ME2009: Polska-Bulgaria

Data: 2009-09-07 23:44:42
Autor: Pawel Grzeda
ME2009: Polska-Bulgaria
Leszczur pisze:
Musze sie przyznac, ze juz dawno nie ogladalem meczu polskiej
reprezentacji po ktorym czulbym sie naprawde dobrze. Nie wiem jak
slaba jest Bulgaria, ale mniejsza z tym - grunt, ze nasi pokazali cos
w rodzaju dyscypliny na boisku.
Poza przestojem w III i na poczatku IV kwarty - bylo nawet niezle.
Mimo, ze dalej nie wierze w historie o Lampe jako jednym z najlepszych
silnych skrzydlowych Europy, to musze przyznac, ze nie jest juz takim
leszczem jakim go pamietalem sprzed kilku lat.
Gortat zagral znakomicie, a w duecie z Mackiem gdy przykladali sie w
obronie stanowili mur nie do przejscia.
W kilkunastu akcjach w pierwszej polowie widac bylo jak rozgrywajacy
Bulgarii nie decydowali sie na wjazd pomimo zgubienia swojego
obroncy.
Logan - bardzo ladnie w ataku. Nie tylko rzucal ale i dzielil sie
pilka. Oczywiscie zaliczyl kilka glupich strat, ale mysle, ze mozna mu
to wybaczyc. BTW Koszarek i Logan - 16 asyst? Wow.
Co poza tym? Gra nam ewidentnie szla, gdy wyprowadzalismy szybkie
ataki po stracie kosza. W pozycyjnym bylo juz roznie i cale szczescie
ze trafialismy za trzy. To truizm, ale rozciaganie obrony sie oplaca i
w kilku akcjach bodaj II i II kwarty dzieki temu zdobywalismy punkty,
gdy Bulgarzy zaczynali sie rozpędzać.
W sumie jestem zadowolony i z gry i z tego, ze ogladalem ten mecz.

Bulgaria mimo kilku nazwisk to raczej slaby przeciwnik. Cala gre opierali na slabosci w obronie Ignerskiego i pick'n'rollu Stojkowa z Evtimovem. Do tego wlaczyl sie jeszcze ichniejszy Logan. Zdecydowanie ponizej oczekiwan zagral Videnow. No i jeden z blizniakow, ale ten to mial akurat duzo szczescia pod tablica (to sie nazywa chyba nazywa garbage player).

Tak naprawde ten mecz trzeba bylo wygrac i mial on pokazac na co stac nasza reprezentacje. Cieszy, ze wygralismy z zespolem, ktory gral duzo pod kosz bo jutro i pojutrze to wlasnie tam sie wszystko rozegra. Co wydaje sie byc smieszne moze sie okazac, ze nasz obwod zrobi roznice.

Ktos w ogole planuje sie pojawic w Ludowej?

pozdr
PG

Data: 2009-09-07 22:47:16
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 7 Wrz, 23:44, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
[...]

Nie zrobi. Po zobaczeniu wczorajszego meczu Turcji z Litwą nie mam
watpliwości ze wyjdziemy z grupy na trzecim miejscu. Po pierwsze mecz
byl znakomity - oba kluby gral potwornie szybki _oraz_ potwornie
dokladny basket. Mnostwo ruchu w atatku i bardzo aktywna obrona.
Poziom dyscypliny do jakiego my mozemy tylko aspirowac. Cale szczescie
ze najpierw widzialem naszych, bo gdyby bylo odwrotnie to mecz zapewne
nie chwalilbym naszych az tak bardzo ;-)
W zasadzie nasza jedyna szansa lezy w tym, ze mecz z Turkami byl
bardzo wyczerpujacy i Litwini nie wytrzymaja fizycznie, ale moze
lepiej nie nastawiajmy sie na to - ostatecznie dla nich to tez jest
walka o wszystko.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 01:48:04
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
A ja dodatam od siebie tylko tyle ze Polacy grali piatka graczy,
Katzurin musi odpuscic jakis mecz zeby chlopaki odsykali sily po 3 dni
pod rzad grac po 35minut sie nie da. Ale coz chodzilo o wygranie z
Bulgarami  i cel osiagniety;)

Data: 2009-09-08 03:13:07
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 10:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

No zalamac sie mozna z tymi imprezami.
Koszykowka w TVP Sport i TVP2 leci od 16:30 do nocy.
Siatkowka na Polsacie - to samo.
Do tego wlasnie trwa US Open...
Klęska urodzaju.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 03:18:47
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 12:13, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> Bulgarami  i cel osiagniety;)

No zalamac sie mozna z tymi imprezami.
Koszykowka w TVP Sport i TVP2 leci od 16:30 do nocy.

