METODA SAMOJEBCA...

Data: 2009-10-12 13:27:39
Autor: Prawusek
METODA SAMOJEBCA...
Coś się popsuło w eSBucach i WSIokach - wszyscy ulokowani w partiach
podzielili się, znaczy to, ze zagrały ambicyjki lokalnych zagrywających. A
Timoszko zamiast scementować jeszcze bardziej podzielił hołotę i o dziwo
jest lansowany jako korzystający z bitki pozostałych. Oczywiscie ta rozróba
mo swoje korzenie, te same od dziesiecioleci - Polacy nie umieją się sami
rządzić - potrzebni do rządzenia mądrzy a parchaci masoni, a na trudne
chwile, aby na parchły nie było potrzebne są elementy gojowskie
internacjonalne - Wermachtowiec, Timoszenko i inni (KOMÓRKOWIEC)  na
pierwszą linię.
    I tak oto wyłoniło się to, co leży od dawna w zamiarach - parchło w
światowym odwrocie, więc czas na komendę Timoszenki:
    SZABLE W DŁOŃ  -  NARÓD  POLSKI  GOŃ !  GOŃ !  GOŃ !

Data: 2009-10-12 13:32:39
Autor: Slawomir Stoff
METODA SAMOJEBCA...

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hav4ia$a4o$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

   widzisz jak dobrze?  wystarczy, ze odstawisz sie od goldy i od razu jest
   z toba o czym porozmawiac. :-)))

   ar

Data: 2009-10-12 14:47:40
Autor: Prawusek
METODA SAMOJEBCA...
"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
>    SZABLE W DŁOŃ  -  NARÓD  POLSKI  GOŃ !  GOŃ !  GOŃ !

   widzisz jak dobrze?  wystarczy, ze odstawisz sie od goldy i od razu

MOŻE  TO  DZIWNE,  ALE  NIE  PIJĘ.
NAWET  NA  PIWO  MNIE  NIE  STAĆ.
KOMU  PRZESZKADZAŁO,  ŻE  KUPOWAŁEM  CO  NIECO  NA  ALLEGRO?

Data: 2009-10-12 14:53:41
Autor: Slawomir Stoff
METODA SAMOJEBCA...

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hav8p2$efb$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

MOŻE  TO  DZIWNE,  ALE  NIE  PIJĘ.
NAWET  NA  PIWO  MNIE  NIE  STAĆ.
KOMU  PRZESZKADZAŁO,  ŻE  KUPOWAŁEM  CO  NIECO  NA  ALLEGRO?

   jako nietrunkowy moge sie z tego tylko cieszyc i radowac.

   pogadamy se, mlodym ku nauce, o wyjsciowym tekscie?

   ar

Data: 2009-10-12 16:55:11
Autor: Peruzja
METODA SAMOJEBCA...

"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:58bfc$4ad326d3$54702a04$13250news.chello.at...

> [...]

  jako nietrunkowy moge sie z tego tylko cieszyc i radowac.

  pogadamy se, mlodym ku nauce, o wyjsciowym tekscie?

     co jest zaniemogles - jak jakas pitera?

     ar

Data: 2009-10-12 18:07:46
Autor: Peruzja
METODA SAMOJEBCA...

> [...]

  jako nietrunkowy moge sie z tego tylko cieszyc i radowac.

  pogadamy se, mlodym ku nauce, o wyjsciowym tekscie?

     panslavista na wypedzie -
     http://www.youtube.com/watch?v=p3pUxUiUxik

     ar

Data: 2009-10-12 19:37:13
Autor: Prawusek
METODA SAMOJEBCA...
"Peruzja" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
>

>   jako nietrunkowy moge sie z tego tylko cieszyc i radowac.
>
>   pogadamy se, mlodym ku nauce, o wyjsciowym tekscie?

Spacer parcha Czarta Kamienia-Stona po bulwarach Widnia:
http://www.youtube.com/watch?v=CLF2s1l16fc&feature=related

METODA SAMOJEBCA...