie numeru kosztuje niekonkurencyjnie - trzeba co miesiąc kupować doładowanie...
pwz

Data: 2009-07-14 19:37:15
Autor: corner
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

Użytkownik "pwz" <grupy_dyskusyjnetowytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:h3id9e$hqq$1inews.gazeta.pl...
 Dzięki za podpowiedź w sprawie samej telefonii. Co się zaś tyczy (nie)konkurencyjności, to mam mieszane uczucia - utrzymanie numeru kosztuje niekonkurencyjnie - trzeba co miesiąc kupować doładowanie...

No tak. Ale gdzie nie trzeba...?*

* Tak, wiem, w telefonii wRodzinie ;-P.

Data: 2009-07-14 20:09:50
Autor: radekp@konto.pl
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
Tue, 14 Jul 2009 19:37:15 +0200, w <h3ifsh$r9l$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał(-a):

No tak. Ale gdzie nie trzeba...?*
* Tak, wiem, w telefonii wRodzinie ;-P.

Chyba w żadnej nie musisz co miesiąc, a w Play wystarczy 5zł/rok...

Data: 2009-07-17 02:10:05
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 20:09, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Tue, 14 Jul 2009 19:37:15 +0200, w <h3ifsh$r9...@atlantis.news.neostrada.pl>,
"corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> napisał(-a):

> No tak. Ale gdzie nie trzeba...?*
> * Tak, wiem, w telefonii wRodzinie ;-P.

Chyba w żadnej nie musisz co miesiąc, a w Play wystarczy 5zł/rok...

W mBank mobile też nie musisz zasilać numer co miesiąc posiadamy w
swojej ofercie  starter z rocznym okresem ważności Darmofon  <http://
mbankmobile.pl/promocje/promocja5.html>
Pozdrawiam
Ewelina Filipiak< mBank>

Data: 2009-07-17 02:20:31
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 16:58, pwz <grupy_dyskusyjnetowyt...@drv.pl> wrote:
[...]

mBank mobile to oferta pre-paidowa  nie ma opłat abonamentowych . Opis
oferty <http://mbankmobile.pl/karta/#tabs=0>
Jeżeli chodzi o opis programu  tzw " łopatologiczna instrukcja
obsługi" to postaram się o to aby została ona  podstawiona na stronie
www.mBankmobile.pl
Dodatkowo masz opis funkcjonalności usługi w helpach w serwisie
transakcyjnym .

Jeżeli masz konkretne pytania dotyczące  programu Minuty na Bank to
proszę o info chętnie na nie odpowiem

Pozdrawiam
Ewelina Filipiak  <mBank>

Data: 2009-07-15 18:03:15
Autor: zlotowinfo
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h3h5fg$lnt$1inews.gazeta.pl...
[...]

zadzwoniłem, schowali, kto wie może kiedyś skorzystam z ich oferty

Data: 2009-07-17 02:07:49
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 15 Lip, 18:03, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> napisał w wiadomościnews:h3h5fg$lnt$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> Zarejestruj numer"

zadzwoniłem, schowali, kto wie może kiedyś skorzystam z ich oferty

W mBank mobile  stawka do wszystkich sieci wynosi 27gr/min
jeżeli aktywnie korzystasz z usług mBanku możesz otrzymać dodatkowe
minuty i wtedy efektywna stawka jest jeszcze niższa .
Tutaj możesz sprawdzić jak będzie stawka z połączenia  <http://
mbankmobile.pl/promocje/promocja2.html>

Pozdrawiam
Ewelina Filipiak <mBank>