MF-60 nadal nie działa..! [II]

Data: 2012-02-12 12:26:26
Autor: Maciek
MF-60 nadal nie działa..! [II]
Użytkownik "MIR" <dywagator@gmail.com> napisał
kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
włożenia płyty CD.

Niestety, sprawa nadal nie została wyjaśniona przez
Producenta.

Nie pamiętam dokładnie, to chyba był model MF636... Objawy (w sieci Plus) były podobne ale pewnie nie takie same.
U mnie pomogło wyłączenie "dysku" w tym modemie komendą AT, z hyperterminala. Szukaj więc dalej, może trafisz na swój przypadek.

--
M.

Data: 2012-02-12 14:15:26
Autor: MIR
(2) MF-60 nadal nie działa..! [II]
Znaczy: wyłączenie "dysku" w tym modemie - tj. nie napędu CD w
komputerze..? A może pamiętasz, jak wpisać tamto polecenie AT ?
________________________

Z pozdrowieniem ( - ) MIR

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości

U mnie pomogło wyłączenie "dysku" w tym modemie komendą AT, z hyperterminala. -- M.

Data: 2012-02-12 16:16:22
Autor: Maciek
(2) MF-60 nadal nie działa..! [II]

http://www.wss.pl/forum/watek/iplus-i-modem-zte-mf636,410150/#post410738