MCC u płaza

Data: 2012-10-28 03:47:25
Autor: guciobankowy
MCC u płaza
Cześć!

Czy MCC dla zwykłych zakupów i drobnych rachunków jest taki sam? Tzn czy opłata rachunków jest traktowana jako operacja bezgotówkowa? Bo w ING w szczegółach karty nie mam płatności za rachunki w sumie operacji bezgotówkowych... i nie wiem czy to z powodu tego, że karta ma kilka dni i ich system czegoś nie przemielił, czy też są problemy z sumowaniem w ING czy może jednak płatność za rachunki jakimś cudem nie jest transakcją bezgotówkową?

Data: 2012-10-28 06:17:11
Autor: quiris
MCC u płaza
Transakcja jest na 100% bezgotówkowa. Jednak MCC jest inny niż w przypadku zwykłych płatności za zakupy. Była o tym mowa na tej grupie. Przeszukaj archiwum.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-28 12:00:16
Autor: guciobankowy
MCC u płaza

Transakcja jest na 100% bezgotówkowa.
Oby :) Bo szczegóły karty w ING nie pokazują jej jako bezgotówkowej.... spróbuję jutro coś ustalić na halośląski... w weekend bank ma fajrant ;)

Jednak MCC jest inny niż w przypadku zwykłych płatności za zakupy.. Była o tym mowa na tej grupie. Przeszukaj archiwum.

Znalazłem tylko informację, że '(...)zapłata rachunku to kod 4900 "Narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" (...)' co mi wygląda na jakiś problem konkretnego POSa i szukam potwierdzenia w osobnym wątku ;)

Data: 2012-10-28 09:49:56
Autor: Piotr Hołda
MCC u płaza
W dniu niedziela, 28 października 2012 11:47:25 UTC+1 użytkownik guciob....@gmail.com napisał:
[...]

Dobre pytanie w świetle promocji z Groupona.

Data: 2012-10-28 12:02:47
Autor: guciobankowy
MCC u płaza
> Czy MCC dla zwykłych zakupów i drobnych rachunków jest taki sam? Dobre pytanie w świetle promocji z Groupona.

Dlatego tutaj marudzę dlaczego ING nie zaliczył mi tej transakcji do operacji bezgotówkowych, choć w opisie mam ZAKUPY...

Data: 2012-10-28 12:11:37
Autor: quiris
MCC u płaza
A w jakiej grupie masz tę operację? W gotówkowych?

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-28 14:45:47
Autor: guciobankowy
MCC u płaza
A jak to sprawdzić? W podsumowaniu karty mam:

Kwota rozliczonych transakcji bezgotówkowych
w bieżącym miesiącu rozliczeniowym Pomoc : 0,00 PLN

Kwota rozliczonych transakcji bezgotówkowych
w poprzednim miesiącu rozliczeniowym Pomoc : 0,00 PLN

Suma transakcji bezgotówkowych zbliżeniowych
w bieżącym miesiącu rozliczeniowym Pomoc : 0,00 PLN

Suma transakcji bezgotówkowych zbliżeniowych
w poprzednim miesiącu rozliczeniowym Pomoc : 0,00 PLN A w historii rachunku jako tytuł: TRANSAKCJA ZAKUPU 24.10.2012 Dodatkowo przed płaceniem rachunków wyzerowałem limit na operacje gotówkowe i przeszło... ale może autoryzację robili dla bezgotówkowych, a rozliczyli jako gotówkową? I być tu człowieku mądry ;) Czeski film w tym ING...

Data: 2012-10-29 06:02:44
Autor: xbartx
MCC u płaza
Dnia Sun, 28 Oct 2012 14:45:47 -0700, guciobankowy napisał(a):

I być tu człowieku mądry ;) Czeski film w tym ING...

A rozliczyła Ci się już (zaksięgowała) ta transakcja?

--
xbartx

Data: 2012-10-29 09:22:36
Autor: guciobankowy
MCC u płaza
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 07:02:44 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
A rozliczyła Ci się już (zaksięgowała) ta transakcja?

Jak pisałem wyżej (ale się zlało ;) ) transakcja rozliczona z tytułem: TRANSAKCJA ZAKUPU 24.10.2012 Dzwoniłem na dezifolinię i dwóch konsultantów zeznało, że w podsumowaniu karty nie ma transakcji z tego pierwszego (niepełnego) okresu więc nadal żywię nadzieję, że mam poprawnie rozliczoną transakcję bezgotówkową i limit do bonusu wyrobiony :)

Data: 2012-10-29 09:15:15
Autor: www2
MCC u płaza
powiedz mi prosze - jaki masz typ karty? VISA/MC? placiles chipem?

i jakie kwoty transakcji +/-

Data: 2012-10-29 09:23:54
Autor: guciobankowy
MCC u płaza
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 17:15:16 UTC+1 użytkownik www2 napisał:
powiedz mi prosze - jaki masz typ karty? VISA/MC? placiles chipem?

i jakie kwoty transakcji +/-

MC Debit, była jedna transakcja stykowa (pierwsza w ogóle), kwota nieco ponad 1000zł, aby uczynić zadość regulaminowi groupona ;)

Data: 2012-10-29 09:59:56
Autor: www2
MCC u płaza
dzieki za info

ja mialem VISA i dzisiaj nie przeszla transakcja - karta nieznana, transakcja anulowana

moze to problemy z sama karta bo aktywowalem ja 10 razy w sumie i dopiero rano przeszla aktywacja smsem...

no nic w oddziale zamowilem MC i poczekam na nowa :(

mysle, ze Tobie przejdzie ona

BTW: placilem kiedys w zabce rachunek za lekko ponad 1000zl i nie przeszla platnosc... dopiero jak dalem 996zl to przeszlo

limity byly ok bo to byla KK citi

Data: 2012-10-29 10:10:26
Autor: guciobankowy
MCC u płaza
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 17:59:56 UTC+1 użytkownik www2 napisał:

mysle, ze Tobie przejdzie ona
 oby nam się udało sprawnie wyrobić limit 1000zł przy koszcie 4zł ;)

BTW: placilem kiedys w zabce rachunek za lekko ponad 1000zl i nie przeszla platnosc... dopiero jak dalem 996zl to przeszlo

Rachunek był na niecałe 1000zł, co łącznie z prowizją dało ~1004 ;)

Data: 2012-10-29 10:31:43
Autor: guciobankowy
MCC u płaza
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 18:10:26 UTC+1 użytkownik guciob...@gmail.com napisał:
Rachunek był na niecałe 1000zł, co łącznie z prowizją dało ~1004 ;)

Errata: łącznie ~1003zł

MCC u płaza