ME2009: Polska-Bulgaria

Data: 2009-09-07 11:09:06
Autor: Leszczur
ME2009: Polska-Bulgaria
Musze sie przyznac, ze juz dawno nie ogladalem meczu polskiej
reprezentacji po ktorym czulbym sie naprawde dobrze. Nie wiem jak
slaba jest Bulgaria, ale mniejsza z tym - grunt, ze nasi pokazali cos
w rodzaju dyscypliny na boisku.
Poza przestojem w III i na poczatku IV kwarty - bylo nawet niezle.
Mimo, ze dalej nie wierze w historie o Lampe jako jednym z najlepszych
silnych skrzydlowych Europy, to musze przyznac, ze nie jest juz takim
leszczem jakim go pamietalem sprzed kilku lat.
Gortat zagral znakomicie, a w duecie z Mackiem gdy przykladali sie w
obronie stanowili mur nie do przejscia.
W kilkunastu akcjach w pierwszej polowie widac bylo jak rozgrywajacy
Bulgarii nie decydowali sie na wjazd pomimo zgubienia swojego
obroncy.
Logan - bardzo ladnie w ataku. Nie tylko rzucal ale i dzielil sie
pilka. Oczywiscie zaliczyl kilka glupich strat, ale mysle, ze mozna mu
to wybaczyc. BTW Koszarek i Logan - 16 asyst? Wow.
Co poza tym? Gra nam ewidentnie szla, gdy wyprowadzalismy szybkie
ataki po stracie kosza. W pozycyjnym bylo juz roznie i cale szczescie
ze trafialismy za trzy. To truizm, ale rozciaganie obrony sie oplaca i
w kilku akcjach bodaj II i II kwarty dzieki temu zdobywalismy punkty,
gdy Bulgarzy zaczynali sie rozpędzać.
W sumie jestem zadowolony i z gry i z tego, ze ogladalem ten mecz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-07 23:44:42
Autor: Pawel Grzeda
ME2009: Polska-Bulgaria
Leszczur pisze:
[...]

Bulgaria mimo kilku nazwisk to raczej slaby przeciwnik. Cala gre opierali na slabosci w obronie Ignerskiego i pick'n'rollu Stojkowa z Evtimovem. Do tego wlaczyl sie jeszcze ichniejszy Logan. Zdecydowanie ponizej oczekiwan zagral Videnow. No i jeden z blizniakow, ale ten to mial akurat duzo szczescia pod tablica (to sie nazywa chyba nazywa garbage player).

Tak naprawde ten mecz trzeba bylo wygrac i mial on pokazac na co stac nasza reprezentacje. Cieszy, ze wygralismy z zespolem, ktory gral duzo pod kosz bo jutro i pojutrze to wlasnie tam sie wszystko rozegra. Co wydaje sie byc smieszne moze sie okazac, ze nasz obwod zrobi roznice.

Ktos w ogole planuje sie pojawic w Ludowej?

pozdr
PG

Data: 2009-09-07 22:47:16
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 7 Wrz, 23:44, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
[...]

Nie zrobi. Po zobaczeniu wczorajszego meczu Turcji z Litwą nie mam
watpliwości ze wyjdziemy z grupy na trzecim miejscu. Po pierwsze mecz
byl znakomity - oba kluby gral potwornie szybki _oraz_ potwornie
dokladny basket. Mnostwo ruchu w atatku i bardzo aktywna obrona.
Poziom dyscypliny do jakiego my mozemy tylko aspirowac. Cale szczescie
ze najpierw widzialem naszych, bo gdyby bylo odwrotnie to mecz zapewne
nie chwalilbym naszych az tak bardzo ;-)
W zasadzie nasza jedyna szansa lezy w tym, ze mecz z Turkami byl
bardzo wyczerpujacy i Litwini nie wytrzymaja fizycznie, ale moze
lepiej nie nastawiajmy sie na to - ostatecznie dla nich to tez jest
walka o wszystko.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 01:48:04
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
A ja dodatam od siebie tylko tyle ze Polacy grali piatka graczy,
Katzurin musi odpuscic jakis mecz zeby chlopaki odsykali sily po 3 dni
pod rzad grac po 35minut sie nie da. Ale coz chodzilo o wygranie z
Bulgarami  i cel osiagniety;)

Data: 2009-09-08 03:13:07
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 10:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

No zalamac sie mozna z tymi imprezami.
Koszykowka w TVP Sport i TVP2 leci od 16:30 do nocy.
Siatkowka na Polsacie - to samo.
Do tego wlasnie trwa US Open...
Klęska urodzaju.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 03:18:47
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 12:13, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> Bulgarami  i cel osiagniety;)

No zalamac sie mozna z tymi imprezami.
Koszykowka w TVP Sport i TVP2 leci od 16:30 do nocy.

