MF-60 nadal nie działa..! [II]

Data: 2012-02-12 09:53:38
Autor: MIR
MF-60 nadal nie działa..! [II]
W menedżerze urządzeń po połączeniu modemu MF-60
do portu USB komputera z XP lub z Vistą, nie pojawia się
kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
włożenia płyty CD.

Natomiast bezprzewodowe połączenia komputera z MF-60,
są dostępne, jednak bez internetu.

Prośbę o pomoc, kierowałem do serwisu T-Mobile
[tel. 600600600] a także [23 oraz 30 stycznia 2012]
do polskiego przedstawiciela producenta modemów MF-60
[infolinia: <info@ccsonline.pl>] i otrzymałem następujące
odpowiedzi z Działu Obsługi Klienta:

[...]

opisany przez Pana problem jest nam znany.
Sprawa ta znajduje się u Producenta tych urządzeń
i czekamy na jej rozwiązanie.

[...]

Niestety, sprawa nadal nie została wyjaśniona przez
Producenta.

Kto ma/miał podobny problem? Podobno, niektórym ten
modem działa..?
_____________________

Z pozdrowieniem ( - ) MIR

Data: 2012-02-12 12:26:26
Autor: Maciek
MF-60 nadal nie działa..! [II]
Użytkownik "MIR" <dywagator@gmail.com> napisał
kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
włożenia płyty CD.

Niestety, sprawa nadal nie została wyjaśniona przez
Producenta.

Nie pamiętam dokładnie, to chyba był model MF636... Objawy (w sieci Plus) były podobne ale pewnie nie takie same.
U mnie pomogło wyłączenie "dysku" w tym modemie komendą AT, z hyperterminala. Szukaj więc dalej, może trafisz na swój przypadek.

--
M.

Data: 2012-02-12 14:15:26
Autor: MIR
(2) MF-60 nadal nie działa..! [II]
Znaczy: wyłączenie "dysku" w tym modemie - tj. nie napędu CD w
komputerze..? A może pamiętasz, jak wpisać tamto polecenie AT ?
________________________

Z pozdrowieniem ( - ) MIR

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości

U mnie pomogło wyłączenie "dysku" w tym modemie komendą AT, z hyperterminala. -- M.

Data: 2012-02-12 16:16:22
Autor: Maciek
(2) MF-60 nadal nie działa..! [II]

http://www.wss.pl/forum/watek/iplus-i-modem-zte-mf636,410150/#post410738

--
M.

Data: 2012-02-12 14:21:04
Autor: ciekawski typek
MF-60 nadal nie działa..! [II]
Użytkownik "MIR" <dywagator@gmail.com> napisał w wiadomości news:jh7umv$7m2$1node2.news.atman.pl...
W menedżerze urządzeń po połączeniu modemu MF-60
do portu USB komputera z XP lub z Vistą, nie pojawia się
kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
włożenia płyty CD.

ZTE, ta firma to porażka. Operatorzy powinni przestać zamawiać gówna od tego producenta. Ja pamiętam jak kiedyś miałem modem do neostrady od zte i przy nieodpowiednim zainstalowaniu, nic już się nie dało zrobić w systemie i pomagał jedynie format żeby to dziadostwo uruchomić! Nigdy więcej produktów tej firmy.

MF-60 nadal nie działa..! [II]