MC1.0 vs MC1.0+

Data: 2012-03-10 19:24:44
Autor: Wojtek Paszkowski
MC1.0 vs MC1.0+

"Desoft" <NICK@interia.pl> wrote in message news:jjfjln$hd0$1inews.gazeta.pl...

Więc wybór padł na VDO MC1.0. Tylko że znalazłem o 100zł tańszy MC1.0+
Teraz nie wiem czy za 100zł taniej warto się pakować w system bezprzewodowy.
Ktoś ma doświadczenia z tym licznikiem bezprzewodowym? działa to?

używam czas jakiś VDO Z3 i akurat z bezprzewodową transmisją nie miałem żadnych problemów (z paroma innymi rzeczami i owszem), licznik pracował również przy mocowaniu czujnika przy tylnym kole (choć w terenie tego układu nie testowałem). Wydaje mi się, że akurat ta firma z bezprzewodowością sobie radzi, choć rozwiązaniom pancernym jestem wierny i tego VDO używam tylko jako dodatku do okablowanej Sigmy, hy hy.

pozdro

MC1.0 vs MC1.0+