A nad wszystkimi kroluje NENAD KRSTIC !!!!!!!!!!

Data: 2009-09-08 03:51:54
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 12:18, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Do tego wlasnie trwa US Open...
> Klęska urodzaju.

A nad wszystkimi kroluje NENAD KRSTIC !!!!!!!!!!

Czyli bierzesz fgo w drafcie?

Data: 2009-09-08 03:58:56
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 12:51, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A nad wszystkimi kroluje NENAD KRSTIC !!!!!!!!!!

Czyli bierzesz fgo w drafcie?

Pojawil sie w moim excelu, M.Gasol oddalil sie od niego bezpowrotnie

Data: 2009-09-08 05:00:17
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 12:58, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Czyli bierzesz fgo w drafcie?

Pojawil sie w moim excelu, M.Gasol oddalil sie od niego bezpowrotnie

I dobrze - Striker i tak go zatrzyma :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 14:07:16
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
L'e-szczur pisze:
[...]

Dobry kawal :-)

Rozumiem podchody psychologiczne, ale to cos tak ciezkiego gatunkowo, jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D

Pozdr

Data: 2009-09-08 05:12:57
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 14:07, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> I dobrze - Striker i tak go zatrzyma :-)

Dobry kawal :-)

Rozumiem podchody psychologiczne, ale to cos tak ciezkiego gatunkowo,
jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D

Kirilenke moze nie, ale zmaczuje Krstica.
Mialem dzis jechac na Hiszpanow ale pojade chyba na Serbie zobaczyc
jeszcze raz Krstica;)

Data: 2009-09-08 14:39:06
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
Rozumiem podchody psychologiczne, ale to cos tak ciezkiego gatunkowo,
jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D

A po co mu Krstic?
Bedzie miec Boozera, wiec limit na nieblokujacych centrow ma wyczerpany :-)

Pozdr

Data: 2009-09-08 05:57:55
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 14:39, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

A po co mu Krstic?
Bedzie miec Boozera, wiec limit na nieblokujacych centrow ma wyczerpany :-)

Boozer  na Pf a na C kupi Boguta Krsitca i Cambego:)

Data: 2009-09-08 15:26:17
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D
A po co mu Krstic?
Bedzie miec Boozera, wiec limit na nieblokujacych centrow ma wyczerpany :-)

Boozer  na Pf a na C kupi Boguta Krsitca i Cambego:)

Camby? A po co mu ten stloczony zlamas??
A Boguta zmaczuje L'e :-)

Przeca juz puszcza zaslony dymne na plecy Australijczyka :-)

Pozdr

Data: 2009-09-08 23:49:00
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 15:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Boozer  na Pf a na C kupi Boguta Krsitca i Cambego:)

Camby? A po co mu ten stloczony zlamas??

Oooo - to juz widzimy kto sie napala na tego stloczonego zlamasa ;-)

A Boguta zmaczuje L'e :-)

A pewnie. Bynuma tez. Wiec windujcie ceny do bolu :-)

Przeca juz puszcza zaslony dymne na plecy Australijczyka :-)

Nie zaslony dymne, a rzetelne plotki :-)
Nie pamietam wysokiego, za ktorym kontuzja plecow nie ciagnelaby sie
latami. Pewnie, ze nie musi to od razu oznaczac slabej gry, ale nalezy
sie liczyc z przestojami w trakcie sezonu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 08:54:58
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
Camby? A po co mu ten stloczony zlamas??

Oooo - to juz widzimy kto sie napala na tego stloczonego zlamasa ;-)

Naturalnie.
Stloczonych zlamasow nigdy u mnie za wiele!

Jeszcze sobie musze ze trzech wymyslec... Masz jakies pomysly?

