MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

Data: 2009-07-14 16:58:31
Autor: pwz
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
zlotowinfo pisze:
Konto MOBILE 50 MIN
(...)

OK, czy jest gdzieś łopatologiczna "instrukcja obsługi" tej nowej usługi? Pytam, ponieważ nie chce mi się przedzierać przez kolejne regulaminy (np. tu: http://tinyurl.com/myhzd2 - jest ich z 10 i nie wiem, który stosuje się do mnie), szukanie "haczyków" i innych gwiazdek itp... A wiedząc, że nie ma niczego za darmo, spodziewam się, że kiedy już to aktywuję, to np. będę musiał płacić np. abonament czy inną tego typu opłatę itd.
Jednym słowem: czy gdzieś jest opis "za" i "przeciw" korzystaniu z tych "darmowych" minut?
pwz

Data: 2009-07-14 17:55:41
Autor: corner
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

Użytkownik "pwz" <grupy_dyskusyjnetowytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:h3i6eq$n3m$1inews.gazeta.pl...

Jednym słowem: czy gdzieś jest opis "za" i "przeciw" korzystaniu z tych "darmowych" minut?

A co to jest za filozofia? Musisz mieć telefon w mBank mobile. Musisz numer telefonu sprząc z kontem. Za korzystanie z usług dostaniesz minuty do wykorzystania. mBank mobile to usługa telefonii na kartę (ale jest też taki niby-mix). mBank mobile to jedna z lepszych ofert na rynku, jeśli chodzi o cenę minuty.

Data: 2009-07-14 18:55:08
Autor: pwz
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
corner pisze:
(...)
> mBank mobile to jedna z lepszych ofert na rynku, jeśli chodzi o
cenę minuty.

Dzięki za podpowiedź w sprawie samej telefonii. Co się zaś tyczy (nie)konkurencyjności, to mam mieszane uczucia - utrzymanie numeru kosztuje niekonkurencyjnie - trzeba co miesiąc kupować doładowanie...
pwz

Data: 2009-07-14 19:37:15
Autor: corner
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

Użytkownik "pwz" <grupy_dyskusyjnetowytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:h3id9e$hqq$1inews.gazeta.pl...
 Dzięki za podpowiedź w sprawie samej telefonii. Co się zaś tyczy (nie)konkurencyjności, to mam mieszane uczucia - utrzymanie numeru kosztuje niekonkurencyjnie - trzeba co miesiąc kupować doładowanie...

No tak. Ale gdzie nie trzeba...?*

* Tak, wiem, w telefonii wRodzinie ;-P.

Data: 2009-07-14 20:09:50
Autor: radekp@konto.pl
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
Tue, 14 Jul 2009 19:37:15 +0200, w <h3ifsh$r9l$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał(-a):

No tak. Ale gdzie nie trzeba...?*
* Tak, wiem, w telefonii wRodzinie ;-P.

Chyba w żadnej nie musisz co miesiąc, a w Play wystarczy 5zł/rok...

Data: 2009-07-17 02:10:05
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 20:09, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Tue, 14 Jul 2009 19:37:15 +0200, w <h3ifsh$r9...@atlantis.news.neostrada.pl>,
"corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> napisał(-a):

> No tak. Ale gdzie nie trzeba...?*
> * Tak, wiem, w telefonii wRodzinie ;-P.

Chyba w żadnej nie musisz co miesiąc, a w Play wystarczy 5zł/rok...

W mBank mobile też nie musisz zasilać numer co miesiąc posiadamy w
swojej ofercie  starter z rocznym okresem ważności Darmofon  <http://
mbankmobile.pl/promocje/promocja5.html>
Pozdrawiam
Ewelina Filipiak< mBank>

Data: 2009-07-17 02:20:31
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 14 Lip, 16:58, pwz <grupy_dyskusyjnetowyt...@drv.pl> wrote:
[...]

mBank mobile to oferta pre-paidowa  nie ma opłat abonamentowych . Opis
oferty <http://mbankmobile.pl/karta/#tabs=0>
Jeżeli chodzi o opis programu  tzw " łopatologiczna instrukcja
obsługi" to postaram się o to aby została ona  podstawiona na stronie
www.mBankmobile.pl
Dodatkowo masz opis funkcjonalności usługi w helpach w serwisie
transakcyjnym .

Jeżeli masz konkretne pytania dotyczące  programu Minuty na Bank to
proszę o info chętnie na nie odpowiem

Pozdrawiam
Ewelina Filipiak  <mBank>

MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?