MC w mBanku - "szału nie ma" :)

Data: 2009-11-02 13:54:13
Autor: Valdi
MC w mBanku - "szału nie ma" :)
mBank zaprezentował TOiP związaną z wprowadzeniem kart MC do swojej oferty.
Tak sobie przeglądam toczącą się dyskusję na forum mBanku i dochodzę do
podobnych wniosków co piszący na jego łamach - "szału nie ma". No ale to
chyba taka już tendencja w mBanku, że czerpią wzorce od innych (złe wzorce),
zamiast iść dawno obraną drogą.

Szczegóły:
http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=507
http://tnij.org/erie

Data: 2009-11-02 14:00:03
Autor: RobertS
MC w mBanku - "szału nie ma" :)

[...]

debetówka MC za 1,50 zł lub 0 zł jak ktoś wykona transakcje bezgotówkowe na min. 300 zł...

ta oferta (w porównaniu do praktycznie darmowych debetówek visa) jest raczej słaba, jeżeli ktoś wykorzystuje debetówkę tylko do wypłat z bankomatu (tak jest w moim przypadku) to MC odpada...

RobertS

Data: 2009-11-02 14:02:18
Autor: Michal
MC w mBanku - "szału nie ma" :)
RobertS pisze:

[...]

No i się nie dziwię, bo i po co Ci PP do bankomatu? :D

--
Michał

Data: 2009-11-02 19:07:34
Autor: Titus Atomicus
MC w mBanku - "szału nie ma" :)
In article <hcml4j$2ua7$1@opal.icpnet.pl>, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

jeżeli ktoś wykorzystuje debetówkę tylko do wypłat z bankomatu (tak jest w moim przypadku) to MC odpada...

Dlaczego?

TA

Data: 2009-11-02 19:18:52
Autor: Valdi
MC w mBanku - "szału nie ma" :)
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>

> jeżeli ktoś wykorzystuje debetówkę tylko do wypłat z
> bankomatu (tak jest w moim przypadku) to MC odpada...

Dlaczego?

Bo wypłaty z bankomatu nie zwalniają z opłaty (nie wielką, ale zawsze) za
kartę MC mBanku. To samo daje ci delfin dodatkowo z tą zaletą, że nie ma w
sobie bezstykowego badziewiaka :)

Data: 2009-11-02 17:15:37
Autor: ATZ Rzeszow
MC w mBanku - "szału nie ma" :)
dodatkowo w nowej TOiP nigdzie nie widać dotychczasowego zwrotu z opłat za VE, VC, VG za obroty...

GP

Data: 2009-11-02 17:24:48
Autor: Valdi
MC w mBanku - "szału nie ma" :)
"ATZ Rzeszow" news:hcn0ip$m9a$1inews.gazeta.pl

dodatkowo w nowej TOiP nigdzie nie widać dotychczasowego zwrotu z opłat za
VE, VC, VG za obroty...

Czyli co - karta zawsze będzie płatna niezależnie ile się nią wykręci w
skali roku? Nic tylko "pogratulować" pomysłowości ludzi, którzy tworzyli
nową TOiP.

Data: 2009-11-02 22:06:27
Autor: kjonca
MC w mBanku - "szału nie ma" :)
On 2 Lis, 17:15, "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPA...@PRECZgazeta.pl>
wrote:
dodatkowo w nowej TOiP nigdzie nie widać dotychczasowego zwrotu z opłat za
VE, VC, VG za obroty...

GP

Czekaj, Mam wrażenie, że mowa jest o debetówkach, a Tobie chodizi o
kredytówki.
KJ

MC w mBanku - "szału nie ma" :)