MBANK - kredyt odnawialny

Data: 2009-08-13 23:34:49
Autor: Laphroaig
MBANK - kredyt odnawialny
Witka,

Pare dni temu pojawil sie watek, w ktrorym opisywano praktyki mbanku naklaniajace klientow do obnizenia kwot limitow kredytowych. Co zostalo odczytane przez dyskutantow jako znak, ze bank nie ma pieniedzy.

Ale chyba nie jest tak zle, bo dzisiaj bank udzielil mi takiego kredytu w max wysokosci.  Chyba nie ma powodow do paniki, bank kase ma tylko daje ja z wieksza ostroznoascia.

--
pozdr
wojtek

Data: 2009-08-14 00:35:05
Autor: krzysztofsf
MBANK - kredyt odnawialny
Laphroaig pisze:
[...]

czy wypelniajac wniosek zwrociles uwage, ze jest tam informacja, iz przdluzenie za rok bedzie kosztowac 1%, minimum 25 zl?

Ja zwrocilem na to uwage, poniewaz rowniez otrzymalem taka oferte i zaczalem wypelniac wniosek, chcac sobie zadysponowac kredyt odnawialny 500 zl z przyznanych mi prawie 10000 (mimo, ze nie mam wplywow z pensji).

Jesli bierzemy KO na kwote wyzsza niz 2500, nie jest to problem.
Natomiast, uwzgledniajac akcje zachecajaca do zmniejszania limitow, oraz to,ze juz sporo osob ma limity ponizej 2500 zl, kwota 25 zl od kazdego KO w wielu przypadkach podrozy koszt jego corocznego odnowienia (zasada zblizona do stosowane w wiekszosci bankow, mBank byl chlubnym wyjatkiem, dajac kwote minimalna wylacznie przy przyznawaniu kredytu i czesto z niej rezygnujac przy roznych promocjach).

Na moje pytanie o klauzule z kwota minimalna przy odnowieniu, pracownicy mbanku udzielaja wykretnych odpowiedzi, odnoszac zie do aktualnej TOiP bez okreslenia, ze klauzula we wniosku jest bledem i za rok nie bedzie oplaty minimalnej.

Data: 2009-08-14 10:42:57
Autor: ztomasz
MBANK - kredyt odnawialny
krzysztofsf pisze:
czy wypelniajac wniosek zwrociles uwage, ze jest tam informacja, iz przdluzenie za rok bedzie kosztowac 1%, minimum 25 zl?

prowizja za udzielenie kredytu - 1% kwoty kredytu, min. 25 zł,
prowizja za odnowienie kredytu - 1% kwoty odnowienia

Ja początkowo myślałem jak Ty i od kilku dni mam jedynie 500zł w razie niespodziewanych wydatków. Od kilku dni mam obniżone z 2tys na 500zł bo już mi tak duża kwota nie jest potrzebna, a po co płacić niepotrzebne prowizje.

--
Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-08-14 03:43:14
Autor: krzysztofsf@wp.pl
MBANK - kredyt odnawialny
On 14 Sie, 10:42, ztomasz <ztomasznos...@o2.pl> wrote:
krzysztofsf pisze:

> czy wypelniajac wniosek zwrociles uwage, ze jest tam informacja, iz
> przdluzenie za rok bedzie kosztowac 1%, minimum 25 zl?

Wydaje mi się, że założenie konta to 1% minimum 25zł, a przedłużenie 1%.
Cennik jesthttp://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/odnawialny/index.html#tabs=1a
wypis z niego brzmi:

[...]

Zobacz moje wpisy na blogu mbanku, gdzie zamiescilem wpisy z systemu
transakcyjnego, jakie pojawily sie w przeslanym do mnie wniosku.

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=452#comm

Data: 2010-01-24 15:44:03
Autor: arsz
MBANK - kredyt odnawialny

[cytat]
[...]
[/cytat]
czyli nie warto brać dużego limitu jeśli się z niego nie skorzysta?
bank zaproponował mi 20.000zł. Czy jeśli wezmę taki kredyt odnawialny i przez kilka miesięcy w ogóle nie będę z niego korzystał to będą naliczane jakieś opłaty?

Data: 2010-01-24 17:31:26
Autor: marek
MBANK - kredyt odnawialny
arsz wrote:

[cytat]
[...]
oczywiście!
z tego co wiem, to jest jedyny bank ktory każe sobie płacic za "możliwość" zaciągnięcia kredytu. OHYDA.....
to jest wlasnie lichwa....