A Boguta zmaczuje L'e :-)

A pewnie. Bynuma tez. Wiec windujcie ceny do bolu :-)

O, wlasnie.
Bynum.
Kolejny stloczony zlamas. Nieglupie :-)

[...]

Spoko, i tak go zmaczujesz :-)

Pozdr

Data: 2009-09-09 00:14:25
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 08:54, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Oooo - to juz widzimy kto sie napala na tego stloczonego zlamasa ;-)

Naturalnie. Stloczonych zlamasow nigdy u mnie za wiele!

Albercik - ta strategia raz zadzialala i wystarczy. ;-)

Jeszcze sobie musze ze trzech wymyslec... Masz jakies pomysly?

A prosze bardzo. Trzej Muszkieterowie: Miles, Livingston i Webster :-)

> A pewnie. Bynuma tez. Wiec windujcie ceny do bolu :-)

O, wlasnie. Bynum.
Kolejny stloczony zlamas. Nieglupie :-)

Yup. Zaczynam nakrecac spirale hypu :-)
Mam jeszcze Thompsopna - to dopiero bedzie wymiatacz! Lepszy niz
Randolph!

> Nie pamietam wysokiego, za ktorym kontuzja plecow nie ciagnelaby sie
> latami. Pewnie, ze nie musi to od razu oznaczac slabej gry, ale nalezy
> sie liczyc z przestojami w trakcie sezonu.

Spoko, i tak go zmaczujesz :-)

Mozliwe. Nie bede sie wydurnial twierdzac, ze kisilem RFA na lawce
przez pol sezonu, bo taki jestem milosierny, a oni inaczej byliby bez
klubu. Ale na szczescie tutaj rownie wiele zalezy od Was, wiec dobrze
kombinujcie a nikogo nie bede maczowal. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 09:28:33
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
[...]

A gdzie tam... Tamci nie byli stloczeni.

Jeszcze sobie musze ze trzech wymyslec... Masz jakies pomysly?

A prosze bardzo. Trzej Muszkieterowie: Miles, Livingston i Webster :-)

Nie. Tych nie chce.
Butlera sobie wezme. I zlamas, i stloczony :-)
i Branda moze :-)

[...]

Noo, i Brewera.
Drogie beda te Twoje chlopaki :-)

[...]

Eeeech, przynajmniej ja w tym roku ze swoimi nie mam takich problemow...
Jedyny plus, gdyby na upartego plusow szukac :D

Pozdr

Data: 2009-09-09 00:42:38
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 09:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A prosze bardzo. Trzej Muszkieterowie: Miles, Livingston i Webster :-)

Nie. Tych nie chce.

Nie masz wyjscia. Chciales zeby Ci podrzucic pomysl? No to teraz zyj z
konsekwencjami ;-)

Butlera sobie wezme. I zlamas, i stloczony :-)
i Branda moze :-)

Mysle, ze przy Brandzie Bartek bedzie mocno protestowal.

> Yup. Zaczynam nakrecac spirale hypu :-)
> Mam jeszcze Thompsopna - to dopiero bedzie wymiatacz! Lepszy niz
> Randolph!

Noo, i Brewera. Drogie beda te Twoje chlopaki :-)

No wiesz - oszczedzalo sie przez caly sezon to sie teraz ma :-)))

> [...]

Eeeech, przynajmniej ja w tym roku ze swoimi nie mam takich problemow...
Jedyny plus, gdyby na upartego plusow szukac :D

To nie kipujesz KG? ;-)
BTW wedlug plotek na dzis wychodzi mi, ze bedziemy mieli 25 kiperow. 5
GM'ow zatrzyma maksymalna ilosc zawodnikow, a tylko jeden moze nie
zatrzymac nikogo. Rok temu mielismy 30 kiperow i 2/3 ligi zatrzymalo 3
zawodnikow. Ciekawe.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 23:27:07
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

GM'ow zatrzyma maksymalna ilosc zawodnikow, a tylko jeden moze nie
zatrzymac nikogo. Rok temu mielismy 30 kiperow i 2/3 ligi zatrzymalo 3

To efekt rosnacych pensji? Czy dawniej bylo wiecej steali?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 00:36:52
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 23:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> zawodnikow. Ciekawe.

To efekt rosnacych pensji? Czy dawniej bylo wiecej steali?

