MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania s połeczna

Data: 2009-10-09 08:32:36
Autor: bratPit[pr]
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania s połeczna

Drodzy, niedawno zmieniłem most :) którym dojeżdzam codzień rano do pracy (z
prawobrzeżnej Warszawy gdzie mieszkam na lewobrzeżn± gdzie pracuję). Ku mojemu zaskoczeniu na mo¶cie GDAŃSKIM w przeciwieństwie do GROTA masa kierowców (głownie jad±cych samochodami z poza stolicy) nie rozumie logiki/potrzeby jazdy na tzw. "suwak". To ciekawe, że w dobie internetu i czasu kiedy tylu Polaków podróżuje po ¶wiecie nadal trafij± się inteligentni inaczej którzy postrzegaj± innych jak cwaniaków, hamów itd którzy póbuj± im się wcisn±ć i nie zmieniaj± pasa 100m wcze¶niej...

Apel.

dlaczego zakładasz że czytelnicy tej grupy tego nie wiedz±?

brat

Data: 2009-10-09 08:42:38
Autor: ..::Adam::..
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna

dlaczego zakładasz że czytelnicy tej grupy tego nie wiedz±?

brat
bo jest z warszawy

Data: 2009-10-09 13:16:29
Autor: Paweł W.
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna

Data: 2009-10-09 13:51:03
Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna

Data: 2009-10-09 14:06:58
Autor: Paweł W.
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna

Kompleks, kompleksem, ale warszawiak piszemy mał± liter±, a nie
wielk±.

Zauważyłem, babola strzeliłem.

p.

Data: 2009-10-09 14:43:30
Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g
Paweł W. pisze:
Kompleks, kompleksem, ale warszawiak piszemy mał± liter±, a nie
wielk±.

Zauważyłem, babola strzeliłem.

Zdarza się - inna sprawa, że nie jest prawd±, jakoby rdzenni
warszawiacy z założenia potrafili jeĽdzić na suwak. Jedni potrafi±
i chc±, inni nie. Podobnie jest z ludno¶ci± napływow± - większo¶ć
się cywilizuje w sposób wręcz automatyczny, ponieważ nie sposób
bez uprzejmo¶ci innych poruszać się w wielu miejscach przy obecnym
natężeniu ruchu. Mimo tego co wiele osób powtarza o chamstwie itd.,
jest wręcz odwrotnie - w Warszawie i okolicach jest dużo wyższy
poziom kultury drogowej niż w większo¶ci polskich miast. Kmiotów
oczywi¶cie też nie brakuje, ale to nie miejsce urodzenia oraz
pochodzenie decyduje o ich zachowaniu.

Data: 2009-10-09 16:11:14
Autor: JaW
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna

Użytkownik "Artur 'futrzak' Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:hanb5h$fag$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak jeżdżę po W-wie swoim autkiem na tablicach GD.. to jestem wyraĽnie gorzej traktowany
niż gdy siedzę za kółkiem pojazdu z lokaln± rejestracj±. :(
Sprawdzone wiele razy, niestety.
J.

Data: 2009-10-09 14:33:47
Autor: masti
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna
Dnia pięknego Fri, 09 Oct 2009 16:11:14 +0200, osobnik zwany JaW wystukał:

U¿ytkownik "Artur 'futrzak' Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisa³ w
wiadomo¶ci news:hanb5h$fag$1inews.gazeta.pl... ...
natĂŞÂżeniu ruchu. Mimo tego co wiele osĂłb powtarza o chamstwie itd.,
jest wrĂŞcz odwrotnie - w Warszawie i okolicach jest duÂżo wyÂższy poziom
kultury drogowej ni¿ w wiêkszo¶ci polskich miast. Kmiotów oczywi¶cie
teÂż nie brakuje, ale to nie miejsce urodzenia oraz pochodzenie decyduje
o ich zachowaniu.

Jak je¿d¿ê po W-wie swoim autkiem na tablicach GD.. to jestem wyraŒnie
gorzej traktowany
ni¿ gdy siedzê za kó³kiem pojazdu z lokaln± rejestracj±. :( Sprawdzone
wiele razy, niestety.
J.

ja tam traktuję obce rejestracje bardziej pobłażliwie. W końcu ktoś może nie wiedzieć gdzie jedzie i np. nie zauważyć, że jest na pasie do skrętu w lewo a chce prosto itp. A lokalesi najczęściej takie manewry robią jak najbardziej świadomie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-09 08:17:56
Autor: Luca
On 9 PaĹş, 16:33, masti <g...@to.hell> wrote:
> [...]

> wiele razy, niestety.
> J.

ja tam traktuję obce rejestracje bardziej pobłażliwie.

Za wyjatkiem rejestracji popularnych w firmach leasingowych ;-)

Kiedys to owszem, czesto sie sprawdzalo, ze obca rejestracja
najczesciej oznaczala zagubionego 'cudzoziemca' ... od chwili wysypu
wszelkiej masci leasingow to juz nie do konca :P

Pzdr

Data: 2009-10-09 15:53:52
Autor: masti
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna
Dnia pięknego Fri, 09 Oct 2009 08:17:56 -0700, osobnik zwany Luca
wystukał:

> [...]