A nad wszystkimi kroluje NENAD KRSTIC !!!!!!!!!!

Data: 2009-09-08 03:51:54
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 12:18, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Do tego wlasnie trwa US Open...
> Klęska urodzaju.

A nad wszystkimi kroluje NENAD KRSTIC !!!!!!!!!!

Czyli bierzesz fgo w drafcie?

Data: 2009-09-08 03:58:56
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 12:51, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A nad wszystkimi kroluje NENAD KRSTIC !!!!!!!!!!

Czyli bierzesz fgo w drafcie?

Pojawil sie w moim excelu, M.Gasol oddalil sie od niego bezpowrotnie

Data: 2009-09-08 05:00:17
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 12:58, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Czyli bierzesz fgo w drafcie?

Pojawil sie w moim excelu, M.Gasol oddalil sie od niego bezpowrotnie

I dobrze - Striker i tak go zatrzyma :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-08 14:07:16
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
L'e-szczur pisze:
[...]

Dobry kawal :-)

Rozumiem podchody psychologiczne, ale to cos tak ciezkiego gatunkowo, jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D

Pozdr

Data: 2009-09-08 05:12:57
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 14:07, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> I dobrze - Striker i tak go zatrzyma :-)

Dobry kawal :-)

Rozumiem podchody psychologiczne, ale to cos tak ciezkiego gatunkowo,
jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D

Kirilenke moze nie, ale zmaczuje Krstica.
Mialem dzis jechac na Hiszpanow ale pojade chyba na Serbie zobaczyc
jeszcze raz Krstica;)

Data: 2009-09-08 14:39:06
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
Rozumiem podchody psychologiczne, ale to cos tak ciezkiego gatunkowo,
jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D

A po co mu Krstic?
Bedzie miec Boozera, wiec limit na nieblokujacych centrow ma wyczerpany :-)

Pozdr

Data: 2009-09-08 05:57:55
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 14:39, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

A po co mu Krstic?
Bedzie miec Boozera, wiec limit na nieblokujacych centrow ma wyczerpany :-)

Boozer  na Pf a na C kupi Boguta Krsitca i Cambego:)

Data: 2009-09-08 15:26:17
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D
A po co mu Krstic?
Bedzie miec Boozera, wiec limit na nieblokujacych centrow ma wyczerpany :-)

Boozer  na Pf a na C kupi Boguta Krsitca i Cambego:)

Camby? A po co mu ten stloczony zlamas??
A Boguta zmaczuje L'e :-)

Przeca juz puszcza zaslony dymne na plecy Australijczyka :-)

Pozdr

Data: 2009-09-08 23:49:00
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 15:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Boozer  na Pf a na C kupi Boguta Krsitca i Cambego:)

Camby? A po co mu ten stloczony zlamas??

Oooo - to juz widzimy kto sie napala na tego stloczonego zlamasa ;-)

A Boguta zmaczuje L'e :-)

A pewnie. Bynuma tez. Wiec windujcie ceny do bolu :-)

Przeca juz puszcza zaslony dymne na plecy Australijczyka :-)

Nie zaslony dymne, a rzetelne plotki :-)
Nie pamietam wysokiego, za ktorym kontuzja plecow nie ciagnelaby sie
latami. Pewnie, ze nie musi to od razu oznaczac slabej gry, ale nalezy
sie liczyc z przestojami w trakcie sezonu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 08:54:58
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
Camby? A po co mu ten stloczony zlamas??

Oooo - to juz widzimy kto sie napala na tego stloczonego zlamasa ;-)

Naturalnie.
Stloczonych zlamasow nigdy u mnie za wiele!

Jeszcze sobie musze ze trzech wymyslec... Masz jakies pomysly?

A Boguta zmaczuje L'e :-)

A pewnie. Bynuma tez. Wiec windujcie ceny do bolu :-)

O, wlasnie.
Bynum.
Kolejny stloczony zlamas. Nieglupie :-)

[...]

Spoko, i tak go zmaczujesz :-)

Pozdr

Data: 2009-09-09 00:14:25
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 08:54, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Oooo - to juz widzimy kto sie napala na tego stloczonego zlamasa ;-)

Naturalnie. Stloczonych zlamasow nigdy u mnie za wiele!