Po pierwsze uwazam, ze sensownych kiperow jest moze polowa tego co
zatrzymamy.
Zapewne na decyzje ma wplyw wzrost cen w rundach IV i dalszych, ale
pewnie takze doswiadczenie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-10 21:54:23
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria

> To efekt rosnacych pensji? Czy dawniej bylo wiecej steali?

Po pierwsze uwazam, ze sensownych kiperow jest moze polowa tego co
zatrzymamy.

Juz zaczales trash-talking? Wczesnie w tym roku ;-) I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 22:30:20
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

Przeciez pisal - Garcia :-)

Pozdr

Data: 2009-09-10 22:36:06
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

Przeciez pisal - Garcia :-)

No dobra, to jeden, wiec zostalo jeszcze 11-14.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 23:06:30
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 10 Wrz, 21:54, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Po pierwsze uwazam, ze sensownych kiperow jest moze polowa tego co
> zatrzymamy.

Juz zaczales trash-talking? Wczesnie w tym roku ;-)

No cos Ty? Ja juz przemycam niecne idee od kilku miesiecy ;-)

I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

A chociazby Mayo. Tyrus. Gay. Gasol. Boozer. Etc, etc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-11 08:58:29
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

A chociazby Mayo. Tyrus. Gay. Gasol. Boozer. Etc, etc.

Oden, Arenas :-)...

Pozdr

Data: 2009-09-11 00:32:46
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 11 Wrz, 08:58, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A chociazby Mayo. Tyrus. Gay. Gasol. Boozer. Etc, etc.

Oden, Arenas :-)...

Oczywistych kandydatow przeciez sami znacie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-11 09:42:04
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
L'e-szczur pisze:
[...]

Jak rozumiem, wiLQ sie zlenil i pytal o komplet :-)

Pozdr

Data: 2009-09-12 15:38:19
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria

Jak rozumiem, wiLQ sie zlenil i pytal o komplet :-)

I wciaz o niego pytam. A L'eszczur w "Etc, etc." ukryl najciekawsza czesc odpowiedzi
wymieniajac tylko graczy z istotnymi zmianami w druzynie / zdrowiu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-08 07:19:40
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
L'e-szczur pisze:

> I dobrze - Striker i tak go zatrzyma :-)

Dobry kawal :-)

Zaden kawal. Juz dawno doszedlem do wniosku, ze nie rozumiem strategii
Strikera i im bardziej cos wydaje mi sie logiczne tym mniejsza jest
szansa, ze Striker tak postapi. W przypadku Gasola poszedlem wedlug
odwroconej logiki i zastosowalem wylacznie kryteria progu cenowego
wieku zawodnika.

Rozumiem podchody psychologiczne, ale to cos tak ciezkiego gatunkowo,
jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D

Podchody psychologiczne na forum publicznym gdzie kazdy moglby mnie
zdemaskowac? Myslisz, ze nie biore tego pod uwage? A moze teraz znowu
blefuję? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

P.S. W koncu zostal stworzony film z draftu. AVI'k wazy dobre 4.5GB

Data: 2009-09-08 14:14:31
Autor: Striker
ME2009: Polska-Bulgaria

> [...]

szansa, ze Striker tak postapi. W przypadku Gasola poszedlem wedlug
odwroconej logiki i zastosowalem wylacznie kryteria progu cenowego

hmm, moja cala strategia opiera sie na tym, by byla dla Ciebie jak
najbardziej zaskakujaca. Wiec moze tym razem zakipuje tych najbardziej
prawdopodobnych? :>

pozdr.
Striker

Data: 2009-09-08 23:07:07
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 23:14, Striker <sammyjenki...@yahoo.com> wrote:

> [...]

hmm, moja cala strategia opiera sie na tym, by byla dla Ciebie jak
najbardziej zaskakujaca. Wiec moze tym razem zakipuje tych najbardziej

Psiokreffff!!!! No to mnie teraz zaskoczyles ;-)
Ale wiesz co by mnie najbardziej zaskoczylo? Gdybys zaplacil za Koba
20M$ ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 08:19:27
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
[...]

Nie da rady.
Przeca Bartek Kobosa kipuje :-)

Ale 8 baniek za Minga byloby juz swego rodzaju niespodzianka...

