MF potwierdza prawo do odliczenia VAT

Data: 2009-02-25 07:28:52
Autor: Ewa
MF potwierdza prawo do odliczenia VAT
ale czy np. dla takiego samochodu, który spełnia te  wymagania i jest w
dowodzie niby osobowy ale wpisany ciężarowy to czy dla niego trzeba robić
badanie techniczne żeby dostać to potwierdzenie dla US? czy to nadal
obowiązuje, że trzeba to zaświadczenie dostarczać? a jeśli tak to co jeśli
mam spełnione warunki a zaświadczenia nie dostarczyłam - ale je mam?

Ewka

Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości
Pewnie wiele osób to zainteresuje:

,-- -- [ http://tnij.org/odliczvat ]

| Ministerstwo Finansów opublikowało oficjalne stanowisko w sprawie
skutków
| wyroku Trybunału Sprawiedliwości Wspólnot Europejskich (TSWE) z 22
grudnia
| 2008 r., dotyczącego prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu
| nabycia na potrzeby działalności gospodarczej pojazdu o ładowności
powyżej
| 500 kilogramów, a także paliwa wykorzystywanego do napędzania takich
| samochodów.
|
| (...)
`-- --

--