MF-60 nadal nie działa..! [II]

Data: 2012-02-12 14:21:04
Autor: ciekawski typek
MF-60 nadal nie działa..! [II]
Użytkownik "MIR" <dywagator@gmail.com> napisał w wiadomości news:jh7umv$7m2$1node2.news.atman.pl...
W menedżerze urządzeń po połączeniu modemu MF-60
do portu USB komputera z XP lub z Vistą, nie pojawia się
kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
włożenia płyty CD.

ZTE, ta firma to porażka. Operatorzy powinni przestać zamawiać gówna od tego producenta. Ja pamiętam jak kiedyś miałem modem do neostrady od zte i przy nieodpowiednim zainstalowaniu, nic już się nie dało zrobić w systemie i pomagał jedynie format żeby to dziadostwo uruchomić! Nigdy więcej produktów tej firmy.

MF-60 nadal nie działa..! [II]