MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D

Data: 2016-08-07 05:49:14
Autor: Kris
MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 16:21:49 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
Zaświadczenie o spłacie kredytu: 40zł.

I teraz:
- wysłane zwykła pocztą bez potwierdzenia - 0zł
- wydrukowane w oddziale - 30zł

:D "wysłalismy Pański druk i co nam Pan zrobi".

Nawet nie liczę że ktoś to wyjaśni ...

W mBanku mam tylko konto nigdy nie miałem kredytu więc nie wiem jak to od strony systemu transakcyjnego wygląda ale...
-czy nie ma możliwości wydrukowania potwierdzenia  z systemu?
-czy nie można sobie jakiejś tam historii wpłat wydrukować gdzie na końcu saldo 0zł?
Takie papierowe potwierdzenie konieczne?

Data: 2016-08-07 16:01:04
Autor: Sebastian Biały
On 2016-08-07 14:49, Kris wrote:
W mBanku mam tylko konto nigdy nie miałem kredytu więc nie wiem jak to od strony systemu transakcyjnego wygląda ale...
-czy nie ma możliwości wydrukowania potwierdzenia  z systemu?

40zł + 30zł (to 30zł to tzw "express" czyli droga drukarka w oddziale).

-czy nie można sobie jakiejś tam historii wpłat wydrukować gdzie na końcu saldo 0zł?

Kredyt po wpłacie znika z interfejsu www i nie potrafie odnaleźć śladu po nim. Pewnie wlasnie po to żeby klient nie miał jak sobie takiego wydrukować. Jeszcze by cham nie dał zarobić 40zł.

Takie papierowe potwierdzenie konieczne?

Nie. Ale jesli wpiszą Cie pewnego dnia w BIK "bo sie komputer pomylił" to masz czym walić po pysku ich prawników. Dlatego wydałem te 40zł za mniej stresujące życie po kredycie.

MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D