Pozdr

Data: 2009-09-08 23:44:37
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 08:19, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Psiokreffff!!!! No to mnie teraz zaskoczyles ;-)
> Ale wiesz co by mnie najbardziej zaskoczylo? Gdybys zaplacil za Koba
> [...]

I dobrze. Bo to chyba jedyny sposob na to, zebym znowu nie umoczyl w
nim polowy kasy ;-)

Ale 8 baniek za Minga byloby juz swego rodzaju niespodzianka...

Albo lepiej 8M$ za Jarrona Collinsa. Tu bym chyba spadl z krzesła.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 22:37:06
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Czyli bierzesz fgo w drafcie?

Pojawil sie w moim excelu,

A dlaczego w nim nie byl?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 00:14:48
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 22:37, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Pojawil sie w moim excelu,

A dlaczego w nim nie byl?

Jakos mialem na celowniku co najmniej 20 bardziej pasujacych mi
centrow.

Data: 2009-09-08 18:14:44
Autor: Budzik
ME2009: Polska-Bulgaria
Użytkownik L'e-szczur leszczur@acn.waw.pl ...

nasz obwod zrobi roznice.

[...]

to teraz trzeba poudawac psa i odszczekac :)))

Data: 2009-09-08 11:34:58
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 20:14, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
> [...]
> walka o wszystko.

to teraz trzeba poudawac psa i odszczekac :)))

HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

W dniu dzisiejszym zakochalem sie w Ignerskim. Tak jak jeden facet
hetero moze sie zakochac w innym.
Cos pieknego. 3 trojki w ciagu 60 sekund? Wow.

Gortat zebral chyba ze 20 pilek.
Ale z Turcją juz nie mamy szans. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 06:21:08
Autor: Budzik
ME2009: Polska-Bulgaria
Osobnik posiadający mail leszczur@acn.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> walka o wszystko.

to teraz trzeba poudawac psa i odszczekac :)))

ma chłopak jaja! :)

W dniu dzisiejszym zakochalem sie w Ignerskim. Tak jak jeden facet
hetero moze sie zakochac w innym.
Cos pieknego. 3 trojki w ciagu 60 sekund? Wow.

prawda, az nie wierzyłem, ze to wpada.
Niewatpliwie dobił Litwinów.
Ale wyprowadzanie piłki przy pressingu na całym musza jeszce dopracowac.

No i jeszcze jedna watpliwosc - jak zostało 2 minuty do konca - lepiej grac akcje 24 sekundy i nie trafic czy 15 sekund i zdobyc kosza?

Gortat zebral chyba ze 20 pilek.
Ale z Turcją juz nie mamy szans. :-)

Tak trzymaj!

"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

Data: 2009-09-08 23:43:07
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 08:21, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:

> HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
> HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
> HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

ma chłopak jaja! :)

Stary, zebys widzial jak wyłem w czasie meczu! Myslalem, ze sasiedzi
zadzwonia na policje, bo ktos morduje jakiegos biednego czworonoga.
NIGDY nie mialem tylu emocji ogladajac mecz koszykowki naszej
reprezentacji.

> [...]

Niewatpliwie dobił Litwinów.
Ale wyprowadzanie piłki przy pressingu na całym musza jeszce dopracowac.

Litwa robila jedna ciekawa rzecz - pressing wysokimi. Dobra - to nie
sztuka byc wyzszym od Logana, ale mimo wszystko. Nie rozumiem czemu
Gortat dostajac pilke dwa metry od linii srodkowej nagle dostaje
olowianych butow i nie jest w stanie jej przejsc mimo, ze nikt go nie
napiera.

No i jeszcze jedna watpliwosc - jak zostało 2 minuty do konca - lepiej grac
akcje 24 sekundy i nie trafic czy 15 sekund i zdobyc kosza?

Zalezy od tego jak przeciwnik jest dobry w trojkach :-) Poza tym byla
taka akcja w ktorej rzucalismy 3 czy 4 razy i nikt nie mogl trafic. W
koncu Gortat zlapal pilke gdzies przy osobistych i zamiast ja oddac na
obwod - oddal rzut. Oczywiscie nie trafil, Litwini zebrali i zdobyli
punkty.

> Gortat zebral chyba ze 20 pilek.
> Ale z Turcją juz nie mamy szans. :-)

Tak trzymaj!