Kiedys to owszem, czesto sie sprawdzalo, ze obca rejestracja najczesciej
oznaczala zagubionego 'cudzoziemca' ... od chwili wysypu wszelkiej masci

akurat większość dużych firm leasingowych to mamy w Warszawie i spora część z nich mieści się na Mokotowie więc mają rejestrację WE :)
Ale faktem jest jak jedzie Skoda czy VW na blachach PO to pewnie leasing --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-09 16:12:11
Autor: to
masti wrote:

akurat większość dużych firm leasingowych to mamy w Warszawie i spora
część z nich mieści się na Mokotowie więc mają rejestrację WE :)

A takĹĽe WD...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-09 18:06:29
Autor: Artur Maśląg
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladk e, Kampania spoÂłeczna
masti pisze:
(...)
akurat większość dużych firm leasingowych to mamy w Warszawie i spora część z nich mieści się na Mokotowie więc mają rejestrację WE :)

Nie wiem czy większość, ale jest ich cała masa :)

Ale faktem jest jak jedzie Skoda czy VW na blachach PO to pewnie leasing

To fakt, ale ostatnimi czasy leasingi na PO jakoĹ› rzadsze w stolicy.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2009-10-09 18:17:01
Autor: Artur Maśląg
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladk e, Kampania spoÂłeczna
masti pisze:
(...)
ja tam traktuję obce rejestracje bardziej pobłażliwie.

Tak szczerze, to ja nie oceniam po rejestracji, tylko po zachowaniu
konkretnego kierowcy - taki "kolejny" zmysł. Zbyt wiele obcych
rejestracji (tych samych) spotykam dzień w dzień na Puławskiej.

W końcu ktoś może nie wiedzieć gdzie jedzie i np. nie zauważyć, że jest na pasie do skrętu w lewo a chce prosto itp. A lokalesi najczęściej takie manewry robią jak najbardziej świadomie

Jw. - ten z obcą rejestracją to w większości "lokales", który doskonale
wie co robi.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2009-10-09 18:14:05
Autor: Artur Ma¶l±g
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna
JaW pisze:
(...)
Jak jeżdżę po W-wie swoim autkiem na tablicach GD.. to jestem wyraĽnie gorzej traktowany
niż gdy siedzę za kółkiem pojazdu z lokaln± rejestracj±. :(
Sprawdzone wiele razy, niestety.

Jeste¶ przewrażliwiony - inna sprawa, że napływowych rejestracji
obcych (nie przejazdem - na stałe) jest cała masa i to tego wielu
tam cwaniaków, którzy skutecznie pokazuj±, że nie co stosować
taryfy ulgowej wobec takich, ponieważ znakomita większo¶ć to nie
zagubione owieczki, tylko ludzie tu mieszkaj±cy od dłuższego
czasu, doskonale zorientowani w specyfice poruszania się po tym
mie¶cie, a dodatkowo wykorzystuj±cy fakt tańszych ubezpieczeń
poza stołecznym. Takie życie.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-10-09 14:18:19
Autor:
Paweł W. <topauto.wytnij@onet.pl> napisał(a):

> bo jest z warszawy

Nazwy miast piszemy z dużej litery.

Z wielkiej litery nie dużej!

Data: 2009-10-09 16:12:55
Autor: to
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania społeczna
  wrote:

Nazwy miast piszemy z duĹĽej litery.

Z wielkiej litery nie duĹĽej!

"WielkÄ…", nie "z wielkiej".

--
cokolwiek

Data: 2009-10-11 16:11:13
Autor: Bydlę
szybki-lopez.WYTNIJ@gazeta.pl wrote:

> Z wielkiej litery nie dużej!

Nie z wielkiej, a wielk±.
:-)

--
Bydlę

Data: 2009-10-12 10:43:56
Autor: bratPit[pr]
MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania s połeczna

dlaczego zakładasz że czytelnicy tej grupy tego nie wiedz±?

bo jest z warszawy

Nazwy miast piszemy z dużej litery. Kompleks Warszawy masz czy jak? Jeżeli kto¶ jest z Warszawy (czyli rodowity Warszawiak), to potrafi jeĽdzić na suwak.

ATSD przypomniała mi się pewna historia,
kiedy podczas pobytu w Chorwacji w wakacje spotkali¶my bardzo sympatyczne małżeństwo - przyjechali Fordem Mondeo z rej. z Warszawy i pani od razu wyja¶niła, że s± z Poznania ;p a auto jest leasingowane ;-)
chyba słyszała o animozjach Kraków- Warszawa i wolała się ubezpieczyć jako że mam rejestracje KR :D
brat

Ps. ja z kolei nie omieszkałem wyja¶nić, że ja bardziej czuję się 'scyzorykiem' niż 'lajkonikiem', a poza tym uważam to za jak±¶ totaln± bzdurę i fakt raczej medialny niż rzeczywisty...

MEDIA apel - Jazda na SUWAK / Zakladke, Kampania s połeczna