Albercik - ta strategia raz zadzialala i wystarczy. ;-)

Jeszcze sobie musze ze trzech wymyslec... Masz jakies pomysly?

A prosze bardzo. Trzej Muszkieterowie: Miles, Livingston i Webster :-)

> A pewnie. Bynuma tez. Wiec windujcie ceny do bolu :-)

O, wlasnie. Bynum.
Kolejny stloczony zlamas. Nieglupie :-)

Yup. Zaczynam nakrecac spirale hypu :-)
Mam jeszcze Thompsopna - to dopiero bedzie wymiatacz! Lepszy niz
Randolph!

> Nie pamietam wysokiego, za ktorym kontuzja plecow nie ciagnelaby sie
> latami. Pewnie, ze nie musi to od razu oznaczac slabej gry, ale nalezy
> sie liczyc z przestojami w trakcie sezonu.

Spoko, i tak go zmaczujesz :-)

Mozliwe. Nie bede sie wydurnial twierdzac, ze kisilem RFA na lawce
przez pol sezonu, bo taki jestem milosierny, a oni inaczej byliby bez
klubu. Ale na szczescie tutaj rownie wiele zalezy od Was, wiec dobrze
kombinujcie a nikogo nie bede maczowal. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 09:28:33
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
[...]

A gdzie tam... Tamci nie byli stloczeni.

Jeszcze sobie musze ze trzech wymyslec... Masz jakies pomysly?

A prosze bardzo. Trzej Muszkieterowie: Miles, Livingston i Webster :-)

Nie. Tych nie chce.
Butlera sobie wezme. I zlamas, i stloczony :-)
i Branda moze :-)

[...]

Noo, i Brewera.
Drogie beda te Twoje chlopaki :-)

[...]

Eeeech, przynajmniej ja w tym roku ze swoimi nie mam takich problemow...
Jedyny plus, gdyby na upartego plusow szukac :D

Pozdr

Data: 2009-09-09 00:42:38
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 09:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A prosze bardzo. Trzej Muszkieterowie: Miles, Livingston i Webster :-)

Nie. Tych nie chce.

Nie masz wyjscia. Chciales zeby Ci podrzucic pomysl? No to teraz zyj z
konsekwencjami ;-)

Butlera sobie wezme. I zlamas, i stloczony :-)
i Branda moze :-)

Mysle, ze przy Brandzie Bartek bedzie mocno protestowal.

> Yup. Zaczynam nakrecac spirale hypu :-)
> Mam jeszcze Thompsopna - to dopiero bedzie wymiatacz! Lepszy niz
> Randolph!

Noo, i Brewera. Drogie beda te Twoje chlopaki :-)

No wiesz - oszczedzalo sie przez caly sezon to sie teraz ma :-)))

> [...]

Eeeech, przynajmniej ja w tym roku ze swoimi nie mam takich problemow...
Jedyny plus, gdyby na upartego plusow szukac :D

To nie kipujesz KG? ;-)
BTW wedlug plotek na dzis wychodzi mi, ze bedziemy mieli 25 kiperow. 5
GM'ow zatrzyma maksymalna ilosc zawodnikow, a tylko jeden moze nie
zatrzymac nikogo. Rok temu mielismy 30 kiperow i 2/3 ligi zatrzymalo 3
zawodnikow. Ciekawe.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 23:27:07
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

GM'ow zatrzyma maksymalna ilosc zawodnikow, a tylko jeden moze nie
zatrzymac nikogo. Rok temu mielismy 30 kiperow i 2/3 ligi zatrzymalo 3

To efekt rosnacych pensji? Czy dawniej bylo wiecej steali?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 00:36:52
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 23:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> zawodnikow. Ciekawe.

To efekt rosnacych pensji? Czy dawniej bylo wiecej steali?

Po pierwsze uwazam, ze sensownych kiperow jest moze polowa tego co
zatrzymamy.
Zapewne na decyzje ma wplyw wzrost cen w rundach IV i dalszych, ale
pewnie takze doswiadczenie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-10 21:54:23
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria

> To efekt rosnacych pensji? Czy dawniej bylo wiecej steali?

Po pierwsze uwazam, ze sensownych kiperow jest moze polowa tego co
zatrzymamy.

