MC1.0 vs MC1.0+

Data: 2012-03-10 14:06:59
Autor: Desoft
MC1.0 vs MC1.0+
Chciałem zakupić nowy licznik. Mój ideał to pomiar nachylenia, kadencja i pod¶wietlenie.
W sumie nie znalazłem nic takiego za rozs±dne pieni±dze.
Więc wybór padł na VDO MC1.0. Tylko że znalazłem o 100zł tańszy MC1.0+
Teraz nie wiem czy za 100zł taniej warto się pakować w system bezprzewodowy.
Kto¶ ma do¶wiadczenia z tym licznikiem bezprzewodowym? działa to?

--
Desoft

Data: 2012-03-10 05:28:35
Autor: tadek
MC1.0 vs MC1.0+
On 10 Mar, 14:06, "Desoft" <N...@interia.pl> wrote:
[...]

ja mam przewodowy i nie narzekam mimo że na gwarancji /3 lata/
wymieniłem na nowy.Poprzednie bezprzewodowe liczniki nie spełniały
moich oczekiwań a były to: Polar, Vetta i Hac 5 który zreszt± zepsuł
się w 1 lub 2 miesi±ce po upływie gwarancji. Główny problem to w
przypadku braku sygnału to szukanie przyczyny: przesunięty magnes ,
bateria która nadajnik czy odbiornik.

Data: 2012-03-10 14:35:13
Autor: piecia aka dracorp
MC1.0 vs MC1.0+
Dnia Sat, 10 Mar 2012 05:28:35 -0800, tadek napisał(a):

ja mam przewodowy i nie narzekam mimo ĹĽe na gwarancji /3 lata/
wymieniłem na nowy.Poprzednie bezprzewodowe liczniki nie spełniały moich
oczekiwań a były to: Polar, Vetta i Hac 5 który zresztą zepsuł się w 1
lub 2 miesiące po upływie gwarancji. Główny problem to w przypadku braku
sygnału to szukanie przyczyny: przesunięty magnes , bateria która
nadajnik czy odbiornik.
To niestety jest minus ale teraz jak nie mam kabli to jest duża zaleta. Zresztą zobaczę przy pierwszym wyładowaniu baterii lub innej awarii.

@Desoft a po ile znalazłeś? Ja swój vdo z3 kupiłem na redconn.pl po 555zł
(plus przesyłka). Taniej o ponad 200zł od innych sklepów.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-10 18:08:28
Autor: Desoft
MC1.0 vs MC1.0+
@Desoft a po ile znalazłeś? Ja swój vdo z3 kupiłem na redconn.pl po 555zł
(plus przesyłka). Taniej o ponad 200zł od innych sklepów.

No właśnie tam mają tylko bezprzewodowy po ~235zł, przewodowy jest o 100zł droższy - to znaczy nie znalazłem przewodowego taniej niż za ~300zł.
I teraz mam zonka, bo wolÄ™ przewodowy, ale niĹĽsza cena kusi.

--
Desoft

Data: 2012-03-10 18:17:22
Autor: Desoft
MC1.0 vs MC1.0+
[...]
To niestety jest minus ale teraz jak nie mam kabli to jest duĹĽa zaleta.
Zresztą zobaczę przy pierwszym wyładowaniu baterii lub innej awarii.

Mam od czasów prehistorycznych - nooo tak z 15lat minimum - licznik Sigma BC500 z kabelkiem, który chyba raz się urwał przy samej podstawce. Polutowany, działa do dzisiaj.
Niestety obudowa się już rozłazi. Pęka guma, pękła pokrywka na baterię. Jakieś 7 lat temu wymieniałem mu obudowę (dawcą był BC7000). Podstawka już też ma luzy.
Miałem okazję już kupić nowy licznik i powędrował spowrotem do sprzedawcy - teraz już nic nie będzie tak dobre jak ten BC500.
Dlatego kupię MC1.0 przewodowy, chyba że mnie ktoś przekona że wersja bezprzewodowa działa bezbłędnie.

--
Desoft

Data: 2012-03-10 19:24:44
Autor: Wojtek Paszkowski
MC1.0 vs MC1.0+

"Desoft" <NICK@interia.pl> wrote in message news:jjfjln$hd0$1inews.gazeta.pl...

Więc wybór padł na VDO MC1.0. Tylko że znalazłem o 100zł tańszy MC1.0+
Teraz nie wiem czy za 100zł taniej warto się pakować w system bezprzewodowy.
Kto¶ ma do¶wiadczenia z tym licznikiem bezprzewodowym? działa to?

używam czas jaki¶ VDO Z3 i akurat z bezprzewodow± transmisj± nie miałem żadnych problemów (z paroma innymi rzeczami i owszem), licznik pracował również przy mocowaniu czujnika przy tylnym kole (choć w terenie tego układu nie testowałem). Wydaje mi się, że akurat ta firma z bezprzewodowo¶ci± sobie radzi, choć rozwi±zaniom pancernym jestem wierny i tego VDO używam tylko jako dodatku do okablowanej Sigmy, hy hy.

pozdro

MC1.0 vs MC1.0+