[info] MC prepaid z Auchan

Data: 2011-08-06 20:56:36
Autor: xbartx
[info] MC prepaid z Auchan

Będzie krótko i na temat. Potrzebowałem karty MC prepaid aby nie płacić dodatkowego haraczu Ryanowi. Ostatnio używałem karty z BZWBK ale miała on jedną poważna wadę. Max limit jednorazowej transakcji to 500 pln. Czasami zdarz mi się kupować bilety dla kilku osób i karta mnie po prostu ograniczała. Postanowiłem przetestować kartę jak w temacie.

Po kartę trzeba się udać z dowodem do sklepu Auchan. Całość trwa z 15 minut. W umowie wyłączamy ubezpieczenia o co musimy od razu Panią poprosić. I niejako aktywację musimy wpłacić na konto karty 30 pln, które oczywiście mamy do wykorzystania. To wszystko i karta po wyłączeniu płatnych ubezpieczeń jest całkowicie darmowa. Ważność jest bardzo długa , bo moja ma termin do 02/2016. Wpłatę na kartę możemy dokonać w Auchan i jest księgowana online. Jeżeli wpłacamy przelewem to czas oczekiwania jest 2-3 dni. Konto na jakie mam wpłacać jest w Pekao.
Płaciłem ostatnio w Ryan i oto przeliczniki:

04/08/2011 02/08/2011 GB

PÅ‚atność RYANAIR dla 27,99 GBP  Kurs wymiany 4,64987

05/08/2011 02/08/2011 IE
PÅ‚atność RYANAIR dla 47,99 EUR  Kurs wymiany 4,03605

Przeliczniki całkiem przyjemne trzeba przyznać. Według umowy karta jest przeliczana po kursie MC przez USD.

Acha karta ma jeszcze jakiś program "skarbonka" ale nie wiem co to, bo w oszołomie jestem raz na ruski rok. Więcej grzechów nie pamiętam ;)

[info] MC prepaid z Auchan