Juz zaczales trash-talking? Wczesnie w tym roku ;-) I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 22:30:20
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

Przeciez pisal - Garcia :-)

Pozdr

Data: 2009-09-10 22:36:06
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

Przeciez pisal - Garcia :-)

No dobra, to jeden, wiec zostalo jeszcze 11-14.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 23:06:30
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 10 Wrz, 21:54, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Po pierwsze uwazam, ze sensownych kiperow jest moze polowa tego co
> zatrzymamy.

Juz zaczales trash-talking? Wczesnie w tym roku ;-)

No cos Ty? Ja juz przemycam niecne idee od kilku miesiecy ;-)

I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

A chociazby Mayo. Tyrus. Gay. Gasol. Boozer. Etc, etc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-11 08:58:29
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
I kto wg Ciebie bedzie keeperowym bledem?

A chociazby Mayo. Tyrus. Gay. Gasol. Boozer. Etc, etc.

Oden, Arenas :-)...

Pozdr

Data: 2009-09-11 00:32:46
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 11 Wrz, 08:58, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A chociazby Mayo. Tyrus. Gay. Gasol. Boozer. Etc, etc.

Oden, Arenas :-)...

Oczywistych kandydatow przeciez sami znacie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-11 09:42:04
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
L'e-szczur pisze:
[...]

Jak rozumiem, wiLQ sie zlenil i pytal o komplet :-)

Pozdr

Data: 2009-09-12 15:38:19
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria

Jak rozumiem, wiLQ sie zlenil i pytal o komplet :-)

I wciaz o niego pytam. A L'eszczur w "Etc, etc." ukryl najciekawsza czesc odpowiedzi
wymieniajac tylko graczy z istotnymi zmianami w druzynie / zdrowiu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-08 07:19:40
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
L'e-szczur pisze:

> I dobrze - Striker i tak go zatrzyma :-)

Dobry kawal :-)

Zaden kawal. Juz dawno doszedlem do wniosku, ze nie rozumiem strategii
Strikera i im bardziej cos wydaje mi sie logiczne tym mniejsza jest
szansa, ze Striker tak postapi. W przypadku Gasola poszedlem wedlug
odwroconej logiki i zastosowalem wylacznie kryteria progu cenowego
wieku zawodnika.

Rozumiem podchody psychologiczne, ale to cos tak ciezkiego gatunkowo,
jakbys pisal, ze Kuupa zatrzyma Kirilenke :D

Podchody psychologiczne na forum publicznym gdzie kazdy moglby mnie
zdemaskowac? Myslisz, ze nie biore tego pod uwage? A moze teraz znowu
blefuję? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

P.S. W koncu zostal stworzony film z draftu. AVI'k wazy dobre 4.5GB

Data: 2009-09-08 14:14:31
Autor: Striker
ME2009: Polska-Bulgaria

> [...]

szansa, ze Striker tak postapi. W przypadku Gasola poszedlem wedlug
odwroconej logiki i zastosowalem wylacznie kryteria progu cenowego

hmm, moja cala strategia opiera sie na tym, by byla dla Ciebie jak
najbardziej zaskakujaca. Wiec moze tym razem zakipuje tych najbardziej
prawdopodobnych? :>

pozdr.
Striker

Data: 2009-09-08 23:07:07
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 23:14, Striker <sammyjenki...@yahoo.com> wrote:

> [...]

hmm, moja cala strategia opiera sie na tym, by byla dla Ciebie jak
najbardziej zaskakujaca. Wiec moze tym razem zakipuje tych najbardziej

Psiokreffff!!!! No to mnie teraz zaskoczyles ;-)
Ale wiesz co by mnie najbardziej zaskoczylo? Gdybys zaplacil za Koba
20M$ ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 08:19:27
Autor: s
ME2009: Polska-Bulgaria
[...]

Nie da rady.
Przeca Bartek Kobosa kipuje :-)

Ale 8 baniek za Minga byloby juz swego rodzaju niespodzianka...

Pozdr

Data: 2009-09-08 23:44:37
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 08:19, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Psiokreffff!!!! No to mnie teraz zaskoczyles ;-)
> Ale wiesz co by mnie najbardziej zaskoczylo? Gdybys zaplacil za Koba
> [...]

I dobrze. Bo to chyba jedyny sposob na to, zebym znowu nie umoczyl w
nim polowy kasy ;-)

Ale 8 baniek za Minga byloby juz swego rodzaju niespodzianka...

Albo lepiej 8M$ za Jarrona Collinsa. Tu bym chyba spadl z krzesła.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 22:37:06
Autor: wiLQ
ME2009: Polska-Bulgaria
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Czyli bierzesz fgo w drafcie?

