MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?

Data: 2009-07-15 18:03:15
Autor: zlotowinfo
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h3h5fg$lnt$1inews.gazeta.pl...
Konto MOBILE 50 MIN

"Ilość minut promocyjnych
50 MIN

Dziękujemy, że korzystasz aktywnie z produktów oferowanych przez mBank. W zamian proponujemy Ci darmowe minuty w ramach programu premiowego mBank mobile. Szczegóły znajdziesz w Pomocy oraz na stronach mBank mobile.

Zarejestruj numer"

zadzwoniłem, schowali, kto wie może kiedyś skorzystam z ich oferty

Data: 2009-07-17 02:07:49
Autor: EWELIN FILIPIAK
MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
On 15 Lip, 18:03, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> napisał w wiadomościnews:h3h5fg$lnt$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> Zarejestruj numer"

zadzwoniłem, schowali, kto wie może kiedyś skorzystam z ich oferty

W mBank mobile  stawka do wszystkich sieci wynosi 27gr/min
jeżeli aktywnie korzystasz z usług mBanku możesz otrzymać dodatkowe
minuty i wtedy efektywna stawka jest jeszcze niższa .
Tutaj możesz sprawdzić jak będzie stawka z połączenia  <http://
mbankmobile.pl/promocje/promocja2.html>

Pozdrawiam
Ewelina Filipiak <mBank>