ME MTB

Data: 2009-07-13 08:59:55
Autor: MaciekS
ME MTB
Witam
Jakoś brak informacji w mediach i tych wirtualnych, i tych rzeczywistych, a mamy się przeciez czym pochwalić! Gratulacje obu Paniom.

Data: 2009-07-13 09:35:16
Autor: fabian
ME MTB
MaciekS wrote:
Witam
JakoÂś brak informacji w mediach i tych wirtualnych, i tych rzeczywistych, a mamy siĂŞ przeciez czym pochwaliĂŚ! Gratulacje obu Paniom.

Ale na grupie było już wczoraj. ;)

Data: 2009-07-13 10:19:41
Autor: KuFeL
ME MTB
MaciekS pisze:
Witam
Jakoś brak informacji w mediach i tych wirtualnych, i tych rzeczywistych, a mamy się przeciez czym pochwalić! Gratulacje obu Paniom.

ja bym chcial pogratulowac nie tylko tym dwom Paniom, ale calej polskiej ekipie!!!

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-07-13 13:15:09
Autor: dziki
ME MTB
Użytkownik "MaciekS" <k3ms@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3em17$46n$1news.onet.pl...
Witam
Jakoś brak informacji w mediach i tych wirtualnych, i tych rzeczywistych, a mamy się przeciez czym pochwalić! Gratulacje obu Paniom.

no ale jak nie ma jak jest:
http://www.pzkol.pl/kolarstwo_gorskie/maja_wloszczowska_mistrzynia_europy-s2846.html
;)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-13 13:57:59
Autor: pianagol[LUB]
ME MTB

Użytkownik "MaciekS" <k3ms@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3em17$46n$1news.onet.pl...

Jakoś brak informacji w mediach i tych wirtualnych,

Bo czas nieodpowiedni. Cała Polska żyje teraz tym, że się młody cichopek urodził...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-07-13 16:07:44
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
ME MTB
Dnia 13.07.2009 08:59 użytkownik MaciekS napisał :
Witam
Jakoś brak informacji w mediach i tych wirtualnych, i tych rzeczywistych, a mamy się przeciez czym pochwalić! Gratulacje obu Paniom.

Tiaaa, a w wiadomościach sportowych w TVP1 pokazali krótką rozmowę telefoniczną z Mają i w tle archiwalne materiały z IO. Za to gdyby mowa była o transferach w piątej lidze piłki nożnej to by mieli relację na żywo z boiska.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-13 11:10:25
Autor: mucher
ME MTB
On Jul 13, 4:07 pm, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl>
wrote:
> [...]

telefoniczną z Mają i w tle archiwalne materiały z IO. Za to gdyby mowa
była o transferach w piątej lidze piłki nożnej to by mieli relację na

Na sieci nie widziałem - ale w dzisiejszej "Wyborczej" jest parę zdjęć
Mai ubłoconej jak nieboskie stworzenie. Przynajmniej w "Sporcie"
trafiła na pierwszą stronę.

mucher

Data: 2009-07-13 20:39:49
Autor: click
ME MTB
wrote:
[...]

w gazecie zMetra miala czolowke
i sporoa rozmowe na stronach sportowych

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-07-13 21:11:29
Autor: Strielok
ME MTB

wrote:
[...]

A ja GRATULUJE Pani Matematyk!!!!

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-07-14 13:52:25
Autor: dobrov
ME MTB
click pisze:

w gazecie zMetra miala czolowke
i sporoa rozmowe na stronach sportowych

Nie do wiary! W czołówkach jeżdżą? :)

Data: 2009-07-14 11:57:57
Autor: Jan Srzednicki
ME MTB
On 2009-07-14, dobrov wrote:
click pisze:

w gazecie zMetra miala czolowke
i sporoa rozmowe na stronach sportowych

Nie do wiary! W czołówkach jeżdżą? :)

Chodziło o zderzenie czołowe z metrem wyprzedzającym na gazetę.. Zaś
impet zderzenia wyrzucił ją w nieciekawą okolicę, pełną grup sportowej
młodzieży. Nie dość, że wypadek, to jeszcze jedna z grup chciała z nią
"porozmawiać".

:)

ME MTB