MERVAL mamy jutro na otwarciu ?

Data: 2010-05-06 13:34:24
Autor: Charlie delta
MERVAL mamy jutro na otwarciu ?
nie zastanawiałbym się

LONG< LONG>LONG po 2280

Data: 2010-05-06 22:36:43
Autor: george
MERVAL mamy jutro na otwarciu ?

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:0935b49f-2bd6-440d-b3b0-8eabea99f893e35g2000yqm.googlegroups.com...
nie zastanawiałbym się

LONG< LONG>LONG po 2280

stawiałbym na 2320 ale i merwal moze sie trafić.

george

Data: 2010-05-06 22:46:10
Autor: PL
MERVAL mamy jutro na otwarciu ?
long od 2280 i long na eur/pln (do 4.55) ?

Data: 2010-05-06 22:56:39
Autor: viper2
MERVAL mamy jutro na otwarciu ?
nie zastanawiałbym się

LONG< LONG>LONG po 2280

ja bym uważał z tym longiem... w usa bardzo brzydko połamali średnie... poza tym jutro są payrollsy i przed danymi nikt poważny nie będzie się wychylał... przy takim łamaniu to nie ma żartów, lepiej przed orkiestrę nie wybiegac... --

Data: 2010-05-06 14:02:36
Autor: Charlie delta
On 6 Maj, 22:56, vip...@op.pl wrote:
> [...]

przy takim łamaniu to nie ma żartów, lepiej przed orkiestrę nie wybiegac...

najwazniejsze jest to że do 8 można spokojnie spać

dolne wąsy są bezpieczne zawsze to jakaś wskazówka

Data: 2010-05-08 05:50:55
Autor: Charlie delta