MCI

Data: 2009-08-17 13:46:53
Autor: Ireneusz Wik
MCI
Ktos wie dlaczego toto idzie pod prad dzisiaj?

pozdr
IWSP

Data: 2009-08-17 16:37:35
Autor: Arku
MCI
Ktos wie dlaczego toto idzie pod prad dzisiaj?

nie wiem dlaczego dziś, ale mam od jakiegoś czsu okrągły pakiecik więc mnie to bardzo cieszy. Wykres od dłuższego czasu wygląda pro-wzrostowo, od 2 tygodni rekordowe obroty więc chyba spory odpał się szykuje

Data: 2009-08-17 16:57:07
Autor: Dieter
MCI
Jaki target?

D.

Data: 2009-08-17 17:24:09
Autor: kc
MCI
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
Jaki target?

D.

Dla mnie 3,90 w tym tygodniu i 3,85 w przyszłym, bo chcę kupić :). I nie kupię, bo będzie 4,44.

PS. To o co pytałeś w moim ostatnim wątku jest niemożlwe, bo i tak za dużo pokazałem.

pozdrawiam

kc

Data: 2009-08-19 21:38:52
Autor: skippy
MCI

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6c3np$75h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli nie kupisz teraz, choć wiesz że będzie drożej?
Niszt fensterhen.
Ale dzięki za info.

Data: 2009-08-19 19:53:57
Autor: kc
MCI
skippy <man@on.the.moon> napisał(a):

> [...]
> kupię, bo będzie 4,44.

Czyli nie kupisz teraz, choć wiesz że będzie drożej?

Teraz ja nie rozumiem. Po ile jest Mci dzisiaj? Close 5,78 PLN. Kupię jeżeli będzie 4,44 (zmieniłem zdanie) Jestem łapaczem noży. Nie kupuję na górce, mimo, że nieraz wiem, że pójdzie wyżej. Kupuję gdy cena wraca do wsparcia, a nie wtedy gdy przebije opór, bo po przebiciu oporu zwykle wraca do wsparcia. Jeżeli nie wraca, to pasuję.
kc

PS. Mimo wzrostu, "którego nikt się nie spodziewał", uważam, że misie powinny spać spokojnie, aczkolwiek wiem, że trudno spać w takiej sytuacji.

kc

Data: 2009-08-26 06:15:33
Autor: mpq
MCI
Prezes MCI w TVNCNBC Biznes akurat zawitał :)

Data: 2009-08-17 18:31:38
Autor: Arku
MCI

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h6br3k$ltb$1news.onet.pl...
Jaki target?

D.

okolice 9 pln,  od zachowania kursu w tych okolicach zależą dalsze plany co do papieru

MCI