MEGA PROMOCJA na Butle Aluminiowe S080 Luxfer [market]

Data: 2009-09-11 05:35:19
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
MEGA PROMOCJA na Butle Aluminiowe S080 Luxfer [market]
Witam,
Butle Aluminiowe LUXFER - NOWE S080 (11,1 litra)  z Zaworem - Czyste
Tlenowo

MEGA PROMOCJA - tylko 790 PLN

Piotr Dusza "Duch"
www.frogmen.pl
www.divemarket.pl

Kontakt:
TEL:. 695 656 906
SKYPE: piotr.dusza
MAIL: sklep@frogmen.pl

Data: 2009-09-11 16:05:44
Autor: Duch
UPDATE MEGA PROMOCJA na Butle Aluminiowe S080 Luxfer [market]
Dla wszystkich zamówień złożonych mailem do końca weekendu - przesyłka
GRATIS

czyli cena 790 zł za Stage-a Luxfer S80 z zaworem i z przesyłką.

Pozdrawiam
Piotr Dusza "Duch"
www.frogmen.pl
www.divemarket.pl
Kontakt:
TEL:. 695 656 906
SKYPE: piotr.dusza
MAIL: sklep@frogmen.pl

MAIL: sk...@frogmen.pl

Data: 2009-09-12 07:40:40
Autor: Zakrzówek Kraken
UPDATE MEGA PROMOCJA na Butle Aluminiowe S080 Luxfer [market]
Cześć Piotrek

Może ktoś ode mnie będzie zainteresowany. Czy mają nabitą normę CE

MSC

Data: 2009-09-12 10:47:39
Autor: Duch
UPDATE MEGA PROMOCJA na Butle Aluminiowe S080 Luxfer [market]
Maćku,
Oczywiście że mają CE, zawór z gwintem M25x2

Pozdrawiam

Data: 2009-09-12 12:47:19
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Użytkownik "Zakrzówek Kraken" <kraken@kraken.pl> napisał w wiadomości news:h8fc8p$o20$1news.task.gda.pl...
Cześć Piotrek

Może ktoś ode mnie będzie zainteresowany. Czy mają nabitą normę CE

Mają nabite CE i są to butle z tego roku.

U mnie za 790,- również z darmową przesyłką i dla chętnych jeszcze ciepła czapka GRATIS! :-)
http://divezone.pl/luxfer-butla-s080-200bar-zaworem-biala-p-1994.html

pzdr, Karol

Data: 2009-09-12 11:13:01
Autor: jacekplacek
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
> [...]

Mają nabite CE i są to butle z tego roku.

U mnie za 790,- również z darmową przesyłką i dla chętnych jeszcze ciepła czapka GRATIS! :-)

Rozumiem, że do paczki z butlą i smarem czystym tlenowo dorzucasz ciepłą czapkę :) Jakie to szczęście, że nie wyszła wczoraj: zarobiłem parę groszy na przesyłce i czapeczkę :P

Data: 2009-09-12 11:18:21
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a): > Użytkownik "Zakrzówek Kraken" <kraken@kraken.pl> napisał w wiadomości > news:h8fc8p$o20$1news.task.gda.pl...

> [...]
> Rozumiem, że do paczki z butlą i smarem czystym tlenowo dorzucasz ciepłą czapkę :) Jakie to szczęście, że nie wyszła wczoraj: zarobiłem parę groszy

Ps. Nie da się do smaru dorzucić rękawiczek, albo szalika?

Data: 2009-09-12 13:35:21
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8g01t$5lt$1inews.gazeta.pl...
> [...]

na
przesyłce i czapeczkę :P

Ps. Nie da się do smaru dorzucić rękawiczek, albo szalika?

Szalików nie mam :) ale rękawiczki jak najbardziej do kompletu powędrują do Ciebie... :)

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-09-12 18:25:27
Autor: jacekplacek
> [...]

Szalików nie mam :) ale rękawiczki jak najbardziej do kompletu powędrują do Ciebie... :)

... i takie dni powinny być co dzień :)))

Data: 2009-09-12 13:22:09
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8fvnt$44v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czapkę :) Jakie to szczęście, że nie wyszła wczoraj: zarobiłem parę groszy na

Przesyłkę miałeś już gratis, popatrz na mail z potwierdzeniem zamówienia :) a czapeczka oczywiście już dołożona...

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-09-12 11:27:56
Autor: jacekplacek
> [...]

Przesyłkę miałeś już gratis, popatrz na mail z potwierdzeniem zamówienia :) a czapeczka oczywiście już dołożona...

:( Ten mail z sekty to lipa. Nawet nie wiem jak w to wejść: tylko sms. Za czapeczkę: dzięki :)

--

MEGA PROMOCJA na Butle Aluminiowe S080 Luxfer [market]