MC World Signia w Multibanku

Data: 2011-02-08 12:09:30
Autor: xbartx
MC World Signia w Multibanku

<http://kartyonline.pl/niusy.php?id=5053&_MasterCard%C2%
AE_World_Signia_w_MultiBanku>

A jednak Multi się zdecydował i będzie bankiem dla zamożnych klientów, przynajmniej do kolejnej zmiany prezesa, na pewno. Zastanawia mnie tylko ten PayPass czy on się może tym rzekomym krezusom do czegoś przydać? Czy po prostu MC ma na niego takie parcie?

--
xbartx

Data: 2011-02-08 10:59:54
Autor: Rafal M
On 8 Lut, 13:09, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

ten PayPass czy on się może tym rzekomym krezusom do czego¶ przydać? Czy
po prostu MC ma na niego takie parcie?

A TOiP do niej juz jest? Bo z 2-3 dni temu reklama produktu byla, ale
w TOiP ani slowa.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-02-08 22:25:41
Autor: xbartx
Dnia Tue, 08 Feb 2011 10:59:54 -0800, Rafal M napisał(a):

A TOiP do niej juz jest? Bo z 2-3 dni temu reklama produktu byla, ale w
TOiP ani slowa.

TOiP dla takiej karty? No ja CiÄ™ proszÄ™ ;)

Data: 2011-02-09 03:15:14
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 8 Feb 2011 22:25:41 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

A TOiP do niej juz jest? Bo z 2-3 dni temu reklama produktu byla, ale w
TOiP ani slowa.

TOiP dla takiej karty? No ja Cię proszę ;)

 PKO ma TOiP dla Visy Infinite :)
 Co prawda dwuzdaniowe, ale jest.

 Aż z ciekawo¶ci zacz±łem przegl±dać dokumenty dotycz±ce tej karty. Fajne
s± usługi z ni± powi±zane. Można wezwać m.in. murarza i tynkarza :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-12 09:37:32
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
MC World Signia w Multibanku
Borys Pogoreło pisze:

  AĹĽ z ciekawoĹ›ci zaczÄ…Ĺ‚em przeglÄ…dać dokumenty dotyczÄ…ce tej karty. Fajne
są usługi z nią powiązane. Można wezwać m.in. murarza i tynkarza :)

Ale musiałby być impreza.... :)

--
MiCHA

Data: 2011-02-09 09:10:25
Autor: Olgierd
[...]

Jest nowy TOiP z dat± 1 lutego 2011 r. Niestety, Multi znów zapomina o tym, by powiadomić klientów w "aktualno¶ciach" o takich detalach jak zmiana TOiP... :(

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-09 09:36:23
Autor: xbartx
MC World Signia w Multibanku
Dnia Wed, 09 Feb 2011 09:10:25 +0000, Olgierd napisał(a):

Jest nowy TOiP z datÄ… 1 lutego 2011 r. Niestety, Multi znĂłw zapomina o
tym, by powiadomić klientów w "aktualnościach" o takich detalach jak
zmiana TOiP... :(

Ale tam się zmieniło TOiP czy tylko lekko spuchło. Jeżeli dodali tylko to o tej MC WS to chyba nie muszą informować, bo i po co skoro nikt jej nie ma.

--
xbartx

Data: 2011-02-09 09:47:38
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 09 Feb 2011 09:36:23 +0000, xbartx napisał(a):

[...]

to o tej MC WS to chyba nie musz± informować, bo i po co skoro nikt jej
nie ma.

W sumie trudno powiedzieć czy co¶ się zmieniło. PDF tradycyjnie ma objęto¶ć encyklopedii, informacji o nowo¶ciach (tu "M" nadal może uczyć się od "m") brak -- więc nie umiem powiedzieć czy dodano tylko tę ¦wiatow± kartę, czy co¶ jeszcze.

Data: 2011-02-09 12:02:05
Autor: xbartx
MC World Signia w Multibanku
Dnia Wed, 09 Feb 2011 09:47:38 +0000, Olgierd napisał(a):

W sumie trudno powiedzieć czy coś się zmieniło. PDF tradycyjnie ma
objętość encyklopedii, informacji o nowościach (tu "M" nadal może uczyć
się od "m") brak -- więc nie umiem powiedzieć czy dodano tylko tę
ĹšwiatowÄ… kartÄ™, czy coĹ› jeszcze.

Multi znowu obrało kurs na krezusów i okolicę, więc aktualizacja encyklopedii TOiP zwanej nikogo za bardzo nie interesuje he he. Tak na poważnie, to miałem romans z Multi i uważam ten bank za zbyt rozchwiany jak jakaś zakochana nastolatka przez co IMO jest kompletnie nieużywalny.

