MBANK - konto zakładane przez pełnomocnika ...

Data: 2010-10-14 19:29:46
Autor: brum
MBANK - konto zakładane przez pełnomocnika ...
Niby wszystko pięknie, ale zastanawiam się czy w kiosku do którego pójdę podpisać umowę:

nie wiem, jak bedzie w mbanku, zwykle jest problem
w kwestii podpisu nie trzeba nawet pietrzyc problemow, bo jest on niezbedny i zaden pelnomocnik tego nie zalatwi
ja mialem tak:
- getin: facet na mnie z morda (doslownie), po kilku minutach ochlonal, kiedy dotarly do niego znaczenia pojec "skarga, reklamacja, knf" zdecydowal sie skopiowac pelnomocnictwo i za dwa dni okazalo sie, ze moze byc
- millenium: facet sie najezyl, ale z morda nie wyskoczyl; procedura jak wyzej
- bank spoldzielczy: kobieta sie najezyla, ale bez gadania wziela papier, komus wyslala i po kwadransie dostala zgode na dzialanie

sprawy dotyczyly juz istniejacych rachunkow

Data: 2010-10-14 19:37:01
Autor: bastek72
MBANK - konto zakładane przez pełnomocnika ...
> Niby wszystko pięknie, ale zastanawiam się czy w kiosku do którego pójdę > podpisać umowę:

nie wiem, jak bedzie w mbanku, zwykle jest problem

widzę że kolega w miarę dobrze trafił. standardem jest kserowanie od ręki (nie chcą przyjąć "mojego"
ksera) i odsyłanie "proszę przyjść za 2 dni"

--

MBANK - konto zakładane przez pełnomocnika ...