No ba!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 07:51:11
Autor: Budzik
ME2009: Polska-Bulgaria
[...]

dokładnie chodzi mi o konsekwencję.
Jezeli mamy sytuacje w ktorej rozgrywajek wchodzi pod kosz bez obroncy a pod koszem jest jeden nasz i jeden ich i mimo wszystko wybiega na srodek zeby zaoszczedzic 10 sekund to ok, ale w takim układzie Gortat po zbiorce równiez oddaje na obwód i gramy kolejne 24 a nie dobija. Albo rybka albo...

"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
książki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard

Data: 2009-09-09 22:36:57
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

(Post byl pisany tuz po meczu, ale z przyczyn technicznych repostuje go
dopiero teraz...)

Musze sie przyznac, ze juz dawno nie ogladalem meczu polskiej
reprezentacji po ktorym czulbym sie naprawde dobrze.

Alez niewiele Ci potrzeba do szczescia ;-)

Nie wiem jak
slaba jest Bulgaria, ale mniejsza z tym - grunt, ze nasi pokazali cos
w rodzaju dyscypliny na boisku.

Jak to mniejsza z tym? Toz to kluczowa sprawa.
Tym bardziej, ze w tym meczu mielismy spora przewage wzrostu.
Wg mnie jesli tak beda grali z mocniejszymi druzynami to przegraja.

Poza przestojem w III i na poczatku IV kwarty - bylo nawet niezle.

To bylo niepokojace, ze nie odjechali tylko prawie dali sie zlapac.

Mimo, ze dalej nie wierze w historie o Lampe jako jednym z najlepszych
silnych skrzydlowych Europy, to musze przyznac, ze nie jest juz takim
leszczem jakim go pamietalem sprzed kilku lat.

IMHO przede wszystkim nie gral jak PF tylko jak SF.
A tak do NBA sie raczej nie zalapie - za wolny w obronie na ta pozycje.

Gortat zagral znakomicie,

MVP meczu i jedyny, ktory zaslugiwal na najwyzsza note.
Bez niego by lezeli i kwiczeli. BTW, dlaczego nie gral Wojcik? Bo ten
brak odpoczynku dla Gortata mnie zdziwil skoro mecze sa codziennie.

Logan - bardzo ladnie w ataku. Nie tylko rzucal ale i dzielil sie
pilka. Oczywiscie zaliczyl kilka glupich strat, ale mysle, ze mozna mu
to wybaczyc.

Mam klasyczne mieszane uczucia. Miewal akcje gdy przechodzilo mi przez
glowe "jak juz sciagamy obcokrajowca to dlaczego akurat leszcza?", ale z
drugiej nie da sie ukryc, ze jest szybki [i niech czesciej wjezdza na
kosz!] oraz gdy zszedl z boiska zaczela sie straszna padaka, wiec moze
rzeczywiscie mamy taka dziure na PG, ze jest potrzebny.

Zobaczymy jutro z bardziej wymagajacym przeciwnikiem jak to bedzie
wygladalo.

Co poza tym? Gra nam ewidentnie szla, gdy wyprowadzalismy szybkie
ataki po stracie kosza. W pozycyjnym bylo juz roznie i cale szczescie
ze trafialismy za trzy.

No cos Ty? Latwiej sie gra z kontry niz gdy obrona jest ustawiona? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 00:43:26
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 22:36, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Musze sie przyznac, ze juz dawno nie ogladalem meczu polskiej
> reprezentacji po ktorym czulbym sie naprawde dobrze.

Alez niewiele Ci potrzeba do szczescia ;-)

Prosty ze mnie czlowiek.

> Nie wiem jak slaba jest Bulgaria, ale mniejsza z tym - grunt, ze nasi pokazali cos
> w rodzaju dyscypliny na boisku.

Jak to mniejsza z tym? Toz to kluczowa sprawa.

Moja niewiedza na temat Bulgarii jest nieistotna.

Tym bardziej, ze w tym meczu mielismy spora przewage wzrostu.
Wg mnie jesli tak beda grali z mocniejszymi druzynami to przegraja.

Litwa podobno jest mocna.

> Poza przestojem w III i na poczatku IV kwarty - bylo nawet niezle.

To bylo niepokojace, ze nie odjechali tylko prawie dali sie zlapac.

