MEMORY_MAGEMENT wraca... długie (sorry).

Data: 2013-12-18 21:57:46
Autor: poli
MEMORY_MAGEMENT wraca... długie (sorry).
Witajcie.

Do tej pory uwagę: "zmień zasilacz" uważałem za bardzo uprzejme "spadaj" dla trola ale... wymieniłem, oddałem do testów i na razie nie słyszę pretensji.
Za wszystkie rady i uwagi serdeczne dzięki.
Chociaż wciąż z tyłu głowy kołacze się myśl, że to jeszcze nie koniec, to jednak ogarnia mnie spokój i samozadowolenie. Czego (i nie tylko tego) życzę i Wam z okazji nadchodzących Świąt i w Nowym Roku :).

--
pozdr00fka
   poli

MEMORY_MAGEMENT wraca... długie (sorry).