Pojawil sie w moim excelu,

A dlaczego w nim nie byl?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 00:14:48
Autor: sooobi
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 22:37, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Pojawil sie w moim excelu,

A dlaczego w nim nie byl?

Jakos mialem na celowniku co najmniej 20 bardziej pasujacych mi
centrow.

Data: 2009-09-08 18:14:44
Autor: Budzik
ME2009: Polska-Bulgaria
Użytkownik L'e-szczur leszczur@acn.waw.pl ...

nasz obwod zrobi roznice.

[...]

to teraz trzeba poudawac psa i odszczekac :)))

Data: 2009-09-08 11:34:58
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 8 Wrz, 20:14, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
> [...]
> walka o wszystko.

to teraz trzeba poudawac psa i odszczekac :)))

HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

W dniu dzisiejszym zakochalem sie w Ignerskim. Tak jak jeden facet
hetero moze sie zakochac w innym.
Cos pieknego. 3 trojki w ciagu 60 sekund? Wow.

Gortat zebral chyba ze 20 pilek.
Ale z Turcją juz nie mamy szans. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 06:21:08
Autor: Budzik
ME2009: Polska-Bulgaria
Osobnik posiadający mail leszczur@acn.waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> walka o wszystko.

to teraz trzeba poudawac psa i odszczekac :)))

ma chłopak jaja! :)

W dniu dzisiejszym zakochalem sie w Ignerskim. Tak jak jeden facet
hetero moze sie zakochac w innym.
Cos pieknego. 3 trojki w ciagu 60 sekund? Wow.

prawda, az nie wierzyłem, ze to wpada.
Niewatpliwie dobił Litwinów.
Ale wyprowadzanie piłki przy pressingu na całym musza jeszce dopracowac.

No i jeszcze jedna watpliwosc - jak zostało 2 minuty do konca - lepiej grac akcje 24 sekundy i nie trafic czy 15 sekund i zdobyc kosza?

Gortat zebral chyba ze 20 pilek.
Ale z Turcją juz nie mamy szans. :-)

Tak trzymaj!

"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

Data: 2009-09-08 23:43:07
Autor: L'e-szczur
ME2009: Polska-Bulgaria
On 9 Wrz, 08:21, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:

> HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
> HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
> HAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

ma chłopak jaja! :)

Stary, zebys widzial jak wyłem w czasie meczu! Myslalem, ze sasiedzi
zadzwonia na policje, bo ktos morduje jakiegos biednego czworonoga.
NIGDY nie mialem tylu emocji ogladajac mecz koszykowki naszej
reprezentacji.

> [...]

Niewatpliwie dobił Litwinów.
Ale wyprowadzanie piłki przy pressingu na całym musza jeszce dopracowac.

Litwa robila jedna ciekawa rzecz - pressing wysokimi. Dobra - to nie
sztuka byc wyzszym od Logana, ale mimo wszystko. Nie rozumiem czemu
Gortat dostajac pilke dwa metry od linii srodkowej nagle dostaje
olowianych butow i nie jest w stanie jej przejsc mimo, ze nikt go nie
napiera.

No i jeszcze jedna watpliwosc - jak zostało 2 minuty do konca - lepiej grac
akcje 24 sekundy i nie trafic czy 15 sekund i zdobyc kosza?

Zalezy od tego jak przeciwnik jest dobry w trojkach :-) Poza tym byla
taka akcja w ktorej rzucalismy 3 czy 4 razy i nikt nie mogl trafic. W
koncu Gortat zlapal pilke gdzies przy osobistych i zamiast ja oddac na
obwod - oddal rzut. Oczywiscie nie trafil, Litwini zebrali i zdobyli
punkty.

> Gortat zebral chyba ze 20 pilek.
> Ale z Turcją juz nie mamy szans. :-)

Tak trzymaj!

No ba!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 07:51:11
Autor: Budzik
ME2009: Polska-Bulgaria
[...]

dokładnie chodzi mi o konsekwencję.
Jezeli mamy sytuacje w ktorej rozgrywajek wchodzi pod kosz bez obroncy a pod koszem jest jeden nasz i jeden ich i mimo wszystko wybiega na srodek zeby zaoszczedzic 10 sekund to ok, ale w takim układzie Gortat po zbiorce równiez oddaje na obwód i gramy kolejne 24 a nie dobija. Albo rybka albo...

"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
książki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard

ME2009: Polska-Bulgaria