Data: 2010-01-24 17:42:22
Autor: beznick
MBANK - kredyt odnawialny

Użytkownik "marek" <mularek@wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości news:hjhta0$9uu$1nemesis.news.neostrada.pl...
arsz wrote:

z tego co wiem, to jest jedyny bank ktory każe sobie płacic za "możliwość"
zaciągnięcia kredytu. OHYDA.....

Jedyny ? Jakie udostępniaja limit kredytowy za darmo?
Może PKOBP albo inny ING ?

Data: 2010-01-24 08:48:34
Autor: Erazmus
MBANK - kredyt odnawialny

arsz wrote:
>z tego co wiem, to jest jedyny bank ktory każe sobie płacic za "możliwość"
>zaciągnięcia kredytu. OHYDA.....

Jedyny ? Jakie udostępniaja limit kredytowy za darmo?
Może PKOBP albo inny ING ?

Ja jako linii kredytowej  używam KK Getinu . Raz w miesiącu przelewam
kasę na konto i korzystam z niej bez żadnych odsetek. Za tę
przyjemność płacę 4,50 PLN miesięcznie( obowiązkowe ubezpieczenie) i
trzeba odwiedzić placówkę żeby zlecić przelew.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-24 19:24:35
Autor: Valdi
MBANK - kredyt odnawialny
"Erazmus"

[...]

Często zleczasz przelew z KK? Jeżeli nie to może warto zrobić przesiadkę na
KIS'a? Zawsze te 50 PLNów zostaje w kieszeni przy takim korzystaniu o jakim
piszesz.

Data: 2010-01-24 20:07:51
Autor: MarekZ
MBANK - kredyt odnawialny
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hji1n5$ejt$1@news.interia.pl...

Często zleczasz przelew z KK? Jeżeli nie to może warto zrobić przesiadkę na
KIS'a? Zawsze te 50 PLNów zostaje w kieszeni przy takim korzystaniu o jakim
piszesz.

Heh. Musiałby ktoś nieźle ześwirować, żeby dobrowolnie przesiadać się z prawdziwej karty Getinu na KIS'a. :DDD

54 zł (czy nawet 114 zł po zmianach) w kieszeni zostanie ale te odsetki od przelewów... :-)

Data: 2010-01-24 20:29:18
Autor: Valdi
MBANK - kredyt odnawialny
"MarekZ" news:hji5nd$ucb$1srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

ww. kart nie posiadam stąd też pytanie o ilość wykonywanych przelewów z KK
getinu.

Data: 2010-01-24 21:21:26
Autor: krzysztofsf
MBANK - kredyt odnawialny
Valdi pisze:
[...]

Zapewne raz, a dobrze.

Zwykle postepowanie swiadomego rzeczy karciarza.

"Typowi" zapewne pykaja niesmialo po kilkaset zl, jak zabraknie przed pierwszym.

Data: 2010-01-25 03:38:05
Autor: Erazmus
MBANK - kredyt odnawialny
On 24 Sty, 19:24, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

KIS'a? Zawsze te 50 PLNów zostaje w kieszeni przy takim korzystaniu o jakim

Raz w miesiącu przelewam prawie całość środkow na KO w Eurobanku.
Przesiadka na KIS jest całkowicie nieopłacalna bo nie dostałbym teraz
nawet 50 % limitu jaki mam teraz na kk w Getinie.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-24 21:54:26
Autor: Liwiusz
MBANK - kredyt odnawialny

arsz wrote:

z tego co wiem, to jest jedyny bank ktory każe sobie płacic za "możliwość"
zaciągnięcia kredytu. OHYDA.....

Jedyny ? Jakie udostępniaja limit kredytowy za darmo?
Może PKOBP albo inny ING ?

   To, że bank bierze prowizję za udzielenie kredytu, a następnie opłatę roczną, to norma.

   Ale mbank pobiera oprócz tego jeszcze jedną opłatę (w rachunkach firmowych) - prowizja za niewykorzystaną część kredytu. Masz kredyt, ale z niego nie korzystasz? Od niewykorzystanej części zapłacisz 3% rocznie.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-26 06:58:56
Autor: Grzegorz M
MBANK - kredyt odnawialny

arsz wrote:

[...]

To ja mam chyba inny mBank, bo mój nie bierze prowizji od niewykorzystanej kwowy :)
Opłata o której piszesz dotyczy rachunków i kredytu odnawialnego dla firm.
Dla osób prywatnych nie ma takiej prowizji - przynajmniej w TOIP z 01.01.2010

pozdrawiam
GM

Data: 2010-01-26 08:13:48
Autor: Liwiusz
MBANK - kredyt odnawialny
Grzegorz M pisze:

Opłata o której piszesz dotyczy rachunków i kredytu odnawialnego dla firm.

  Na razie :)

--
Liwiusz

MBANK - kredyt odnawialny