--
xbartx

Data: 2011-02-09 13:05:40
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-02-08, Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

A ja trochę o ni± podpytałem. Opłata roczna 900 zł (dopiero od drugiego
roku możliwo¶ć zwolnienia za obroty), min. dochód miesięczny 20000 zł.
Transfery przez Multitransfer z karty traktowane s± jak przelewy, więc nie ma tak dobrze, że intensywne korzystanie z Bluecash z opłaty zwolni. ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-02-09 19:25:34
Autor: xbartx
MC World Signia w Multibanku
Dnia Wed, 09 Feb 2011 13:05:40 +0000, Wojciech Bancer napisał(a):

A ja trochę o nią podpytałem. Opłata roczna 900 zł (dopiero od drugiego
roku możliwość zwolnienia za obroty), min. dochód miesięczny 20000 zł.
Transfery przez Multitransfer z karty traktowane są jak przelewy, więc
nie ma tak dobrze, że intensywne korzystanie z Bluecash z opłaty zwolni.
;)

60k zwalnia w 50% z opłaty rocznej a 90k w 100% także jakby nie patrzeć trzeba już nieźle zarabiać no i wydawać aby się wyrobić. Karta jest oprocentowana na 12,90 % i to jest chyba dla korzystających intensywnie np MarkaZ całkiem ciekawy kąsek ;)

Data: 2011-02-09 20:00:22
Autor: Olgierd
MC World Signia w Multibanku
On Wed, 09 Feb 2011 19:25:34 +0000, xbartx wrote:

Karta jest
oprocentowana na 12,90 % i to jest chyba dla korzystajÄ…cych intensywnie
np MarkaZ całkiem ciekawy kąsek

Pytanie czy jak ktoś ma taką kasę to się musi kredytować nawet na zakichane 12,90%?

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-02-09 21:26:36
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iiupne$4s0$4@news.net.icm.edu.pl...

oprocentowana na 12,90 % i to jest chyba dla korzystajÄ…cych intensywnie
np MarkaZ całkiem ciekawy kąsek ;)

No właśnie te 12,9% to wcale nie takie frukty w porównaniu do ofert innych banków. Ta karta powinna mieć oprocentowanie 9,9% wtedy bym na pewno skomasował trzy posiadane karty Multi do tej jednej (jak już nie będzie funkcjonowało to co funkcjonuje obecnie) i przy kolejnych okazjach ponownie wystąpił o te dotychczasowe. A tak to sie nie bardzo opłaca.

Data: 2011-02-09 21:12:24
Autor: xbartx
MC World Signia w Multibanku
Dnia Wed, 09 Feb 2011 21:26:36 +0100, MarekZ napisał(a):

No właśnie te 12,9% to wcale nie takie frukty (...) A tak to sie nie
bardzo opłaca.

A to przepraszam. Nie jestem na bieĹĽÄ…co, bo raczej nie korzystam.

Data: 2011-02-08 12:17:14
Autor: Olgierd
MC World Signia w Multibanku
Dnia Tue, 08 Feb 2011 12:09:30 +0000, xbartx napisał(a):

Zastanawia mnie tylko
ten PayPass czy on się może tym rzekomym krezusom do czego¶ przydać? Czy
po prostu MC ma na niego takie parcie?

Chyba już w ogóle nie ma nowych kart MC bez PayPassa.

I od razu uprzedzam pytania -- do mnie jeszcze nie dzwonili ;-)

Data: 2011-02-08 14:12:33
Autor: xbartx
Dnia Tue, 08 Feb 2011 12:17:14 +0000, Olgierd napisał(a):

I od razu uprzedzam pytania -- do mnie jeszcze nie dzwonili ;-)

Hmmm wyglÄ…da mi to na powaĹĽny skandal, ale smarniesz co nie co na blogu i zaraz siÄ™ pojawi karta z jakaĹ› butelczynÄ… gratis ;)

--
xbartx

Data: 2011-02-08 22:06:15
Autor: owp
MC World Signia w Multibanku

Chyba już w ogóle nie ma nowych kart MC bez PayPassa.

Mnie się jeszcze nie udało zapłacić PayPassem. Nikt nie proponuje, a jak sam zapytałem, to pani odradzała :-)

Data: 2011-02-08 22:28:19
Autor: Piotr Gralak
owp napisał(a):

Chyba już w ogóle nie ma nowych kart MC bez PayPassa.

Mnie się jeszcze nie udało zapłacić PayPassem. Nikt nie proponuje, a jak sam zapytałem, to pani odradzała :-)

te całe zbliżeniówki s± strasznie przereklamowane i zupełnie zbędne. moim zdaniem umr± ¶mierci± naturaln±.

PG

Data: 2011-02-08 22:43:17
Autor: XYZ

A propos kart radiowych, nie wiem, czy zauważyli¶cie pewien drobny szczegół w reklamie PayPassa pokazywanej ostatnio w telewizjii. <http://www.youtube.com/watch?v=L7W0GpBYW4w> W przedostatniej scenie facet kupuje bezprzewodowo wino za 70 zł i... nie podaje PIN-u. A w Polsce limit to 50 zł. Pełna kompromitacja ze strony MC, ale to tylko podkre¶la fakt, że nawet marketoidy nie korzystaj± z tych tworów i nie wiedz±, że tak się u nas NIE DA!

Data: 2011-02-08 22:51:24
Autor: Rafał
W dniu 2011-02-08 22:43, XYZ pisze:
Pełna kompromitacja ze strony MC, ale to tylko
podkre¶la fakt, że nawet marketoidy nie korzystaj± z tych tworów i nie
wiedz±, że tak się u nas NIE DA!

Za to kupuj± wina za 70zł. Dobrze musz± tam płacić.

--
Raf

Data: 2011-02-08 22:55:42
Autor: RobertS
W dniu 2011-02-08 22:51, Rafał pisze:
[...]

wina za 70 zł? za tyle to miałbym cały karton ;-)

RobertS

Data: 2011-02-09 00:04:35
Autor: witrak()
RobertS wrote:
W dniu 2011-02-08 22:51, Rafał pisze:
Za to kupuj± wina za 70zł. Dobrze musz± tam płacić.

wina za 70 zł? za tyle to miałbym cały karton ;-)

Ale ma wymagania !
;-)

witrak

MC World Signia w Multibanku