MERC - reportaż TV Edusat

Data: 2011-09-15 13:52:22
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

10-11 września w Słomczynie pod Warszawą odbyły się Mistrzostwa Europy Rallycross. Mistrzostw Świata się nie organizuje więc była to impreza o najwyższej międzynarodowej randze.
Przyjechali kierowcy z wielu krajów w tym także z Rosji i USA. Najsilniejszą reprezentacją, mocno wspieraną przez dużą i wyróżniającą się grupę kibiców, byli Norwegowie.
Mają zdrowie :)))

Zabawa była przednia.
Jednak z podziwem patrzyłem jak w finale Super 1600 radził sobie Tanner Foust z USA.
Po proteście załapał się na finał A i z ostatniego, szóstego miejsca przyjechał trzeci.
Ciekawe ma chłop autko. do setki 2 sekundy.
I dobrze przemyślane, ekonomicznie urządzenia sterownicze.
Dźwignia zmiany biegów, hamulec ręczny.
Na nic nie traci czasu :)))

Miłego oglądania

http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7938,0,1,0,0-MERC_-_reportaż.html

Szuwaks

Data: 2011-09-15 15:19:43
Autor: Mirek Ptak
MERC - reportaż TV Edusat
Dnia 2011-09-15 13:52,  *Szuwaks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam,

10-11 września w Słomczynie pod Warszawą odbyły się Mistrzostwa Europy
[...]

Być może to i ciekawe - może nawet rzucę okiem, ale dopisuj w temacie chociaż [SPAM], albo coś w tym rodzaju.

inetnum:        178.73.10.64 - 178.73.10.95
netname:        ASTER-BIZNES-WA-EDUSAT
descr:          EDUSAT Sp. z o.o.
remarks:        address:  ul.Rydygiera 8, Warszawa

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-15 16:57:04
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:j4su1h$gno$1news.onet.pl...
[...]

A czemu spam?
Przecież to jest jak najbardziej w tematyce grupy.
Jakoś nie widziałem takiego dopisku przy wątku TVN Turbo.
Ja pracownikiem Edusatu nie jestem. -:)
I nie mam tam udziałów.
Więc o co chodzi?
 :))))

Szuwaks

Data: 2011-09-15 18:39:56
Autor: Mirek Ptak
MERC - reportaż TV Edusat
Dnia 2011-09-15 16:57, *Szuwaks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

O to:

Kupujesz net od edusat Sp z o.o.?

Data: 2011-09-15 20:20:16
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:j4t9p4$o4$1news.onet.pl...

Więc o co chodzi?
:))))
O to:
Kupujesz net od edusat Sp z o.o.?

Super, IP jest edusatowe jak najbardziej.
Owszem, kupuję net od tej spółki.

Szuwaks

Data: 2011-09-15 19:49:46
Autor: Robert Rędziak
MERC - reportaĹź TV Edusat
On Thu, 15 Sep 2011 13:52:22 +0200, Szuwaks <szuwaks@go2.pl>
wrote:

Jednak z podziwem patrzyłem jak w finale Super 1600 radził sobie Tanner Foust z USA.

 Naprawdę Super 1600?

Ciekawe ma chłop autko. do setki 2 sekundy.
I dobrze przemyślane, ekonomicznie urządzenia sterownicze.
Dźwignia zmiany biegów, hamulec ręczny.

 Nic nowego, czego by nie było w Div1 od lat.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-09-16 15:58:23
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrn60j74lmq.vhg.rekindrapak.wkurw.org...
On Thu, 15 Sep 2011 13:52:22 +0200, Szuwaks <szuwaks@go2.pl>
Jednak z podziwem patrzyłem jak w finale Super 1600 radził sobie Tanner
Foust z USA.
Naprawdę Super 1600?

No jasne,  ze nie :)))
Przepraszam, oczywiście jechał w Super Cars.

Szuwaks

Data: 2011-09-16 00:10:33
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
MERC - reportaż TV Edusat
Dnia 15.09.2011 Szuwaks <szuwaks@go2.pl> napisał/a:
Witam,

Po proteście załapał się na finał A i z ostatniego, szóstego miejsca przyjechał trzeci.
Ciekawe ma chłop autko. do setki 2 sekundy.

Tak tak... ;) 2 sekundy. Niecałe 3 sekundy to ma Fiesta startująca w najmocniejszej dywizji,
teraz nazwanej SuperCars. Ma mniej wiecej 2 razy tyle mocy i kol
napedzanych co S1600 ;-) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-09-16 08:29:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
MERC - reportaż TV Edusat

Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnj74tup.gnq.karmmniechloru.net...
[...]

