MBank ¶pi -beznadziejna obsługa

Data: 2013-03-16 15:14:10
Autor: xxx
MBank ¶pi -beznadziejna obsługa
Tydzień temu złożyłem online wniosek o supermarket funduszy inwestycyjnych w MBanku. Dostałem maila informuj±cego o konieczno¶ci przelania dowolnej kwoty od 1-100zł na konto BRE w celu potwierdzenia tożsamo¶ci. Przelałem z pko inteligo zgodnie z instrukcj±. Czekam dzień, dwa, trzy. Nic. Żadnego maila, sms-a , zmiany statusu wniosku. Po 6 dniach dzwonię na infolinię MBanku. Pani szuka, sama się dziwi i nie wie co jest przyczyn± tego że wniosek ma nadal status "w toku". Przeł±cza do osoby zajmuj±cej się funduszami, ta pisze notatkę dla konsultantów żeby przy¶pieszyć proces. Jeżeli tak ma wygl±dać zakładanie konta online to ja dziękuję. W sync po przelewie w ci±gu 5 godzin dostałem maila zwrotnego z informacj± o aktywacji konta i tego samego dnia dostałem zwrot na konto 1zł przelanej w celu identyfikacji klienta.

MBank ¶pi -beznadziejna obsługa