Ale to typowe dla nas - tracimy koncentracje i wszystko zaczyna sie
sypac. Stad mowilem o czyms w rodzaju dyscypliny, a nie o zelaznej
dyscyplinie.

> [...]
> leszczem jakim go pamietalem sprzed kilku lat.

IMHO przede wszystkim nie gral jak PF tylko jak SF.

Nie wiem - nie ogladam Euroligi.

A tak do NBA sie raczej nie zalapie - za wolny w obronie na ta pozycje.

Za wolny na SF, ale moze w granicach normy na PF.

> Gortat zagral znakomicie,

MVP meczu i jedyny, ktory zaslugiwal na najwyzsza note.
Bez niego by lezeli i kwiczeli. BTW, dlaczego nie gral Wojcik?

Kontuzja miesnia lydki.

Bo ten brak odpoczynku dla Gortata mnie zdziwil skoro mecze sa codziennie..

Akurat w to, ze nie odpoczywal w meczu o wszystko wcale mnie nie
dziwi.

> [...]
> ze trafialismy za trzy.

No cos Ty? Latwiej sie gra z kontry niz gdy obrona jest ustawiona? ;-)

Zalezy gdzie masz najwieksze atuty w drużynie. Jezeli masz 3
Zachariaszy Randolphow to latwiej bedzie Ci sie gralo w HCA niz fast
breakiem.
Raczej chcialem zwrocic uwage na to, ze szybka pilka jest nasza
bronią, po którą sięgamy czesto i skutecznie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-10 15:46:17
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria

> Jak to mniejsza z tym? Toz to kluczowa sprawa.

Moja niewiedza na temat Bulgarii jest nieistotna.

Tak, ale ich jakosc okazala sie bardzo istotna. Przy pierwszym
wymagajacym przeciwniku wszystko sie rozsypalo koncertowo.

> Bo ten brak odpoczynku dla Gortata mnie zdziwil skoro mecze sa codziennie..

Akurat w to, ze nie odpoczywal w meczu o wszystko wcale mnie nie
dziwi.

Nawet przy prowadzeniu gdy jest malo czasu do konca itp? Wg mnie trener
za mocno oral Gortatem co byc moze odbilo sie na nim w meczu z Turcja.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-11 00:37:40
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 10 Wrz, 15:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Moja niewiedza na temat Bulgarii jest nieistotna.

Tak, ale ich jakosc okazala sie bardzo istotna. Przy pierwszym
wymagajacym przeciwniku wszystko sie rozsypalo koncertowo.

Wedlug Ciebie Litwa nie byla wymagajacym przeciwnikiem???

> [...]

Nawet przy prowadzeniu gdy jest malo czasu do konca itp? Wg mnie trener
za mocno oral Gortatem co byc moze odbilo sie na nim w meczu z Turcja.

Mozliwe. Ale patrzac na to z punktu widzenia celu IMO zrobil dobrze.
Bo celem pierwotnym w stosunku do wyjscia z grupy bez porazki, jest
wyjscie z grupy w ogole.
Dlatego mecz z Bulgaria byl istotniejszy dla losow naszej druzyny niz
mecz z Turcją.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-12 15:41:41
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria

> Tak, ale ich jakosc okazala sie bardzo istotna. Przy pierwszym
> wymagajacym przeciwniku wszystko sie rozsypalo koncertowo.

Wedlug Ciebie Litwa nie byla wymagajacym przeciwnikiem???

Przed meczem spodziewalem sie, ze beda, ale glownie dlatego, ze nie
siedze w temacie i wciaz jada u mnie na dobrej opinii z lat poprzednich.
A przeciez zagrali w tym meczu slabo.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-12 08:06:34
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 12 Wrz, 15:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Przed meczem spodziewalem sie, ze beda, ale glownie dlatego, ze nie
siedze w temacie i wciaz jada u mnie na dobrej opinii z lat poprzednich.

Czyli tak - jak my gramy słabo to przez przeciwnika. Gdy nasz
przeciwnik gra słabo to przez to że jest słaby. :-)
Mecz Turcja-Litwa był bardzo wyrównany i na wysokim poziomie. Litwa
przegrała, ale po walce.

Pozdro

L'e-szczur

ME2009: Polska-Bulgaria