MC World Signia w Multibanku

Data: 2011-02-08 12:17:14
Autor: Olgierd
MC World Signia w Multibanku
Dnia Tue, 08 Feb 2011 12:09:30 +0000, xbartx napisał(a):

Zastanawia mnie tylko
ten PayPass czy on się może tym rzekomym krezusom do czegoś przydać? Czy
po prostu MC ma na niego takie parcie?

Chyba już w ogóle nie ma nowych kart MC bez PayPassa.

I od razu uprzedzam pytania -- do mnie jeszcze nie dzwonili ;-)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-08 14:12:33
Autor: xbartx
Dnia Tue, 08 Feb 2011 12:17:14 +0000, Olgierd napisał(a):

I od razu uprzedzam pytania -- do mnie jeszcze nie dzwonili ;-)

Hmmm wygląda mi to na poważny skandal, ale smarniesz co nie co na blogu i zaraz się pojawi karta z jakaś butelczyną gratis ;)

--
xbartx

Data: 2011-02-08 22:06:15
Autor: owp
MC World Signia w Multibanku

Chyba już w ogóle nie ma nowych kart MC bez PayPassa.

Mnie się jeszcze nie udało zapłacić PayPassem. Nikt nie proponuje, a jak sam zapytałem, to pani odradzała :-)

Data: 2011-02-08 22:28:19
Autor: Piotr Gralak
owp napisał(a):

Chyba już w ogóle nie ma nowych kart MC bez PayPassa.

Mnie się jeszcze nie udało zapłacić PayPassem. Nikt nie proponuje, a jak sam zapytałem, to pani odradzała :-)

te całe zbliżeniówki są strasznie przereklamowane i zupełnie zbędne. moim zdaniem umrą śmiercią naturalną.

PG

Data: 2011-02-08 22:43:17
Autor: XYZ

A propos kart radiowych, nie wiem, czy zauważyliście pewien drobny szczegół w reklamie PayPassa pokazywanej ostatnio w telewizjii. <http://www.youtube.com/watch?v=L7W0GpBYW4w> W przedostatniej scenie facet kupuje bezprzewodowo wino za 70 zł i... nie podaje PIN-u. A w Polsce limit to 50 zł. Pełna kompromitacja ze strony MC, ale to tylko podkreśla fakt, że nawet marketoidy nie korzystają z tych tworów i nie wiedzą, że tak się u nas NIE DA!

Data: 2011-02-08 22:51:24
Autor: Rafał
W dniu 2011-02-08 22:43, XYZ pisze:
Pełna kompromitacja ze strony MC, ale to tylko
podkreśla fakt, że nawet marketoidy nie korzystają z tych tworów i nie
wiedzą, że tak się u nas NIE DA!

Za to kupują wina za 70zł. Dobrze muszą tam płacić.

--
Raf

Data: 2011-02-08 22:55:42
Autor: RobertS
W dniu 2011-02-08 22:51, Rafał pisze:
[...]

wina za 70 zł? za tyle to miałbym cały karton ;-)

RobertS

Data: 2011-02-09 00:04:35
Autor: witrak()
RobertS wrote:
W dniu 2011-02-08 22:51, Rafał pisze:
Za to kupują wina za 70zł. Dobrze muszą tam płacić.

wina za 70 zł? za tyle to miałbym cały karton ;-)

Ale ma wymagania !
;-)

witrak

MC World Signia w Multibanku