MEMO

Data: 2011-10-26 14:46:41
Autor: boukun
MEMO
Data: 2011-10-26 07:47:16
Autor: Tzva Adonai
MEMO
boukun napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=6PhTnE__lIQ&feature=uploademail

A co ma wspólnego Gruzin Dżugaszwili ze słowiańszczyzną?... Nie mogę
zapytać na kanale samego zainteresowanego, bo mnie zablokował po
pierwszym wpisie...

Data: 2011-10-26 16:52:36
Autor: jerzy.n
MEMO

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:aeea02df-665e-4d76-8545-
A co ma wspólnego Gruzin Dżugaszwili ze słowiańszczyzną?... Nie mogę
zapytać na kanale samego zainteresowanego, bo mnie zablokował po
pierwszym wpisie...
Geny po ojcu ...

Data: 2011-10-26 07:57:48
Autor: Tzva Adonai
MEMO
jerzy.n napisał(a):

Geny po ojcu ...

Ojciec Stalina był Osetyjczykiem, a Osetyjczycy to naród kaukaski, a
nie słowiański... Znacznie bliżej im do Irańczyków i Turków...

Data: 2011-10-26 17:40:55
Autor: jerzy.n
MEMO

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f81f3ee9-c717-4af1-b84b-d88eb70dc958h5g2000vbf.googlegroups.com...
jerzy.n napisał(a):

>Geny po ojcu ...

Ojciec Stalina był Osetyjczykiem, a Osetyjczycy to naród kaukaski, a
nie słowiański... Znacznie bliżej im do Irańczyków i Turków...

Były podejrzenia  co do ojcostwa  Przewalskiego , nawet jest bardzo podobny do ojca  :-))

MEMO