2x więcej mocy niż 600KM?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-16 18:47:48
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
MERC - reportaż TV Edusat
Dnia 16.09.2011 Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> napisał/a:

[...]

A S1600 ma 600KM? ;-)  Dobra. 2 słowa wyjaśnienia - Foust nie jechał autem S1600 tylko jechał
własnie w dywizji SuperCars. Te auta mają poniżej 3 sekund do setki.
Topowe auta osiagaja wlasnie okolice 600KM. --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-09-16 15:56:30
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

[...]

Która?
Marcina Wicika czy Bogdana Ludwiczaka?
Bo ta pierwsza to raczej ma 2,5 s
moc silnika 595 KM,moment obrotowy 765 niutonometrów, silnik Cosworth 2.0 turbo.
Najwyższa Specyfikacja DIV-1 Mistrzostwa Europy Rallycross
skrzynia biegów 5-biegowa sekwencyjna GBS
Jak podaje Marcin na stronie swojej szkoły:
http://www.transitcenter.pl/rs/onas.php

No chyba, że się mylę.
Ale mam wrażenie, że właśnie tą jechał w Słomczynie.

Szuwaks

Data: 2011-09-16 18:53:33
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
MERC - reportaż TV Edusat
Dnia 16.09.2011 Szuwaks <szuwaks@go2.pl> napisał/a:
Witam,

[...]

Zadna z nich bo żadna nie jeździ w S1600 co juz poprawiles w innym
poscie. :-)
No chyba, że się mylę.
Ale mam wrażenie, że właśnie tą jechał w Słomczynie.

Ja mam wrażenie, że dostał od 300 konnego Subaru wiec tym bardziej nie
wypada się chwalić aż taka specyfikacją ;-) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-09-16 19:42:26
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnj76vod.gnq.karmmniechloru.net...

Która?
Zadna z nich bo żadna nie jeździ w S1600 co juz poprawiles w innym
poscie. :-)

No racja.
Zacząłem się interesować RC dopiero w tym roku, więc jeszcze nie jestem specem i czasem coś pomieszam. :)

Szuwaks

Data: 2011-09-16 19:51:22
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
MERC - reportaż TV Edusat
[...]

AFAIR to nazwy dywizji i tak zostaly zmienione w tym roku ;-) --
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-09-16 21:27:32
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnj7734q.gnq.karmmniechloru.net...

Zacząłem się interesować RC dopiero w tym roku, więc jeszcze nie jestem
specem i czasem coś pomieszam. :)
AFAIR to nazwy dywizji i tak zostaly zmienione w tym roku ;-)

Ale już wlazłem w nowe nazwy :)
Tymczasem zaczyna być już tajemnicą poliszynela, że MERC w Słomczynie to ostania impreza.
Tor ma być modernizowany.
Homologację ma szlag trafić i nie będzie MERCa w przyszłym roku, ponoć.
Ale może to plotki... -:)

Szuwaks

Data: 2011-09-18 14:12:03
Autor: Robert Rędziak
MERC - reportaĹź TV Edusat
On Fri, 16 Sep 2011 21:27:32 +0200, Szuwaks <szuwaks@go2.pl>
wrote:

Homologację ma szlag trafić i nie będzie MERCa w przyszłym roku, ponoć.
Ale może to plotki... -:)

 I co? Giełda za mało kasy przynosi, żeby homologować tor na
 nowo? Czy BigPrez planuje powiększenie terenów pod handel? ;)

Data: 2011-09-18 21:52:44
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnj7bv1j.r4v.rekindrapak.wkurw.org...
[...]

Raczej nie.
Giełda to 50-60% tego co było wcześniej.
Raczej planują MŚRC i pod to chcą modernizować tor w Słomczynie.
Więcej już niedługo w odnowionym Aucie Warszawskim.
Czytałem już artykuł, ciekawy.

Szuwaks

Data: 2011-09-18 14:10:59
Autor: Robert Rędziak
MERC - reportaĹź TV Edusat
On Fri, 16 Sep 2011 19:42:26 +0200, Szuwaks <szuwaks@go2.pl>
wrote:

Zacząłem się interesować RC dopiero w tym roku,

 To się spóźniłeś o około 10 lat. Obecnie, poza ERC, RC w Polsce
 to dożynki...

Data: 2011-09-18 21:48:40
Autor: Szuwaks
MERC - reportaż TV Edusat
Witam,

wrote:
Zacząłem się interesować RC dopiero w tym roku,
To się spóźniłeś o około 10 lat. Obecnie, poza ERC, RC w Polsce
to dożynki...

No trochę masz rację.
AKR będzie remontował tor.
A właściwie rozbudowywał.