MF potwierdza prawo do odliczenia VAT

Data: 2009-02-24 14:10:39
Autor: Wild Root
MF potwierdza prawo do odliczenia VAT
 W poście <1538241.SYt87poUIK@localhost.localdomain>
 m.in. przeczytać można:

Pewnie wiele osób to zainteresuje:

,-- -- [ http://tnij.org/odliczvat ]
| skutków wyroku Trybunału Sprawiedliwości Wspólnot Europejskich (TSWE) z
| 22 grudnia 2008 r., dotyczącego prawa do odliczenia podatku naliczonego
| z tytułu nabycia na potrzeby działalności gospodarczej pojazdu o
| ładowności powyżej 500 kilogramów, a także paliwa wykorzystywanego do
| napędzania takich samochodów.
`-- --

To też pewnie wiele osób zainteresuje. Informacja z US (rozmawiałem przed
chwilą telefonicznie). Jeżeli auto będzie miało wpis z badania że spełnia
warunki z Art. 86 ust. 4 i 5 to US to uznaje i nijak ma się to do
homologacji producenta. Dla pewności wystąpię o to samo na piśmie. Potem
odwiedzę taką stację kontroli i niech się wypowiedzą, czy jak założę kratkę
to stosowny wpis otrzymam. A potem (jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli)
do ASO po kratkę. Pozdrawiam
--
Wild Root

Data: 2009-02-24 14:14:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:6177261.6I1PUhGP6klocalhost.localdomain...
> [...]

| z tytułu nabycia na potrzeby działalności gospodarczej pojazdu o
| ładowności powyżej 500 kilogramów, a także paliwa wykorzystywanego do

`-- --

To też pewnie wiele osób zainteresuje. Informacja z US (rozmawiałem przed
chwilą telefonicznie). Jeżeli auto będzie miało wpis z badania że spełnia
warunki z Art. 86 ust. 4 i 5 to US to uznaje

Niewątpliwie.
Tyle że to jest nie na temat.

Data: 2009-02-24 17:38:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 24 Feb 2009, Wild Root wrote:

W poście <1538241.SYt87poUIK@localhost.localdomain>
| 22 grudnia 2008 r., dotyczącego prawa do odliczenia podatku naliczonego
| z tytułu nabycia na potrzeby działalności gospodarczej pojazdu
[...]
To też pewnie wiele osób zainteresuje. Informacja z US (rozmawiałem przed
chwilą telefonicznie). Jeżeli auto będzie miało wpis z badania że spełnia
warunki z Art. 86 ust. 4 i 5 to US to uznaje

  Ale wyrok dotyczy PRZESZŁEGO stanu prawnego, nie dzisiejszego!
  Ci co się "łapią" mogą odliczyć VAT wstecz (korektami)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-02-24 18:08:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:

 Ale wyrok dotyczy PRZESZŁEGO stanu prawnego, nie dzisiejszego!

Dzisiejszego również.
Stan przeszły dzięki temu wyrokowi stał się stanem aktualnym.

Natomiast to o czym Dziki pisał to już faktycnzie z wyrokiem nie ma nic wspólnego.

 Ci co się "łapią" mogą odliczyć VAT wstecz (korektami)

Ale chodzi o bieżące odliczanie vat od paliwa.

MF potwierdza prawo do odliczenia VAT