METODA PAŁKARZY - OBSIKAĆ TYTUŁEM WSPISU

Data: 2011-03-23 20:33:28
Autor: cytryna
METODA PAŁKARZY - OBSIKAĆ TYTUŁEM WSPISU
Swołocz pałkarska i płatni agenci wpływu stosują stary numer. Obsikać wroga tytułem wpisu, głupawą notatką nie na temat i w nogi. Wystarczy przejrzeć np.
ostatnie wpisy pałkara-warzywnika i innych podobnych orłów socjotechniki rodem
z UB, WSI, KOR, GWno, WSI24, KLD, UD, UW i PO - ta sama banda, te same metody.

Data: 2011-03-23 20:48:34
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.000003e7.4d8a4b08newsgate.onet.pl...
[...]

Sam jesteś podobnym do nich gnojem neofaszystowski cwelu ze wsi górolskiej

METODA PAŁKARZY - OBSIKAĆ TYTUŁEM WSPISU