MH 17...

Data: 2016-09-28 22:57:53
Autor: Robert Wańkowski
MH 17...
W dniu 2016-09-28 o 22:33, Smok Eustachy pisze:
...trafiony rosyjską katiuszą.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/katastrofa-boeinga-nad-ukraina-sledczy-ujawniaja-nowe-dowody/j7ng7l

Moskwa zaprzecza. Jak to ona.
Crash test nawet zrobili.
https://youtu.be/8DmraSOdTYk

Ponoć dziury od Buka są inne. Terasz nie mogę poszukać tego samego filmu, ale z komentarzem gdzie mówili i pokazywali różnice.

Robert

Data: 2016-09-28 23:57:09
Autor: Smok Eustachy
MH 17...
W dniu 28.09.2016 o 22:57, Robert Wańkowski pisze:
[...]

  A u nas z brzozy się śmieją

Data: 2016-09-29 08:03:57
Autor: Bruno
MH 17...
W dniu środa, 28 września 2016 23:57:11 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:

> [...]
>
> Ponoć dziury od Buka są inne. Terasz nie mogę poszukać tego samego
> filmu, ale z komentarzem gdzie mówili i pokazywali różnice.

Faktycznie te skecze Biniendy nie są najwyższych lotów.

--
Bruno

Data: 2016-09-29 23:27:30
Autor: Smok Eustachy
MH 17...
W dniu 29.09.2016 o 17:03, Bruno pisze:
/.../
Faktycznie te skecze Biniendy nie są najwyższych lotów.

Powinieneś go oskarżyć o obrazę uczuć religijnych.

Data: 2016-09-29 15:18:36
Autor: Bruno
MH 17...
W dniu czwartek, 29 września 2016 23:27:45 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
W dniu 29.09.2016 o 17:03, Bruno pisze:
/.../
> Faktycznie te skecze Biniendy nie są najwyższych lotów.

Powinieneś go oskarżyć o obrazę uczuć religijnych.
On nie obraża uczuć, a inteligencję.

http://www.mif.pg.gda.pl/kft/Akron1/Co_dalej.pdf

--
Bruno

Data: 2016-10-02 15:27:30
Autor: Smok Eustachy
MH 17...
W dniu 30.09.2016 o 00:18, Bruno pisze:
[...]

Tam jest Czachor podpisany.

Data: 2016-10-02 06:41:28
Autor: Bruno
MH 17...
W dniu niedziela, 2 października 2016 15:27:31 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:

> On nie obraża uczuć, a inteligencję.
>
> http://www.mif.pg.gda.pl/kft/Akron1/Co_dalej.pdf

Tam jest Czachor podpisany.

Pięknie zebrał w swoim artykule wszystkie niedopowiedzenia i nonsensy Biniendy. Tak od str. nr 4.

--
Bruno

Data: 2016-10-03 23:42:23
Autor: Smok Eustachy
MH 17...
W dniu 02.10.2016 o 15:41, Bruno pisze:
/.../
Tam jest Czachor podpisany.

Pięknie zebrał w swoim artykule wszystkie niedopowiedzenia i nonsensy Biniendy. Tak od str. nr 4.

No i?

Data: 2016-10-04 00:46:16
Autor: Bruno
MH 17...
W dniu poniedziałek, 3 października 2016 23:42:24 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
W dniu 02.10.2016 o 15:41, Bruno pisze:
/.../

> Pięknie zebrał w swoim artykule wszystkie niedopowiedzenia i nonsensy Biniendy. Tak od str. nr 4.

No i?

No i musisz się koniecznie zapoznać.

--
Bruno

Data: 2016-10-04 09:57:20
Autor: Smok Eustachy
MH 17...
W dniu 04.10.2016 o 09:46, Bruno pisze:
/../
No i musisz się koniecznie zapoznać.

Zapoznałem się i co?

Data: 2016-10-04 03:25:42
Autor: Bruno
MH 17...
W dniu wtorek, 4 października 2016 09:57:21 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
W dniu 04.10.2016 o 09:46, Bruno pisze:
/../
> No i musisz się koniecznie zapoznać.

Zapoznałem się i co?

Wnioski wyciągnij.

--
Bruno

Data: 2016-10-02 18:36:10
Autor: TJ_Blues
MH 17...
On Sunday, October 2, 2016 at 9:27:31 AM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

> On nie obraża uczuć, a inteligencję.
>
> http://www.mif.pg.gda.pl/kft/Akron1/Co_dalej.pdf

Tam jest Czachor podpisany.

No wlasnie prof Czachor pokazuje paranoje dr Biniendy. Twoj sarkazm
jest tu zbyteczny.

Data: 2016-10-04 21:27:47
Autor: JJR
MH 17...
Użytkownik "Robert Wańkowski" <robwan@wp.pl> napisał

Ponoć dziury od Buka są inne. Terasz nie mogę poszukać tego samego filmu, ale z komentarzem gdzie mówili i pokazywali różnice.

To zależy od wersji, bo w różnych głowicach są stosowane różne rodzaje rodzaje fragmentowania. To był jeden z argumentów że Buk nie mógł być ukraiński ani zdobyczny, bo odłamki były badzo charakterystyczne, występujące w nowszych wersjach których Rosja nie eksportowała.A sprawa była bezdyskusyjna bo odłamki Holendrzy znajdowali już u siebie, w ludzkich ciałach.

--
pzdr,
Jędrzej

Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach niekoniecznie

Data: 2016-10-04 21:51:52
Autor: Robert Wańkowski
MH 17...
W dniu 2016-10-04 o 21:27, JJR pisze:
[...]

Na tym rosyjskim filmie Rosjanie używali tego samego argumentu na swoją obronę. Któreś odłamki były w kształcie klepsydry i pozostawiały takie otwory.

Robert

MH 17...