MEN usunął z lektur "Pana Tadeusza" i "Trylogię"

Data: 2013-09-01 12:20:25
Autor: u2
MEN usunął z lektur "Pana Tadeusza" i "Trylogię"
Data: 2013-09-01 12:52:05
Autor: xantiros
MEN usunął z lektur "Pana Tadeusza" i "Trylogię"
W dniu 2013-09-01 12:20, u2 pisze:
hi hi hi ...-;)

teraz lekturą będzie "jak dwa pingwiny wychowywały jajo" :D

Data: 2013-09-01 13:15:01
Autor: Kaczysta
MEN usunął z lektur "Pana Tadeusza" i "Trylogię"
Pewnie dlatego, że według GWna za dużo w nich treści homofobicznych i faszystowskich.
AZ

Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:522314e8$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...

hi hi hi ...-;)
--
https://play.spotify.com/track/5VL0Mk9DHcbSFaMdR6ZIwW

Data: 2013-09-01 17:52:14
Autor: TOMASZEK
MEN usunął z lektur "Pana Tadeusza" i "Trylogię"
W dniu 2013-09-01 12:20, u2 pisze:
hi hi hi ...-;)

To żart czy na poważnie, bo mało telewizorni oglądam?

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2013-09-01 18:00:57
Autor: u2
W dniu 2013-09-01 17:52, TOMASZEK pisze:
W dniu 2013-09-01 12:20, u2 pisze:
hi hi hi ...-;)

To żart czy na poważnie, bo mało telewizorni oglądam?

serio, zycie przerasta kabaret w tiwi.

--
https://play.spotify.com/track/5VL0Mk9DHcbSFaMdR6ZIwW

Data: 2013-09-01 18:30:08
Autor: TOMASZEK
W dniu 2013-09-01 18:00, u2 pisze:
serio, zycie przerasta kabaret w tiwi.

Podrzuć jakiegoś linka do tej informacji, bo chciałbym uwierzyć, że śnię! Im bardziej oficjalne źródło tym lepiej. Tylko nie tefałen i nadgazeta.

Data: 2013-09-01 19:22:27
Autor: u2

http://niezalezna.pl/45453-skandal-men-usunal-z-kanonu-lektur-min-pana-tadeusza-i-trylogie

--
https://play.spotify.com/track/5VL0Mk9DHcbSFaMdR6ZIwW

Data: 2013-09-02 08:00:51
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Hmm, to moze jednak trzeba pochlić głowę nad jakoscia dziennikarstwa?
News jest najwazniejszy. Zeby nie było - słyszałem tez to samo na TVN24, wiec nie tylko nad niezalezna.pl pochylam głowę...

Ale - zapytałem znajomą polonistkę.
Twierdzi, ze Pan Tadeusz jest nadal lekturą obowiązkową, tylko że nie w podstawówce a w liceum.

Wiec google i:
http://wyborcza.pl/1,75478,14530262,Media_alarmuja___Pan_Tadeusz__zniknie_z
_listy_lektur_.html
http://www.tinyurl.pl?E07LXCZW

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

MEN usunął z lektur "Pana Tadeusza" i "Trylogię"