MC w mBank - PIN offline?

Data: 2010-01-16 13:32:20
Autor: Valdi
MC w mBank - PIN offline?
Czy plastiki MC wydawane w mBanku mają chip offline, czy tradycyjnie "góra"
dała dupci i ww. plastiki są bezużyteczne (jak ma to miejsce np. z obecnymi
Visami) np. w automatach biletowych itp. w pewnych europejskich krajach?

Data: 2010-01-17 20:47:15
Autor: Duke
MC w mBank - PIN offline?
Valdi pisze:
Czy plastiki MC wydawane w mBanku mają chip offline,

Nie wszystkie.
http://www.mbank.pl/blog/artykul,515,jaka-jest-roznica-miedzy-transakcjami-online-a-offline.html

Data: 2010-01-17 20:54:33
Autor: Valdi
MC w mBank - PIN offline?
"Duke" news:4b536945$1news.home.net.pl

> Czy plastiki MC wydawane w mBanku mają chip offline,

Nie wszystkie.

http://www.mbank.pl/blog/artykul,515,jaka-jest-roznica-miedzy-transakcjami-online-a-offline.html

Dzięki Duke!
A możesz (bądź inni) mogą mi wytłumaczyć co ma na celu rozgraniczenie, że
jedne karty idą offline a drugie online?
Obawiają się w mBanku, że klienci (mający zwykłe debetówki z paypassem) im
za duże kuku na rachunkach zrobią płacąc offline czy jak?

Data: 2010-01-17 23:18:31
Autor: Michal_Ko
MC w mBank - PIN offline?
Valdi pisze:
[...]

Zauważcie, że transakcja PP offline =/= PIN offline na chipie przy transakcji "stykowej". Niestety wygląda na to, że MC Debit/Credit nadal mają zablokowany PIN offline na chipie.

Michał

Data: 2010-01-18 09:09:12
Autor: Valdi
MC w mBank - PIN offline?
"Michal_Ko" news:hj030m$7n5$1nemesis.news.neostrada.pl

Niestety wygląda na to, że MC Debit/Credit nadal
mają zablokowany PIN offline na chipie.

mBank zablokował? - why?

MC w mBank - PIN offline?